چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
۱ |
۰
جیل اسکات
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیل اسکات آماده است تا با قبول مربیگری منچسترسیتی اولین زنی باشد تا تیم مردان را هدایت می‌کند.

جیل اسکات، ملکه جنگل، قرار است مربی جوانان منچسترسیتی شود. این ملی‌پوش انگلیسی آماده است تا با تیم مردانه باشگاه همکاری کند.

هیچ زنی تا به حال تیم حرفه‌ای مردان را مدیریت نکرده است اما جیل ۳۶ ساله که تابستان گذشته قبل از بازنشستگی به زنان انگلیس کمک کرد تا در یورو ۲۰۲۲ قهرمان شوند، نشان مربیگری خود را می‌گیرد. او می‌توانست از طریق معاملات برندها میلیون‌ها دلار به دست بیاورد و پیشنهادات تلویزیونی زیادی هم داشت. اما با اینکه قرار است تابستان امسال در جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزلند به عنوان کارشناس حضور داشته باشد، مصمم است که نام خود را به عنوان مربی فوتبال ثبت کند.

او قبلاً به سطح Uefa B رسیده و اکنون به دنبال اخذ مجوز A است تا بتواند در سطوح بالاتر مربیگری کند. و اولین قدم او مربیگری برخی از پسران و دختران در آکادمی سیتی خواهد بود.

جیل که ۱۱۱ بازی برای تیم زنان سیتی انجام داد، گفت که از تماشای نحوه عملکرد پپ گواردیولا الهام می‌گرفت. او گفت: «من به چند جلسه تمرینی او رفتم که واقعا عالی بود و او برای تماشای برخی از تمرینات ما آمد.»

از ۱۲ تیم سوپرلیگ زنان انگلیس، تنها چهار تیم مربی زن دارند. ستاره آنها «اِما هیز» ۴۶ ساله از چلسی است که گفته می‌شود روزی هدایت تیم مردان را بر عهده خواهد گرفت. او اخیراً با تیم کوئینز پارک رنجرز مرتبط شده بود، اما این کار را از دست داد.

این مطلب درباره جیل اسکات را هم از دست ندهید: بازگشت اسطوره قهرمان به کافی‌شاپ!/ من عاشق کار در کافی‌شاپ هستم

جیل اسکات

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خخ IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    7777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی