پیام نگران‌کننده سرمربی الهلال برای رونالدو/ یک آرژانتینی برای CR7 خط و نشان کشید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آرژانتینی الهلال می‌گوید با توجه به شرایطی که این باشگاه عربستانی فراهم کرده، او وظیفه دارد تمام عناوین قهرمانی را از آن خود کند.

 الهلال عربستان با پیروزی ۷-۰ برابر الدحیل به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. رامون دیاس در نشست خبری پس از بازی گفت: امشب پر قدرت ظاهر شدیم و الهلال مستحق پیروزی بود. من از نتیجه پرگل بسیار خوشحالم اما این بدان معنا نیست که الدحیل تیم آسانی است. از نظر من بازیکنان، هواداران و آرامش ذهنی، پشت پیروزی پرگل امروز مقابل الدحیل بودند.

رامون دیاس با اشاره به تقابل الهلال و اوراوا ردز در سال ۲۰۱۷ که در آن تیم عربستانی با شکست ۲-۱ مقابل تیم ژاپنی در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند، در خصوص رویارویی دوباره با این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به دنبال قهرمانی و تکرار عنوان خودمان هستیم. ما در بازی قبلی مقابل این شرایط سختی را پشت سر داشتیم.

وی افزود: در آن مسابقه کارلوس ادواردو برزیلی مصدوم شد و بازیکنان چندین موقعیت را از دست دادند، اما برای فینال پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی الهلال تاکید کرد: من به عنوان سرمربی الهلال، باید به تمام عناوین قهرمانی دست پیدا کنم، چرا که مدیریت باشگاه همه چیز را فراهم کرده است.

دیاس در پایان گفت: باشگاه الهلال پس از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا برای قهرمانی در لیگ عربستان و جام پادشاهی تلاش خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی