نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار مبلغ پاداش آسیایی پرسپولیس/ مشکلات پرسپولیس تا فروردین ۱۴۰۲ حل می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه ترین اظهار نظرش وعده داده که پاداش آسیایی این تیم تا پایان سال آزاد می‌شود.

وضعیت پرداختی به اعضای خارجی تیم هم چندان مطلوب نیست. تقریبا سه ماه است که بازیکنان و مربیان خارجی پولی بابت قراردادهایشان دریافت نکرده اند و آخرین پرداختی به آنها هم با کمک قرضی بوده که باشگاه از یک شخص گرفته است. همچنین باشگاه به پریرا مهاجم برزیلی تازه واردش هم هنوز پولی نداده است.ظاهرا این طور که گفته می‌شود ۱۴ اسفند قرار است چک ۲۵ میلیارد تومانی ایرانسل اسپانسر این باشگاه پاس شود و چشم امید باشگاه شاید به این چک باشد اما مسئله اینجاست که این پول آیا همه مشکلات تیم را حل می‌کند؟

به تازگی هم باشگاه پرسپولیس با شرکت‌های آب معدنی، بیمه و عطر قراردادهای تجاری بسته است و باید دید آورده این قراردادها برای این باشگاه چیست چون سابقه چنین قراردادهایی با سرخپوشان چندان خوشایند نبوده. در سال‌های اخیر مدیران گذشته کل فضای مجازی پرسپولیس را در اختیار چنین اسپانسرها و شرکت‌هایی قرارداده بودند اما برخلاف انتظار آورده مالی چندانی که نداشتند هیچ بلکه این برند باشگاه بود که در خدمت شرکت‌ها قرار گرفت و جاده سود بردن یک طرفه بود.

عدم پرداخت بخشی از آپشن قراردادهای فصل گذشته و همچنین پرداختی ۴۴ درصدی از قراردادهای امسال باعث شده تا صدای بازیکنان در خفا در بیاید. در واقع شرایط حساس پرسپولیس در جدول باعث شده تا بازیکنان نخواهند به طور علنی صحبت کنند.

گفته می‌شود رقم پاداش آسیایی پرسپولیس ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بوده که ۳۰۰ هزار دلار آن برای پرداخت جرائم و ... هزینه شده و ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه ایرانی واریز خواهد شد.

هر چند با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان بعید است این مبلغ به این زودی به دست باشگاه پرسپولیس برسد اما ظاهرا رضا درویش و دوستان روی آن حساب ویژه ای باز کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • یحیی هوچی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    خوب الان دیگه همه چی برای یحیی مو مصنوعی خوبه..!! دیگه فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته داوران و..و.. هیچ کدوم مشکل ندارن..!! لابد فوتبال الان ارزش پیگیری داره..!! با استوری هات بازیکنان استقلال رو فریب دادی و بعد جام جهانی بازیها رو بی انگیزه بازی می کردن..ولی چتد تا بازیکن لنگ اینجوری بودن..؟؟!!
  • لنگ عروس آسیا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    از صندوق یتیما و فقرا بردارید.... خخخخخخ
    • حسین IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      عروس آسیا شما هستید دوست عزیز 6از العین خوردید
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول و..) IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    اگر بخواهند پاداش را به این تیم حکومتی بدهند باید کل پاداش صرف بدهی های قبلی این باشگاه بشه شامل پول مناطق محروم ،معلمان بازنشسته،پول های بدون حساب و کتاب و واریزی به حساب کالدرون و برانکو و یحیی و... از گوشت...س...گ نجس است اگر این پول به این تیم تعلق بگیره..در ضمن او سال هم که این تیم رفت فینال اسیا بیشترین هزینه ها از سوی وزارت ورزش و ارکان نطام برای این تیم شد..اینقدر که این تیم را حمایت مادی و معنوی کردید باید تا الان چند ستاره در اسیا می آورد..پس چرا نمیتونه؟؟ چون آه و نفرین اکثر فوتبالی ها پشت این تیم حکومتی است..
  • محمدرضا علمشاهی GB ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    شمایی که به پرسپولیس محبوب دل هوادارهاش ودلخوشی طرفداراش توهین میکنی باعث میشه به تیم شما هم توهین بشه.اگه حرف زدن بلد نیستی مطلب ننویس.....کسی نمیفهمه ....
  • حسین US ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    تاج هم تو ده سال پنچ جام بهشون داد هم ریس جمهور فرستاد ترکیه هم یک فصل قرارداد که طارمی نداشت بهشون جام داد تاج ونبی در اختیار باشگاه حکومتیی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی