نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
۲ |
۰
یک مربی دیگر از هدایت تیم ملی انصراف داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با طرح ۷ نام برای هدایت تیم ملی نام ۶ مربی هم برای هدایت تیم امید مطرح شده بود که یکی از این نام‌ها سعید دقیقی بود.

سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر عملکرد فوق العاده ای در لیگ یک داشت و به نظر می‌رسد چند هفته پیش از پایان لیگ یک قهرمان می‌شود و به لیگ برتر صعود می‌کند. او به همین سبب به عنوان یکی از ۶ گزینه هدایت تیم امید مطرح شده است اما به نظر می‌رسد علاقه ای ندارد به تیم امید برسد. او بعد از هدایت این تیم به لیگ برتر دوست دارد با این تیم در لیگ برتر مربیگری کند.

سعید دقیقی در این باره می‌گوید: من از آقای تاج، هیات رئیسه و فدراسیون مشاوران فنی تشکر می‌کنم که نام  من را جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی قرار دادند. برای مربیان  هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که در سطح ملی یک گزینه باشند، اما تمام تمرکز و هدفم‌ بر روی این موضوع است که بتوانم این فصل را با بالاترین سطح به پایان برسانم و به جز هدفی که ترسیم کردم روی مباحث دیگر فکر نمی‌کنم. به نظرم موفقیت و کیفیت، اتفاقات خوب دیگر را به دنبال خواهد داشت. انشالله فدراسیون فوتبال با وجود زمان کمی که داریم برای تیم بزرگسالان و امید بهترین انتخاب را داشته باشد تا بهترین نتایج حاصل شود.

از دیگر مربیانی که برای هدایت تیم امید نامشان به میان آمده است می‌توان از فرهاد مجیدی، رسول خطیبی، حمید درخشان و... نام برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زیگزاگ IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    همه فهمیدند بازی خوردند.درغیر اینصورت عمرا تین فرصت رو از دست میدادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی