نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
لیونل مسی - پله
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پله در کمال تعجب همه دوست داشته آرژانتین، رقیب دیرینه برزیل، قهرمان جام جهانی شود.

کلی ناسیمنتو، دختر پله با انتشار پیامی احساسی از تیمی حرف زده که پدرش دوست داشته بعد از برزیل قهرمان جهان شود. او داستانی را بیان کرده که به پله، مسی و آنتونلا همسر مسی مرتبط می‌شود.

پله در تاریخ ۸ دی و در سن ۸۲ سالگی از دنیا رفت و با توجه به این که در روزهای آخر عمرش روی تخت بیمارستان بود، بیشتر دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در حالی که در بستر بیماری بود تماشا کرد.

برزیل در این جام با شکست مقابل کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد و رویای قهرمانی این تیم ناتمام ماند. با این حال تیمی که بعد از برزیل، پله دوست داشت قهرمان شود به این جام رسید، یعنی آرژانتین.

دختر پله با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش فاش کرده که این اسطوره برزیلی دوست داشت که پس از حذف تیم ملی کشورش، تیم ملی آرژانتین جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

او تصویری در کنار آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، منتشر کرد و نوشت: «وقت گفتن یک داستان است: این آنتونلا روکوزوی بسیار مهربان و زیباست که همسر مسی است. من فرصت دیدن مسی را نداشتم بنابراین پیامی از طریق همسرش برای او فرستادم. وقتی برزیل به کرواسی باخت، پدرم حالش بدتر شده بود. همه می‌خواستند برزیل به خاطر پدرم قهرمان شود. اما پدرم بهتر از هرکسی می‌دانست فوتبال به چه صورت است. او می‌دانست که ممکن است هر تیمی قهرمان این رقابت‌ها شود و همیشه می‌گفت که دوست دارد بازی زیبا ببیند. پس از حذف برزیل، همه به اتاق او در بیمارستان می‌آمدند (هر روز، تا زمان برگزاری فینال!) و می‌پرسیدند: حالا چی پله؟ حالا دوست داری چه تیمی قهرمان شود؟ مطمئنا آرژانتین نیست! و او می‌گفت بله، دوست دارم آرژانتین قهرمان شود. این جام باید به آمریکای جنوبی برگردد و مسی باید قهرمان شود! همه از این موضوع تعجب می‌کردند!»

او همچنین اضافه کرد که پله نتوانست بازی فینال را ببیند اما در نهایت فهمید که مسی این جام را بالای سر برد و پیش از آن که از دنیا برود، به خاطر این اتفاق خوشحال شد.

گزارش مراسم بهترین‌های فیفا را بخوانید: سال رؤیایی مسی تکمیل شد؛ دومین جایزه The Best برای لئو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی