نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حسن روشن
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!

حسن روشن مهاجم پیشین فوتبال ایران با انتقاد از شرایط انتخاب سرمربی جدید تیم ملی به ذکر خاطره‌ای در زمان علی دایی اشاره کرد.

روشن گفت: آن زمان خودم به تلویزیون دعوت شدم. افشین قطبی با فدراسیون فوتبال قرارداد بسته بود. قرار بود در آن برنامه راجع به قطبی صحبت کنم. یکی از دوستان خوبم گفت قطبی قراردادی امضا نکرده است.

وی افزود: به تهیه کننده برنامه گفتم آقای قطبی انتخاب نشده است. او شماره تلفن رئیس وقت فدراسیون را گرفت و با او صحبت کردم که گفت قطبی سرمربی تیم ملی شده است اما اخبار ساعت ۲ ظهر خبر داد که علی دایی سرمربی شده است!

مهاجم پیشین تیم ملی ایران که با برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» صحبت می‌کرد، ادامه داد: آخرین چیزی که خیلی به آن خندیدم آوردن دوباره کی روش بود. یک روز به مهدی تاج رئیس فدراسیون گفتم کی روش را نیاور چون کاری نکرده است. تاج گفت "می‌ترسیم از انگلیس و آمریکا هفت هشت گل بخوریم. او را آوردیم تا کمتر گل بخوریم. "

روشن خاطرنشان کرد: با این تشکیلات هرکدام از بچه‌های ما -مربی داخلی- به تیم ملی بیاید می سوزد.

 تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضر شد. ایران برابر انگلیس با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد، یک بر صفر ولز را از پیش رو برداشت و با همین نتیجه دیدار آخر برابر آمریکا را واگذار کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فری IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    دو بر صفر ولز رو بردیم نه یک بر صفر
  • زیگزاگ IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    استاد! فکر کنم ولز رو با دو گل بردیم ، نه یک گل.
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    این حاشیه ها و دو دستگی بازیکنان،فقط به خاطر توطعه های تاج بود.مربی اگه حمایت بشه هیچ بازیکنی جرعت هیچ کاری ندارند.بازیکنان میدونستند تاج دوباره برمیگرده.تاج بازیکنان را تو کنترل خودش داشت و تمام اتفاقات هم با همانگی تاج اتفاق افتاد.اگه یادتون باشه این حاشیه ها نزدیک رای گیری فدراسیون اتفاق افتاد.چون تاج میخواست این اتفاق زودتر بیفته تا زودتر بتونه کیروش را بیاره.طارمی دوبار با اسکوچیچ درگیر شد،دوبارش با دستور تاج انجام شد.کیروش هم قبل از انتخابات فدراسیون مربی تیم شده بود.پول ویلموتس و کیروش هم از بیت المال تامین کرد و به ریش همه خندید.درصد دلالیش هم از پول ویلموتس و کیروش به جیب زد.
  • گوستاد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    استاد سه دونه ...داد چه خبر از ساپینتو ؟ اگه به خاطر لج با تو هم که شده ساپینتو ۳تا دیگه جام نیاورد ؟
  • ج.ط IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    اخ ازبخت مردم ایران که تاج وکیروش ۱۰سال فوتبال مارا از جهان عقب انداخت کیروش بدون جام بدون برد از عراق و بحرین اما دلال درجه یک ول کنیدچیزی از ارزشهامون کم نمی شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی