نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جود بلینگام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۳ باشگاه بزرگ خواهان جذب جود بلینگام هستند و پدر ستاره ۱۹ ساله دورتموند در حال مذاکره با آن‌هاست.

جود بلینگام هافبک ۱۹ ساله دورتموند که سال ۲۰۲۰ از بیرمنگام به این تیم پیوست، حالا مشتریان بزرگی دارد و رقابت بر سر جذب او جدی‌تر هم شده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح حوزه نقل‌وانتقالات مدعی شد، مارک پدر جود بلینگام در حال مذاکره با باشگاه‌های خواهان اوست. جود پیشنهادهای جدی از لیورپول، منچسترسیتی و رئال‌مادرید دارد که همگی به یک اندازه شانس دارند او را به خدمت بگیرند. اگرچه منچستریونایتد هم بلینگام را می‌خواهد، اما با توجه به این که بودجه‌شان در تابستان نامشخص است و تکلیف انتقال سهام‌شان مشخص نشده، بعید است بتوانند با ۳ باشگاه دیگر رقابت کنند.

جود تابستان ۲۰۲۰ با مبلغ ۲۵ میلیون پوند راهی دورتموند شد و به نظر می‌رسد مبلغ فعلی او هم با توجه به سن کمی که دارد حدود ۱۰۰ میلیون پوند باشد.

بلینگام که در ۱۹ سالگی همانند یک هافبک باتجربه و پخته بازی می‌کند، در جام‌جهانی اولین گل انگلیس را به ثمر رساند که نخستین گل سه‌شیرها در نبرد مقابل ایران بود. دیداری که در نهایت با برتری ۶-۲ انگلیس تمام شد.

این مطلب درباره بلینگام را از دست ندهید: در ستایش ستاره‌ای که از نوجوانی چهره شد و در جام‌جهانی می‌درخشد/ خصوصیات ۳ اسطوره در یک بازیکن جوان

شادی گل جود بلینگام در دیدار انگلیس و ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی شحیطاط IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    بیشتر از این‌ها ارزش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی