نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
هشتمین گزینه ایرانی سرمربیگری تیم ملی هم مشخص شد/ پای یحیی گل محمدی در میان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هشتمین گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی مشخص شد که ظاهراً یحیی گل‌محمدی است.

چند روز پیش مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه شب های فوتبال اعلام کرد که ۷ گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار گرفته اند که عبارتند از ۱- ساکت الهامی، ۲- امیر قلعه نویی، ۳- جواد نکونام، ۴- فرهاد مجیدی، ۵- مهدی تارتار، ۶- حمید مطهری و ۷- حسین فرکی.

مهدی تاج در مصاحبه امروز خود پیرامون این موضوع که آیا گزینه های داخلی تنها همین هایی است که نام برده شده یا نه گفت: مربیان ایرانی همین‌هایی هستند که گفتند اما یک یا گزینه دیگر هم پیشنهاد دادند. تمام فوتبالی‌ها ظرفیت فوتبال کشور، مربیان لیگ برتری و آنهایی که تیمداری می‌کنند را می‌دانند. یکی از مربیان خارجی هم همین سرمربی قطر است. برخی سرمربیان خارجی که در داخل کشور کار می‌کنند هم گزینه هستند.  تیم ملی جای بهترین‌ها است و بهترین مربی هم باید برای این تیم انتخاب شود.»

گزینه هشتم تیم ملی کیست؟

او کسی نیست جز یحیی گل محمدی. هر مربی که انصراف می داد از یحیی گل محمدی نام برد و در نشست فردا نام این گزینه هم مورد بررسی قرار می گیرد.

با توجه به ۵ مربی ای که از حضور در تیم ملی انصراف داده اند، حالا یحیی گل محمدی و جواد نکونام گزینه های داخلی فدراسیون فوتبال به حساب می آیند. هر چند به نظر می رسد، در نهایت هدایت تیم ملی به یک مربی خارجی و احتمالا سانچس محول شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • Saman IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    پس قراره هرکی با آرکا ایرانیان قرارداد داره دعوت بشه تیم ملی. احتمالا میخواد اسماعیلی فر بنجل را به رضاییان ترجیح بده
    • مرتضی مقدم IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      یبار رو نظرن جواب گذاشتم نذاشتن ظاهرا نباید رو حرفت حرف زد فقط همین که نکونام تو نظرسنجی ته جدول بود و هرکسی که ذره ای فوتبال میفهمه از جمله تک تک کسایی که حاضر نشدن تو این شو همراهی کنن موقع کناره گیری اقا یحیی و امیر قلعه رو شایسته دونستن ،حالا این قرارداد فلان که معلوم نیست از کجات دراوردی رو نمیدونم فقط میدونم سرتاپا همه ادمای پشت صحنه دنبال راهی هستن نکونامو بچپونن تیم ملی جوری که وجهه هم داشته باشه و اتفاقا کسی که پروژشو با کنار گذاشتن وریا کلید زد حتما به جایی وصله که بعد تنها گذاشتن یه تیم ایرانی جلو عربا و فرار هنوزم گزینس .
  • Ali IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    اگه مورایس هفته پیش به یزدانی و ریگی بازی نداده بود. الان تو پرسپولیس هم جاش نبود این بشر
  • Wien AT ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    آخه ساکت الهامی؟حمید مطهری؟ بابا تیم ملی را چی فرض کردین؟
  • سجاد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    گلمحمدی بعد اولین باخت تو گروهی جام ملت ها : اینا نمی خوان ما قهرمان بشیم 😂
  • امیر IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    نه مربی ایرانی به درد تیم ملی می خورد و نه مورایس و خامس و سانچز. کره جنوبی کلینزمن را استخدام کرد.
  • جمشید IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    دیگه پای آرکا ایرانیان را تو تیم ملی وا نکنید وجدانا . پرسپولیس برانکو را نابود کرد این شرکت بگذارید اونایی استحقاق پوشیدن تیم ملی را دارن دعوت بشن
  • مرتضی مقدم IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    چه بازی جالبی ، خوب همه گفتین یحیی گلمحمدی دیگه ،باشه ما به اونم پیشنهاد میدیم تا در کنار نکونام گزینه باشه ، خبرنگارا از اقا یحیی بپرسین ببینین میاد ، خوب طبیعتا با این شکل وشمایل ایشون هم رد میکنه و ببینین هوادارا فقط نکونام مونده ، مرد نکونام نمیرد هرگز ،الو نکو پاشو بیا فقط تو موندی ، مسخرس ،خود نکونام هم میدونه این براش زیادیه ولی یه لیگ یکی تو کارنامش داره دوتا لیگ برتری حتی اگه تیم ملی نابود بشه کسی که بزا باخت به الهلال نیاد تو کارنامش فرار کرد چرا تیم ملی نیاد ،جالبه تنها گزینه ای هست که مشتاقه دقت کردین؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    احتمال داره چون خودش گفت در هفته ی هفتم شرف رو کردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی