اعتراض وارد نیست؛ برگزاری تمرین تیم ملی امکان ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیر کمیته ملی المپیک یک بار دیگر نسبت به عدم آغاز تمرینات آماده سازی تیم ملی امید گلایه کرد!

مناف هاشمی پیرامون عدم آغاز تمرینات تیم ملی امید می گوید: « تیم فوتبال ایران در چند دوره از بازی‌های آسیایی روی سکو رفته و حتی قهرمان شده است. ما در فوتبال یک تیم مدعی در جام جهانی و بازی‌های آسیایی هستیم. سوال این است که چطور می‌شود در تیم امید بعد از ۱۸ سال نمی‌توانیم رو به جلو برویم؟ مردم از سال ۲۰۰۲ به بعد چشم انتظار هستند و این بار روی دوش کمیته المپیک است. ما حتی تلاش می‌کنیم از همین بودجه ناچیز کمیته به تیم امید کمک کنیم. چطور می‌شود که فدراسیون فوتبال برای سرمربی و سرپرست سه ماه است که می‌گویند بحث می‌کنیم و دوستان می‌گویند که حکم می‌زنند، ولی نمی‌زنند. به نظرم باید دلایلش را بگویند.»

اما اعتراض کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال وارد نیست. به این خاطر که در ماه های گذشته و حتی ماه جاری بازی های لیگ برتر به طور مستمر پیگیری می شده و اگر هم تیم ملی امید صاحب مربی بود، نمی توانست تمرین کند. نه فقط در ایران، در همه کشورها تمرینات تیم امید در روزهای فیفا برگزار می شود و در خارج از این تایم باشگاه ها به تیم ملی امید بازیکن نمی دهند. دیدیم که حتی باشگاه ها به تیم ملی امید برای حضور در بازی های اسلامی ترکیه هم بازیکن ندادند تا جایی که مهدی مهدوی کیا حضور تیم ملی امید در این مسابقات را وتو کرد و حتی تیم ملی امید به خاطر عدم حضور در این بازی ها جریمه شد.

در نهایت باید گفت اعتراض کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال وارد نیست و  فدراسیون فوتبال باید همزمان با تیم ملی برای تیم امید مربی انتخاب کند و این تیم تنها می تواند در روزهای فیفا تمرین کند؛ دقیقا مثل تیم ملی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی