پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۰ |
۰
تور مالزی، سفری رویایی به جنوب شرقی آسیا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مالزی، کشور پرطرفدار و پرگردشگر جنوب شرقی آسیا است. مالزی جایی شبیه به هیچ‌جا نیست! اگر بخواهیم تعریف درستی به‌شما ارائه کنیم باید بگوییم که این مقصد سرزمین تضادها!

ترکیبی از معماری استعماری، پارک‌ها و سواحل خیره‌کننده، برج‌های مرتفع و مناظری بی‌نظیر پوشیده از مزارع چای است.

همچنین از مرتفع‌ترین آسمان خراش‌های مالزی و برج‌های دوقلوی پتروناس گرفته تا تنوع فرهنگی، قومیتی و مذهبی این کشور، آن را تبدیل به مکانی خاص و منحصربه‌فرد کرده است.

یادتان باشد که برای سفر با تور مالزی نیازی به دریافت ویزا ندارید، فقط پاسپورت‌تان باید حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد. مالزی در دسته کشورهای بدون ویزا برای ایرانی‌ها قرار می‌گیرد؛ بنابراین از این جهت سفری راحتی است که درگیر دریافت ویزا نمی‌شوید. برای اطلاع از قیمت تور مالزی پیشنهاد می‌کنیم سری به وبسایت سفریار بزنید، این مجموعه بروزترین لیست قیمت تورهای مالزی را به مسافرانش ارائه می‌کند.

راستی حواستان باشد که اگر پروازتان در تایلند فقط توقف داشته باشد، نیازی به دریافت ویزا ندارید؛ چون فقط به صورت موقت در فرودگاه حضور دارید. امّا اگر قرار باشد تورتان به صورت ترکیبی با تایلند یا کشور دیگری برگزار شود، با توجه به قوانین آن کشور، ممکن است لازم باشد قبل از سفر ویزا توریستی دریافت کنید.

شهرهای مالزی هر کدام از دیگری زیباتر و جذاب‌تر هستند. درست مثل گلستانی که هرکدام از گل‌هایش عطر و بوی متفاوت و خاصی دارند و اینکه در شهرهای مهم و توریستی مالزی همه‌چیز برای تفریح، گشت‌وگذار و گذراندن ساعاتی شاد و هیجان‌انگیز برایتان فراهم است، راستی اگر دلتان سواحل شنی می‌خواهد، تور پنانگ مالزی بهترین گزینه برای شماست.

روش سفر به مالزی

بهترین روش سفر به مالزی، هوایی یا زمینی؟

در این قسمت قصد داریم با هم بررسی کنیم که چه روشی برای سفر به مالزی مناسب‌تر است؟ کوالالامپور ۶,۳۳۱ کیلومتر از تهران دورتر است؛ به‌همین دلیل سفر زمینی به این کشور فقط برای افرادی مناسب است که زمان و منابع لازم برای سفری طولاتی در اختیار داشته باشند. با این حال سفر هوایی، بهترین روش برای سفر به مالزی به حساب می‌آید. در پرواز تهران مالزی اگر با تاخیر روبه‌رو نشوید، حدود ۸ ساعت بعد به این مقصد می‌رسید.

چنانچه قصد سفر با تور کوالالامپور را دارید، بهترین پروازها پروازهای مستقیم ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines و هواپیمایی آسمان Iran Aseman Airlines  و ایر آسیا Air Asia Airlines از تهران به کوالالامپور مالزی است. حواستان باشد که قبل از سفرتان حتما روزها و ساعات حرکت پروازهای مستقیم تهران کوالالامپور، جهت خرید بلیط ارزان مالزی را بررسی کنید.

سفر با تور مالزی

در سفر با تور مالزی از کجاها دیدن کنیم؟

جاذبه‌های گردشگری کشور مالزی، بسیار متنوع، شگفت‌انگیز و متفاوت است؛ یعنی مکان‌های دیدنی مالزی در ترکیب آداب و رسوم، سنت‌ها، فرهنگ باستانی همراه با مدرنیته است. مشاهده این تفاوت‌ها در شهرهای مختلف مالزی تصویری است که هرگز از ذهن‌تان پاک نمی‌شود و کلی خاطرات هیجان‌انگیز برای شما به‌همراه دارد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های این کشور می‌پردازیم:

  • برج‌های دوقلوی پتروناس نماد ممتاز مالزی
  • پارک ملی Gunung Mulu،  طولانی‌ترین غار آسیای جنوب شرقی
  • جنگل بارانی بورنئو، قدیمی‌ترین جنگل‌های بارانی جهان
  • کامرون هایلندز، قدم زدن در دامنه کوه شیب دار، جنگل خزه و مزارع چای
  • تمن نگارا، جنگل‌پیمایی، تماشای غارهای آهکی و پرندگان خوش آواز
  • باتو فرینگی، یک تعطیلات فراموش نشدنی زیر نور خورشید
  • معبد کک لوک سی، معبد عالی سعادت با تصاویر بی‌شماری از بودا
  • جورج تاون، پایتخت غذای مالزی

بهترین زمان سفر به مالزی کدام فصل است؟

احتمالا می‌دانید که کشوری با آب‌وهوای استوایی، نیمه اول سال با شدت بارش باران‌های موسمی بیشتر و رطوبت بالا مواجه است. با این حال همچنان می‌توانید با پوشیدن لباس‌های نخی و خنک از گشت‌وگذار  و تفریح در کوالالامپور یا تفریحات مهیج آبی لنکاوی لذت ببرید. اما با ورود به نیمه دوم سال از شدت بارش باران کاسته شده است، رطوبت دما پایین آمده و هوا بسیار مطبوع و دلچسب می‌شود؛ بنابراین بهترین زمان برای سفر به مالزی فصل‌های پاییز و زمستان هستند.

سفر با تور مالزی

هدف اصلی از این مطلب راهنمای سفر با تور مالزی بود تا با ارائه این اطلاعات مختصر و مفید به‌شما مسافرانی که در آینده نزدیک قصد سفر به این کشور را دارید، بتوانیم کمکی کرده باشیم تا تصمیم درستی برای سفرتان بگیرید؛ اما برای شناخت دیگر اطلاعات پایه از جمله مسائل مربوط به هزینه‌های سفر و دیگر موارد بهتر است به سایت آژانس سفریار مراجعه کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی