نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
عکس| رونالدینیوی افسانه‌ای در لیگ اسپانیایی گلزنی کرد/ بازگشت خاطره‌ها به مستطیل سبز/ توجه شگفت‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی به اسطوره برزیلی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل در ۴۲ سالگی به میادین بازگشت و هواداران زیادی به صورت آنلاین بازی او را تماشا کردند.

رونالدینیو پس از گذراندن آخرین سال‌های دوران حرفه‌ای خود در آمریکای جنوبی، در سال ۲۰۱۵ از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد. اما حالا به هواداران فوتبال این فرصت داده شد که او را برای آخرین بار در زمین فوتبال ببینند.

مهاجم سابق پاری‌سن‌ژرمن و میلان برای پورسینوس اف‌سی در کینگز لیگ که توسط جرارد پیکه اداره می‌شود، به میدان رفت. این تورنمنت اسپانیایی به تیم‌ها اجازه می‌دهد هر هفته یک یار دوازدهم که اغلب یک فوتبالیست بازنشسته یا یک چهره مشهور است، را به تیم خود بیاورند.

ایکر کاسیاس، سرخیو آگوئرو و ژاوی از جمله بازیکنانی هستند که در این مسابقات حاضر شدند. رونالدینیو در دور هشتم این رقابت‌ها مقابل پیو اف‌سی حاضر شد و برای تیمش از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

پورسینوس بازی را با نتیجه ۳-۱ واگذار کرد و رونالدینیو نتوانست تیمش را به پیروزی برساند. اما او توجهات زیادی را به صورت آنلاین به خود جلب کرد و رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که این مسابقه توسط ۸۷۳۰۰۰ نفر در توییچ، یوتیوب، فیس‌بوک و تیک‌تاک دیده شد.

عکس| رونالدینیوی افسانه‌ای در لیگ اسپانیایی گلزنی کرد/ بازگشت خاطره‌ها به مستطیل سبز/ توجه شگفت‌انگیز در شبکه‌های اجتماعی به اسطوره برزیلی

رونالدینیو هشت سال پیش کفش‌هایش را آویخت، و در سال ۲۰۱۸ برای مدت کوتاهی با تیم فوتسال هند، گوا ۵، به بازی بازگشت. او به عنوان یکی از هشت بازیکنی که موفق به فتح لیگ قهرمانان، جام جهانی و توپ طلا شدند، بازنشسته شد. رونالدینیو در ۶۹۹ بازی ۲۶۶ گل در دوران باشگاهی باشکوهش به ثمر رساند. او همچنین ۹۷ بازی ملی برای برزیل انجام داد و ۳۳ بار گلزنی کرد.

این مطلب را هم بخوانید: از مهمانی‌های جنجالی تا حضور دوباره در مستطیل سبز/ عجیب و غریب‌ترین بازیکن برزیلی به میادین برگشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد امین DE ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    اون موقع که میخواستن پول کالدرون رو بدن یا قضیه مهدی طارمی باشگاه ترکیه ای رو ماستمالی کنن چرا ازین نظر سنجی ها نذاشتین؟!!!
    • مهرداد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      مردحسابی،شمامیخواهید.استقلال را،بکشیدبه رخ پرسپولیس.پرسپولیس حرف اول اسیاوایرانه قربان.اسقلال اقااجرلوبره پولش بده.اصلاحذف بشه.نمیخاهیم استقلاا.خواهشن اسم پرسپولیس رانیارعزیزم
  • بهراد IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    خدایی شاعر فوتبال برازندش .فوتبال رو با عشق بازی میکرد فکر نمیکرد که یه مسابقه ورزشی...👏👏👏
  • ال IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    خدایی ماهیچه های پاهاشو نگاه کن ... از بازیکنای لیک ما خیلی ورزیده تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی