نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جدال با مرد پرافتخار استقلال/ این نبرد حساس پر از خاطره است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی‌پوشان در هفته آینده باید به مصاف تیمی بروند که سرمربی‌اش افتخارات زیادی را برای استقلال کسب کرده است.

اگرچه فرهاد مجیدی فصل گذشته افتخار بزرگی را رقم زد و استقلال را به اولین تیم تاریخ رقابت‌های لیگ برتر تبدیل کرد که بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد ولی هنوز هم امیر قلعه نوعی پرافتخارترین سرمربی تاریخ استقلال در تمام دوره های برگزاری پیکارهای لیگ حرفه‌ای محسوب می‌شود.

مردی که توانست با آبی‌پوشان به سه بار قهرمانی در این عرصه را جشن بگیرد و روزهای خوشی را در مقاطع مختلف برای استقلال و طرفدارانش را رقم بزند. البته امیر قلعه نویی چند سال اخیر دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده و با وجود این که گل گهر را به یک تیم بالانشین تبدیل کرده است اما هنوز نتوانسته با این تیم جامی کسب کند. قلعه نویی دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال خواهد بود و برای اینکه همچنان امید اندک خود جهت رسیدن به صدر جدول و البته امید فراوان ماندن در میان چهار تیم بالایی جدول را حفظ کند هیچ چاره‌ای جز امتیاز گرفتن از استقلال ندارد و همین مسئله کار آبی‌پوشان را دشوار می‌کند البته نباید فراموش کنیم که گل گهر در چند سال اخیر همواره با قلعه‌نوعی قافیه را به استقلال باخته است و همین فصل نیز در جدال رفت مغلوب تیم ریکاردو ساپینتو شد.

گفتنی است دیدار دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان روز دوشنبه  15 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هفته ۲۲ هفته استقلال IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    هفته بیست و دوم استقلال گلگهر رو میبره تراکتور هم پرسپولیس رو هوادار و سپاهان هم مساوی میشن
  • علمدارسینایی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    خدایی چرا اینقدر لنگیها میسوزن اگر دولت کمک تاج کبیر کنه اخه اون موقع که روحانی براتون رو میزد یادتون رفته یا مامان اذرتون کمکتون میکرد یادتون رفته یا پنج سال سلطانیفر قهرمان لیگتون کرد یادتون رفته کدام استقلالی اینقدر اعتراض کرد خجالت بکشین این موقعیت هم برای سما پیس میاد واقعا که خیلی کم ظرفیت هستین دسمنی شما لنگیها خیلی دیرینه وقدمت دارهست ولی ماهم خدایی داریم اقایون لنگی
  • مهدی قربانی DE ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی