حمله نرم باشگاه استقلال به پرسپولیس/ ما و هواداران‌مان هم جزو همین مملکتیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی صراحتاً از کمک دولت به باشگاه پرسپولیس صحبت به میان آورد.

در روزهای اخیر موضوع پرداخت طلب آندره‌آ استراماچونی و جریمه ای که فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای این موضوع در نظر گرفته به سوژه اول باشگاه استقلال تبدیل شده است.

مدیران باشگاه استقلال رسماً اعلام کرده‌اند اگر تا یازدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ طلب سنگین آندره‌آ استراماچونی به علاوه جریمه دیرکرد پرداخت پول را ندهند ضمن بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، ۶ امتیاز هم از این تیم در جدول رده بندی کسر می شود.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه زنده تلویزیونی فوتبال برتر علاوه بر این که اعلام کرد برای کمک گرفتن جهت پرداخت طلب استراماچونی به مقامات رسمی دولت و مجلس نامه نگاری کرده گفت: «ما توقع داریم دولت از هر راهی که می تواند به ما کمک کند چون ما هم جزوی از این کشور و مملکت هستیم».

اما بخش مهم صحبتهای فتح الله زاده جایی بود که خیلی نرم و دوستانه باشگاه پرسپولیس و کمک هایی که از دولت دریافت کرده است را نشانه گرفت.

حمله نرم باشگاه استقلال به پرسپولیس/ ما و هواداران‌مان هم جزو همین مملکتیم

مدیرعامل استقلال گفت: «خود آقای صدری(مدیر اسبق باشگاه پرسپولیس) گفته بود همراه اول مبلغ بسیاری به آن‌ها کمک کرده است. یا مثلا آقای آذری جهرمی به آنها کمک کرده است».

وی همچنین با اسم بردن از باشگاه رقیب تهرانی اش افزود: «ما به پرسپولیس کمک کردن را ایراد نمی‌دانیم بلکه می‌گوییم؛ به ما هم کمک کنید».

به نظر می‌رسد فشار های اخیر از سوی هواداران و البته نگرانی های مدیران استقلال جهت کسر امتیاز از این تیم در شرایطی که رقابت سختی در بالای جدول رده‌بندی به وجود آمده است مدیرعامل باشگاه استقلال را مجاب کرد تا در تلویزیون به شکل نرم و دوستانه، حمله‌ای را علیه باشگاه رقیب تهرانی تیمش استارت بزند.

لازم به ذکر است؛ قطعاً این موضوع از سوی مدیران و باشگاه پرسپولیس و همچنین طرفداران این تیم بی پاسخ نخواهد ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • 63636366666 IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    چه پاسخی مگر دروغه آنچه عیان است چه حاجت به بیان به استقلال هم کمک کنند
  • ... IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    اگه پول داشتم این باشگاه رو میخریدم و روز بعد با افتخار منحلش میکردم.
  • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    اگه حاج فتل ب گزارش تحقیق و تفحص مجلس از تیم حکومتی کیسه نظری کند خواهد دید به کیسه حکومتی چقدر غیر قانونی حکومت کمک کرده است
    • پرفسور - کالدرون گیت IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      راستی پرسپولیس اون قسطهای وام صندوق معلمان و صندوق تسهیلات اشتغالزایی برای مناطق محروم رو داره پرداخت میکنه یا بالا کشید رفت ؟
    • ساوالان IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      ایشان کرونا گرفتند از پرسپولیسی ها حلالیت خواستند ..فلان باز هم هر هوچی گری دست بر نمی دارد... پول کالدرون وام بود...وام... نه بلاعوض....وام....اون هم 500 هزارتا ..نه 110میلیارد...اون هم بخاطر اینکه کل تبلیغات را به استقلال دادند ..خورد . 40میلیارد فدراسیون را هم بالا کشیده. ..داده شده بود...... این وسط دم خروس فوتبال برتر با مجری و تهیه کننده رنگی استقلالی بالا زده بود . میثاقی هی می گفت پول کالدرون...فلان...نمی دانم وجدان کجای کار این بشر هست.... چرا پرسپولیس در قضیه بدهی برانکو کالدرون ...... این فوتبال برتر تکاپو نمی کرد.. پرسپولیس دوبار کسر امتیاز شده 7بار پنجره بسته.. یکبار استقلل نشده.... اقای میثاقی کمی وجدان داشته باش!!!!!!!!!
  • عیسی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    ماطرفداران پرسپولیس خوشحال میشویم که توده ساله اخیربررسی کنندهرتیم خارج ازحساب کتاب وبیشترخرج کرده برگردانده بشه یه مابه التفاوت اونی که بیشترخرج کرده به وون که کمترخرج کرده پرداخت شودفارغ ازنتایج که تیمی که بیشتردستاوردداره وبزرگتره وبیشترطرفدارداره حقش بیشترهم هست .ولی بازهم شرایط یکسان به نفع ماهست .تیم شماتوهم ن پارسال وامسال حداقل اندازه ده سال پرسپولیس خرج کرده البته ازجیب دولت .همه هم میدونن هم خودتون هم طرفدارانتون هم بقیه مردم ،الکی سفسته نکن.طلب کالدرون 10میلیاردبودطلب استرا100میلیاردکه ازطریق اسپانسرکه همراه اول بودپرداخت شد.حالاحاضرنیست اسپانسرشمابشه مش کل خودتون نمیخوادروتیمی که ضررش باشه سرمایه گزاری کنه
    • زهرا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      گل گفتید آقا عیسی چقدر حرفهاتون درسته زنده باد پرسپولیس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان محبوب و مظلوم و غریب و زنده باد آقا یحیی امپراطور سرخ ترین و محبوب ترین و مظلوم ترین تیم ایران و زنده باد آقا افشین پرسپولیسی باتعصب انشاالله تعالی یا منتقم
  • مسعود IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    وقتی سرداررررررر کل پول سهام رو که از جیب مردم بود هاپولی کرد باید فکر امروز رو میکردید
  • پدیده کیش IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    بنیاد مستضعفان پول تاج روپس بده
  • عبدالهادی اژدری IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    این همه پول دریافت کردید و بازیکن و مربی میخرید آخر سر هم هیچ افتخاری نمیتونید بدست بیارید فقط کاسه گدایی دستتون گرفتیدو از همه طرف میخواهید بخورید بابا ببند در این کیسه کش خونه ، خیلی جالبه هیچکس جوابگو نیست و پیگیر اینکه این همه پول که گرفته شده کجا رفته این مدیر میگه به من مربوط نیست قبلی بوده خودت چی داشتی سی سال پیش حالا چی داری کسی پیدا نمیشه ببینه این همه خونه و برج و لاکچری زندگی کردن چطور بدست اومد ، ما هم حقوق بگیر بودیم نتونستیم بعد از سی و هفت سال کار یک آلونک بخریم حاج فتل تو چطور تونستی این همه جلو بیافتی بجز با لابیگری و فساد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی