نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ آغاز مذاکرات با ستاره گلزن/ آبی‌ها بهترین بازیکن‌شان را از دست می‌دهند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه ارلینگ هالند گفته مذاکرات با باشگاه های خواهان این ستاره گلزن را آغاز کرده است.

رافائلا پیمنتا مدیربرنامه‌های ارلینگ هالند ارلینگ هالند فاش کرده که مدام در حال ملاقات با دیگر باشگاه‌ها است تا در مورد آینده موکلش بحث کند. او این شرایط را شبیه بازی شطرنج خوانده است.

او گفته مذاکراتی ابتدایی با برخی از باشگاه‌های اروپایی را آغاز کرده تا در صورت تصمیم هالند یا منچسترسیتی به جدایی، او به سرعت به باشگاهی دیگر منتقل شود.

 هالند در حال حاضر یکی از گلزنان برتر فوتبال باشگاهی جهان است. این گلزن نروژی با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۷ قرار دارد و به همین علت است که انتشار اخباری درباره مذاکرات اولیه مدیر برنامه‌های او با چند باشگاه اروپایی در انگلیس جنجالی شده است.

هالند تابستان گذشته با قراردادی ۶۵ میلیون یورویی از دورتموند به منچسترسیتی پیوست. او تا اینجا برای شاگردان گواردیولا ۳۳ بازی انجام داده و ۳۳ گل به ثمر رسانده است. اما این گلزن ۲۲ ساله نروژی در گذشته در مصاحبه‌هایش اذعان کرده بود که بعید می‌داند دوران حضورش در انگلیس طولانی‌مدت باشد. به نظر می‌رسد مدیر برنامه‌های او با توجه به این ذهنیت هالند است که از همین حالا برنامه‌هایی برای روز مبادا در نظر گرفته است.

خانم رافائلا پیمینتا، مدیر برنامه‌های هالند، در گفت‌وگویی رسانه‌ای این شایعات را تلویحا تایید کرد و گفت: «کار من همین است. ما باید برنامه ریزی کنیم، باید هدف داشته باشیم. به محض بسته شدن پنجره نقل و انتقالات من به سراغ باشگاه‌ها می‌روم تا درباره بازیکنانم با آنها صحبت کنم. ما باید به آینده فکر کنیم. ما الان در ماه فوریه هستیم، ولی در مدت کوتاهی که از سال جدید گذشته من بارها با باشگاه‌های مختلف درباره بازیکنانم صحبت کرده‌ام. کار ما مثل شطرنج است و باید دائما در حال پیش‌بینی حرکت بعدی حریف باشیم. نمی‌توانیم بنشینیم و هیچ کاری نکنیم، شاید آنها با من تماس بگیرند چون هالند یک بازیکن فوق‌العاده است»

این مطلب را هم بخوانید: ستاره‌ای که مثل خرس غذا می‌خورد و رژیم خودش را رعایت نمی‌کند!/ هالند از پیتزا خوردن محروم می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی