نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ستاره آمریکایی، کهکشانی می‌شود؟/ گزینه غیرمنتظره نقل‌وانتقالاتی
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا کریستین پولیشیچ یکی از بازیکنانی است که در تابستان استمفوردبریج را ترک خواهند کرد، و در بین گزینه‌های محتمل برای مقصد بعدی او نام رئال مادرید هم می‌درخشد.

تا پنجره نقل و انتقالاتی تابستان هنوز زمان زیادی باقی مانده، اما از آنجایی که گفته می‌شود کریستین پولیشیچ در پایان فصل از چلسی جدا خواهد شد، خواستارانش از الان در پی جذب او هستند.

پولیشیچ دوران خوبی را زیر نظر گراهام پاتر طی نکرد و درست زمانی که به نظر می‌رسید به دلیل عملکردهایش در جام جهانی برای ایالات متحده زمان بیشتری برای بازی با آبی‌ها پیدا می‌کند، دچار مصدومیت شد و از میادین دور ماند و در صدر لیست نقل و انتقالات قرار گرفت.

ولخرجی زیاد چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی با هزینه‌های بالا توسط کنسرسیومی به رهبری تاد بولی، نیاز به تعادل مالی دارد، بنابراین آنها باید چندین بازیکن را بفروشند و یکی از آنها پولیشیچ است.

ممکن از پولیشیچ به رئال مادرید برود؟

از زمان نقل و انتقالات زمستانی، شایعات در مورد مقصد احتمالی پولیشیچ متوقف نشده است. ابتدا گفته می‌شد که او فوتبال خود را در لیگ برتر با منچستریونایتد، آرسنال یا نیوکاسل ادامه خواهد داد، سپس شایعاتی مبنی بر اینکه او در حال مذاکره برای پیوستن به میلان در سری آ است شنیده می‌شد و همچنین انتقال به گالاتاسرای ترکیه نیز مطرح شد.

به گزارش روزنامه انگلیسی «مِیل»، رئال مادرید یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن آمریکایی است چراکه ستاره گران‌قیمتشان ادن آزار به پایان دوران حضورش در این باشگاه نزدیک می‌شود.

پولیشیچ ۲۴ ساله است و به گفته پدرش، در کودکی عاشق رئال مادرید بوده و حتی برای او پیراهن لوئیس فیگو را هم خریده بود. او در نهایت در لیگ قهرمانان اروپا با چلسی در مقابل رئال مادرید بازی کرد و در دور حذفی یک گل کلیدی به ثمر رساند.

گزارش‌هایی هم از علاقه اتلتیکو مادرید به جذب بازیکنی که قراردادش در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، به گوش می‌رسد. این وضعیت احتمالاً باشگاه لندنی را مجبور می‌کند که او را با قیمتی کمتر از قرارداد ۴۱ میلیون دلاری‌اش بفروشد تا از جدایی مجانی او جلوگیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی