نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
گپ سرپایی ساپینتو با شهباززاده/ مهاجم گل نزن به مبارزه ادامه می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو از تصاویری که در جایگاه ویژه استادیوم شهید وطنی ثبت شد، کاملا مشخص بود از فرصتی که سجاد شهباززاده از دست داد، سخت عصبانی شد و لحظاتی مات و مبهوت مانده بود.

ریکاردو ساپینتو برای اینکه پای سجاد شهباززاده به گل باز شود، خیلی به او فرصت داد. در هفته‌های ابتدایی که امیر ارسلان مطهری در لیست فروش تیم قرار گرفته بود، سرمربی تیم استقلال از سجاد شهباززاده در نوک خط حمله استفاده می‌کرد، چرا که متوجه شده بود یکی دو فصل پیش این مهاجم در سپاهان آقای گل شده بود. بعد از گل نزدن‌های سجاد در بازی‌های ابتدایی سجاد شهباززاده جای خود را به پیمان بابایی داد و زمانی که این مهاجم مصدوم شد، امیر ارسلان مطهری جای او را گرفت و از زمان بازگشت این مهاجم به خط حمله او این موقعیت را حفظ کرده است.

ریکاردو ساپینتو که خود در زمان بازیگری مهاجم بوده با درک موقعیت این بازیکن و اینکه به خوبی می‌دانست، او اکنون به خاطر فرصتی که از دست داد، از همه ناراحت تر است، هیچ صحبتی با وی انجام نداد و تنها از وی خواست به مبارزه خود برای شکستن این طلسم ادامه دهد.

البته با فرصت خوبی که سجاد شهباززاده در بازی با نساجی از دست داد، طبیعی است ریکاردو ساپینتو در بازی‌های پیش رو روی آرمان رمضانی و و پیمان بابایی به عنوان مهاجم جایگزین بیشتر حساب باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی