پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
۱۶ |
۰
دوباره نام اسکوچیچ به میان آمد!/ از این اتفاق درس بگیرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آخرین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون مربی تیم ملی به طور جدی صحبت شد.

دستاوردهای آخرین نشست اعضای هیئت رئیسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی انتخاب مربی ایرانی یا خارجی برای تیم  ملی و محدود کردن گزینه‌ها بود.

به نظر می‌رسد مهدی تاج پیش از برگزاری نشست اعضای هیئت رئیسه استراتژی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی را مشخص کرد. او گفت بر اساس نظر سنجی‌ها و کامنت‌هایی که به دست فدراسیون فوتبال رسیده است، بیشتر مردم موافق حضور مربی خارجی در تیم ملی هستند.

اعضای هیئت رئیسه هم در نشست بیشتر در مورد حضور مربی خارجی در تیم ملی حرف زدند. پیرامون گزینه‌ها هم صحبت شد و چند گزینه برای انتخاب نهایی مشخص شد.

بر اساس خبرهای رسیده از نشست اعضای هیئت رئیسه بیشتر این موضوع مطرح شد که بیشتر بازیکنان تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و از آنجایی که در خارج از کشور با مربیان خارجی و سرشناس در حال کردن هستند، بهتر است در تیم ملی هم با یک مربی سرشناس رویارو شوند. در غیر اینصورت حرف شنوی نخواهند و این همان اتفاقی است که در زمان مربیگری اسکوچیچ اتفاق افتاد.

مهدی تاج بعد از اینکه دوباره به فدراسیون فوتبال برگشت اسکوچیچ را از کار برکنار کرد و کارلوس کی‌روش را دوباره به تهران آورد. بهانه او برای این جابجایی این بود که بازیکنان تیم ملی از اسکوچیچ حرف شنوی ندارند و مدیریت تیم ملی از دست اسکوچیچ خارج شده است.

بحث مربیگری امیر قلعه‌نویی هم در تیم ملی مطرح بود که این مربی از هدایت تیم ملی انصراف داده است و انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی به خاطر رفتاری که با باشگاه فولاد داشت، خیلی مورد استقبال قرار نگرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره جروق IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    اگه تیم ملی از اسکوچیچ حرف شنوی نداشت و مدیریت تیم ملی از دست اسکوچیچ خارج شده بود.فقط به خاطر توطعه های تاج بود.مربی اگه حمایت بشه هیچ بازیکنی جرعت هیچ کاری ندارند.بازیکنان میدونستند تاج دوباره برمیگرده.تاج بازیکنان را تو کنترل خودش داشت و تمام اتفاقات هم با همانگی تاج اتفاق افتاد.اگه یادتون باشه این حاشیه ها نزدیک رای گیری فدراسیون اتفاق افتاد.چون تاج میخواست این اتفاق زودتر بیفته تا زودتر بتونه کیروش را بیاره.طارمی دوبار با اسکوچیچ درگیر شد،دوبارش با دستور تاج انجام شد.کیروش هم قبل از انتخابات فدراسیون مربی تیم شده بود.پول ویلموتس و کیروش هم از بیت المال تامین کرد و به ریش همه خندید.درصد دلالیش هم از پول ویلموتس و کیروش به جیب زد.
    • رضا IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      آفرین کاملا درست گفتی البته غیر از طارمی اون کاپیتان پیر هم نقش داشت
  • محمد IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    به نظدم بهترین کار استفاده از مربی ایرانی هست
  • مهرگان IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    تا زمانی ک تاج هست هیچ امیدی ب تیم ملی نیست، اول باید تاج و تیمش استعفا بدن کلا،یه چند تا مدیر کار بلد بیان یه سروسامان ب فدراسیون بدن بعد برن دنبال سرمربی،وگرنه هر سرمربی بیاد تو این آشفته بازار فدراسیون جواب نمیگیره
  • قدرت اله امینی ناشناس US ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    هوادرپرسپولیس داخلی فقط قلعه نویی خارجی اگرقبول کنه اسکو چیچ فولاد َشانس آورد نکو رفت منصوریان موفق ترازنکونام بافولاد
  • حامد IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    این بازیاچیه سرمردم درمیارید نکوناموانتخاب کردیدرفته.بیرانوندگفت مربی بایدفرصت داشته باشه بازیکناشوانتخاب کنه واسم ازنکونام آورد. اگه قراربه مربیه خارجیه وبه گفته خودشون قراره ۲۷ام اعلام کنن کی سرمربیه و۲۸ام اردوشروع میشه چطورمیخوادازراه نرسیده لیست بده پس نتیجه نکونامم داره چراغ خاموش بازیکناشوانتخاب میکنه
  • محمد IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    خدا لعنت کنه تاج را واقعا فوتبال را نابود کرد و میکنه
  • رضا IN ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    حتما یک مربی اروپایی با دانش را بیاورید
  • حسین IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    اسکوچیچ رو برگردونید. بازیکن یاغی رو هم دیگه به تیم ملی دعوت نکنید.
  • سیامک FR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    سلام آقای تاج به بهانه عدم مدیریت سرمربی موفق تیم ملی آقای اسکوچیچ را برداشتند در حالی که خیلی از مردم و اهالی فوتبال مخالف بودند و می دانستند که مورد بی مهری چند بازیکن قرارداشتند لذا زمان خوبی است که در صورت توافق او را برگردانند
  • رضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    بابا مردم چرا حمایت از ایرانی نشه؟؟؟؟ حمیدخان استیلی چی از فرگوسن کم داره؟ فقط زمان کم داره. من موندم چرا نظراتم پخش نمیشه. آزادی بیان را درنظر بگیرید.
  • زنده باد ایران IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    اسکوچیچ مربی موفقی در تیم ملی بود.موفقیت او بدون شکست فنی در نتیجه گیری نهایی و با یک تصمیم نابخردانه و فاجعه بار قطع شد و همیشه در نظر طیف قابل توجهی از فوتبال دوستان ایرانی به عنوان کسی که شاید می توانست نتایج بزرگی برای ما بگیرد و فرصت کافی به او داده نشد تلقی می شود.به نظر بنده در حال حاضر هم بهترین گزینه برای تیم ملی است.او ریال کمتر از مربیان داخلی می گیرد و هیچ حاشیه ای هم ندارد و از دانش بالایی برخوردار است و انگیزه های بسیار بالایی دارد و از فوتبالی مدرن و بالنده آمده و به آن متصل است و از آن بهره می برد.از همه مهمتر تمام زوایای فوتبال ما را به دلیل سالهای طولانی کار در ایران می داند.بزرگترین مربیان دنیا فقط چند سال طول خواهد کشید تا فوتبال ما را بشناسد.همانطور که کیروش بعد شش سال تازه از مقدماتی جام جهانی روسیه راه افتاد و بالاخره آنجا نتایج خوبی گرفت.
  • عزت اله IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    اولین حرکت کناره گیری آقای تاج است. باکناره گیری آقای تاج، میتوان از اسکوچیچ دعوت کرد ومسیولین فدراسیون تمام قد از اوحمایت کنند و آشوبگران تیم مثل حاج صفی ها را که اسکوچیچ نمیخواهد، کنار بگذارند. برای انسجام در تیم،حتی اگر طارمی از مربی تبعیت نکرد، کنار گذاشته شود.
  • سامان IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    اگه اسکوچیچ بود تیم نتیجه میگرفت
  • ناشناس IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    آفرین به همه شما که از اسکوچیچ حمایت کردید واقعا درست هم گفتید تاج باید برود اسکوچیچ بیاید اصلا هیات رئیسه فوتبال باید بروند از مربیان ایرانی که قلعه نوعی را نام می برند یک بار سرمربی تیم ملی بوده بسیارضعیف عمل کرده و نتیجه هم نگرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی