فلورنتینو پرس
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال‌مادرید سالها به توطئه‌ها و نقشه‌هایی مشکوک بود و اصرار داشت هیچکدام از اتفاقات تصادفی نبوده‌اند.

رئال مادرید از اتفاقاتی که رخ می‌دهد غافل نیست؛ نه الان و نه سالها پیش. آنها بخش اساسی از تمام اتفاقات هستند.

پرس به مدت دو دهه است که موقعیت‌های ورزشی و داوری، که به گفته رهبران مادریدی خارج از همه قوانین و منطق بوده است، را محکوم می‌کند. آنها قوانین را درک نمی‌کردند و اذیت می‌شدند. آنها به توطئه و تبانی مشکوک بودند و برنابئو اصرار داشت که ثابت کند هیچ چیز تصادفی نبوده است.

در فدراسیون هیچ کس به حرف‌های آنها گوش نکرد، وقتی باشگاه گله و شکایت خود را ابراز می‌کرد همه به سمت دیگری نگاه کردند و خود را به نشنیدن می‌زدند. با انتصاب لوئیس روبیالس در نقش ریاست فدراسیون در سال ۲۰۱۸، تغییرات مشهود بود. با این وجود، در سال ۲۰۱۹ آنها دست به شکایت مستقیم در مورد استفاده از VAR زدند.

اکنون سکوت مقامات در برابر پرداخت‌های بارسلونا به شرکتی متعلق به انریکس نگریرا در زمانی که نایب رئیس کمیته فنی داوران بود، هر آنچه که برنابئو محکوم کرده را تایید کرده است. سپیدپوش‌ها، علیرغم انتظارات هواداران، به هیچ جریان جدیدی از لالیگا نمی‌پیوندند، چراکه از مدت‌ها قبل از ظهور سوپرلیگ اروپا با این ارگان درگیری دارند.

اگرچه این روند مدت‌ها بود که ادامه داشت، اما اولین اعتراضات در سال ۲۰۱۱ به صورت فراخوان به فدراسیون، سپس با نامه، بعداً با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی، فیلم‌ها، درز خبرها و به دنبال آن خروج از هر کمیسیون فدراسیونی آغاز شد.

بسیاری از این حرکات توسط باشگاه‌هایی که اکنون نامه لالیگا علیه بارسلونا را امضا کرده‌اند، محکوم می‌شد. حمایت رئال مادرید از جراردو گونسالس در انتخابات ریاست مقابل ویلار، فقط مسائل را پیچیده کرد.

ژوزه مورینیو انگیزه‌ای برای رئال مادرید بود تا به سمت اصل ماجرا برود. او در سال ۲۰۱۱ پس از تغییر داور، آشکارا از RFEF در وب سایت انتقاد کرد و گفت: «RFEF نظر داوران را علیه رئال مادرید برمی‌گرداند.»

در سال ۲۰۱۷ این شکایت پس از گل بارسلونا به مالاگا تکرار شد. در سال ۲۰۱۹، با تماس فلورنتینو پرس با روبیالس در مورد استفاده از VAR، سوءظن‌ها بازگشت. این ماجرا مدت‌هاست که در جریان است و همچنان ادامه دارد.

این مطلب را هم بخوانید: جنجال تازه در باشگاه بارسلونا؛ افشای اسناد پرداخت رشوه به یک داور/ دشمن شماره یک مسی باز هم متهم شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غارسلونا IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    درود بر کریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی