نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبر خوش برای استقلال؛ بدهی به استراماچونی کم می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در تلاش است بدهی استراماچونی را پرداخت کند تا در مسیر کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نشود.

استقلال به  همراه تیم‌های پرسپولیس و گل گهر در دوره پیشین لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشد و شانس حضور در این بازی‌ها را از دست داد و این به خاطر بدهی‌های بین المللی بود.

علی فتح الله زاده در روزهای اخیر برای پرداخت بدهی استراماچونی تلاش زیادی داشت. از اعلام شماره حساب به هواداران تا دیدار با مخبر معاون اول رئیس جمهور.

خبر خوشی که در این زمینه به استقلال رسید، این است که باشگاه استقلال می‌تواند ارز مورد نظر استراماچونی را از مرکز مبادله ارزی تهیه کند که قیمت ارز در این مرکز پایین تر از بازار آزاد است. هم اکنون قیمت ارز درمرکز مبادله‌ای ۴۳ تومان است اما در بازار آزاد قیمت دلار هم اکنون ۵۴۳۰۰ تومان است. در این صورت بدهی باشگاه استقلال به مربی ایتالیایی کمتر خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی پیش تر گفته بود تا اکنون بارها و بارها از این سازمان برای پرداخت بدهی استراماچونی پول دریافت شده است، اما حساب با این مربی صاف نشده است! با این حال به نظر می‌رسد، این بار این بدهی پرداخت شود چرا که اگر این پول پرداخت نشود، استقلال شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • همایون IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    درود بر شما جناب مخبر عزیز واقعا ما طرفدارای استقلال همیشه مدیون محبت های دولت هستیم خدایی از حق نگذریم همیشه دولت یه نگاه ویژه داشت به استقلال همیشه تو بدترین شرایط کمک یاری استقلال بوده چه از قبل چه از آلان همیشه دولت و وزیر ورزش حامی استقلال بودن هستن و خواهم بود..ممنونمممممم
    • ا.م IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
      گفت:حافظ اسرار الهی کس نمیداندخموش ازکه میپرسید دور روزگاران را چه شد چشم آقای قربانزاده وباندمشکوک آجرروشن که چندبار برای پرداخت این طلب برداشت شده وپول پرداخت نشده ننگ برآجرلوودوتاپس مونده باندش سمیعی ومؤمنی که بیت المال شده بازیچه دست این افرادتواستقلال وتاحدودی انصاریفردتوپرسپولیس پول بایدازیکجایی پرداخت بشه،همه ش هم یامستقیم یاغیر مستقیم ازبیت المال بوده و هست امامردباشیدمحاکمه اینها رابخوایدنه اینکه فراربجلوفتح اله زاده وباندآجرلوراتأییدکنید
    • تاجی اصیل IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      چرا مهمل میگی دوست عزیز این لطف و محبت ازاول بخاطر مشکل داشتن دولت با اسم استقلال همیشه شامل حال پیروزی بوده و هست.. طلب کالدرون یادت رفته مثل اینکه و قطعا شما استقلالی نیستی چون یه استقلالی مثل روز براش روشنه کدوم تیم تا به امروز شمامل کمک های دولتی بوده..
  • همایون IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    درود بر شما جناب مخبر عزیز واقعا ما طرفدارای استقلال همیشه مدیون محبت های دولت هستیم خدایی از حق نگذریم همیشه دولت یه نگاه ویژه داشت به استقلال همیشه تو بدترین شرایط کمک یاری استقلال بوده چه از قبل چه از آلان همیشه دولت و وزیر ورزش حامی استقلال بودن هستن و خواهم بود..ممنونمممممم
  • ع ق QA ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    چرا ارز دولتی بدن به استقلال ؟ نباید امتیاز برایشان قائل شوند
  • سامان IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    چرا از دولت پول کالدرون رو دادن ولی واسه استرا نمیشه بدن کمی انصاف هم داشته باشید بد نیست
  • جعفر میرزابی NL ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    غارت بیت المال. و خبر بد برای مردم گرسنه ایران استقلال پارسال هزار و سیصد میلیارد تومان هزینه و بدهی بارآورده!!! قراردادهای نجومی و غارت بیت المال دویست میلیارد تومان از بورس غیرقانونی خورده!!! دروغ بیست میلیارد طلب کالدرون پرداخت کرده!!! چرا اسنادش افشا نکردن!!!؟؟ بهانه برای غارت بیت!!!
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    بیاهوادارهای ساده استقلال ببینندکه آجرلوومدیران استقلال چه بلایی سرتیم آوردن به گفته سازمان خصوصی سازی بارهاوبارهاپول برای استراماچونی گرفته شده ولی جای این که به بدهی بدهندآقای آجرلویابازیکن خریده یاسیبیل کمیته های دیگه مثل داورهاوکمیته انظباطی واستیناف چرب کرده مگه میشه تیم ۱۵تاپنالتی همه زمانی که داشت می باخت براشون بگیرن مساوی بشن بارهاشده بود۲بارپنالتی میگرفتن تابازی دربیاداون وقت کارشناساخیلی راحت میگفتن دا‌وراشتباه کرده ویاکمیته انظباطی هنوزخلاف ثابت نشده زودبازی ۳بر۰به نفع استقلال کردمگه میشه اونوقت استقلال بارهابازیکن غیره قانونی بازی دادولی هیچ امتیازی کم نشودنمونش سربازفراریهااجازه بازی نداشتن واستیناف ازاون ورزودتاعیدکرددرحالیکه این پولهای که آجرلوخرج میکردپول استراماچونی بودمگه میشه مجیدی گریه میکردآب معدنی نداریم بعدرفتن یک ملیونودویست هزاریرودادن برای ۲تابازیکن که توجریان بازی روهم ۵تاگل زدن ازمهدی عبدی کمترپس هوادارهای ساده استقلال نگن به پرسپولیس دادن چون به طلب دادولی به استقلال دادن خرده شدیک لیوان آب هم روش
  • سلمان مولائی US ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    این سیرک جز سردرد چیزی ندارد
  • حسین IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    سامان جون طلب کالدرون چند میلیارد بود طلب استراماچونی چند حرف مفت نزن بعد مگرپول کالدرون رو دولت داد
  • 6 IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    كيسه حكومتي و معيشتي در يك قاب!
  • محمدمیرعالی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    پول کالدرون رودادن پول استرا وهم میدن غصه نخور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی