نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عملیات احیای ستاره پرسپولیسی بعد از روز بعد مقابل پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان ستاره سپاهان روز خوبی مقابل تیم سابقش پرسپولیس در دیدار جام‌حذفی نداشت.

رامین رضاییان یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده و  در فصل جاری با ثبت ۵ گل و ۴ پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان سپاهان به‌شمار می‌رود. با وجود این درخشش و تاثیرگذاری بالا، رضاییان در ۲ بازی اخیر طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ برتر و جام حذفی نتوانسته نقش موثری در ترکیب سپاهان داشته باشد و آمار تاثیرگذاری خود در ترکیب سپاهان را ۲ رقمی کند.

رامین در بازی مقابل ذوب آهن روی تنها گل حریف مقصر بود و در بازی با پرسپولیس هم روز خوبی نداشت تا یکی از بازیکنان ضعیف زمین لقب بگیرد. رامین که فصل موفقی را پشت سر می‌گذارد، اگر می‌خواهد در اردوی جدید تیم ملی حاضر باشد باید خیلی زود به روزهای خوبش برگردد.

مورایس که خودش یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی است، خوب می‌داند که رامین چه مهره موثری برای تیمش است و از همین رو باید خیلی زود عملیات احیای مجدد این بازیکن را آغاز کند و رامین را به اوج برگرداند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    آره دقیقا, انصافا از حق نگذریم پرسپولیس خیلی خوب سپاهان رو آنالیز کرده بود قشنگ نقاط قوتشونو بسته بودن دمتون گرم
  • تاجی IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    رضاییان ودکترفصل بعدولنگ دیدیداصلاشک نکنید
  • شیش ۶ IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    بازم دم رامین گرم.خریدی که بجای رامین اومده پرسپولیس نه تنها در بازی با سپاهان کاری نکرد بلکه یک گل بخودی هم زد و یک موقعیت صددرصد را هم خراب کرد !حالا مشکل بعضیها چیه که در تیم سابق خودشون ستاره هستن و بعد که میان پرسپولیس یهو از صد میشن ۵۰ چیست ما که متوجه نشدیم.اب تهران بهشون نمیسازه یا عوامل دیگه بهشون خوب میسازه الله واعلم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی