نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بارسلونا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با بازی ضعیف بارسلونا مقابل آلمریا خیلی‌ها از این تیم ناامید شدند و مشخص است که تیم با چنین بازی غیر قابل قبولی موفق به قهرمانی در هیچ رقابتی نخواهد شد.

بارسلونا فرصت طلایی داشت تا قهرمان لالیگا سانتاندر شود و ۱۰ امتیاز از رئال مادرید فاصله بگیرد. همه چیز برای آنها محیا بود زیرا آلمریا از بهترین تیم‌های این رقابت‌ها نیست، اما واقعیت بسیار متفاوت بود و بارسلونا یکی از بدترین بازی‌های فصل خود را انجام داد.

آنها در طول مسابقه با وجود تمام مالکیت، هیچ موقعیت واضحی نداشتند و فقط یک شوت به سمت دروازه زدند. بازی بارسلونا ریتم نداشت. پرسینگ آنها که در بازی‌های دیگر آن را به خوبی اجرا می‌کردند، در آلمریا وجود نداشت. آنها سه امتیاز از دست دادند، اما نشان دادند که اگر تلاش نکنند، اگر همه بازی‌ها را جدی نگیرند، لیگ را نخواهند برد و پنجشنبه در کوپادل‌ری رئال مادرید را شکست نخواهند داد.

روبرت لواندوفسکی مدتی است که از بهترین فرم خود دور شده و کارایی او در مقابل دروازه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. می‌گویند این بازیکن لهستانی از این که تیم با چهار هافبک بازی کند خوشش نمی‌آید، زیرا توپ‌های کمتری به سمت او می‌آید. لواندوفسکی در آلمریا فرصت چندانی برای گلزنی نداشت، اما بارسلونا به گل‌های او نیاز دارد.

در ناکامی تیمی، یک بازیکن بود که با ریتم بازی هماهنگ بود. فرنکی دی‌یونگ در مقابل روز بد سرخیو بوسکتس به موتور محرکه این تیم تبدیل شد. مرد هلندی به دنبال انتقال و پاس به مهاجمان بود، اما تلاش‌های او کافی نبود. البلال توره توپی را از رودریگو الی دریافت کرد که از فشار کم بوسکتس و اریک گارسیا استفاده کرده و از آنها عبور کرده بود. مهاجم توپ را دریافت کرد و با مارک آندره ترشتگن، متخصص تک به تک، روبرو شد اما ال‌بلال به او فرصتی نداد. او با تمام قدرت به توپ ضربه زد و پس از برخورد به تیر افقی به درون دروازه رفت.

شروع بارسلونا وحشتناک بود. نیمه اول آنها بی‌نظم و آشفته بود. ژاوی از نیمه دوم تغییراتی ایجاد کرد و رافینیا به جای فرانک کسیه وارد زمین شد، سپس رونالد آرائوخو، مارکوس آلونسو، پابلو توره و آنجل آلارکون وارد زمین شدند. هیچ کدام از آنها کار قابل توجهی انجام ندادند.

در شرایط ناکارآمدی تهاجمی تیم در طول مسابقه، کسی که در نهایت چند موقعیت برای گلزنی داشت، رونالد آرائوخو بود که در نیمه دوم به میدان آمد. این نشانه بسیار بدی برای بارسلونا بود که یک مدافع بیشترین خطر را ایجاد کند.

این مطلب را هم بخوانید: ارتباط رئال‌مادرید با پرونده جنجالی بارسلونا/ کهکشانی‌ها هم دروغ نمی‌گفتند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی