نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسامی گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی در حالی مطرح شد که در میان تعجب نامی از سرمربی پرسپولیس در میان آنها دیده نمی‌شد.

یحیی گل‌محمدی در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین مربیان داخلی بوده است و طبیعی است در لیست نامزهای هدایت مربیگری تیم ملی نام وی باید اول باشد. اما در بین ۷ گزینه‌ای که برای هدایت تیم ملی مطرح شده‌اند اثری از این مربی نیست. تیم یحیی گل‌محمدی دراین فصل هم مدعی قهرمانی در لیگ برتر است و هم در جام حذفی. پرسپولیس در روزهای سپری شده سپاهان را در یک بازی خوب با نتیجه ۴ بر ۲ در اصفهان و در حضور پرشور تماشاگرانش شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

یحیی گل‌محمدی هم می‌توانست در لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران باشد چرا که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است و قهرمانی‌های پی‌درپی این تیم را در کارنامه دارد، نکته عجیب این لیست به حساب می‌آید. با این حال اما خبرهایی که از فدراسیون فوتبال رسیده گویای این است که همه افراد حاضر در این لیست کاندیدای سرمربیگری تیم ملی نیستند. برخی از آنها احتمالاً به عنوان مربی در کنار سرمربی انتخابی روی نیمکت تیم ملی خواهند نشست و یکی از اسامی حاضر در این لیست مدیر تیم ملی خواهد شد که با این نگاه، تفاوت‌های آشکار در این لیست و نامتوازن بودن آن به نوعی توجیه‌پذیرتر می‌شود.

هر چند اغلب این گزینه‌ها از نامزدی هدایت تیم ملی انصراف دادند چرا که شاید اطمینان داشتند شانسی برای نشستن روی صندلی کارلوس کی‌روش نداشته و ندارند.

در این میان یک منبع موثق و نزدیک به تیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی به ما خبر داد: «حتی اگر فدراسیون فوتبال اسم یحیی گل‌محمدی را جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی می‌گذاشت یا چنانچه به صورت مستقیم هم سرمربیگری تیم ملی را به او پیشنهاد می‌داد باز نمی‌پذیرفت. سرمربی تیم ملی باید تا روز ۲۰ اسفندماه جاری انتخاب شده و برنامه‌های تیم ملی برای دو بازی دوستانه در فروردین ماه را پیش ببرد. برهمین اساس یحیی گل‌محمدی اصلا دوست ندارد تیمش را در چنین شرایطی رها کند و برود چرا که معتقد است پرسپولیس می‌تواند در فصل جاری هم قهرمان لیگ برتر شده و هم از شانس بالایی برای قهرمانی در جام حذفی برخوردار است.»

این مطلب را هم بخوانید: شبیه سازی جنجالی کارلوس کی‌روش/ نکونام یا سانچس؛ چه کسی سرمربی تیم ملی ایران می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    یحیی بهترین مربی لیگ
  • حق جو IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    سرمربی خیلی وقت انتخاب شده این فیلم بازی کردن تاج هم نبره
  • سید محمد IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    یحیی فقط تولیگ داخلی موفقه چون داورا پشتشن
    • امیر IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      مثلا کدوم کمکا،،، چندتا پنالتی صدرصد ک کارشناسان داوری تاییدش کردن بدلایل نامعلومی نگرفتن یا گلی ک از هوداردریافت کردهمه دیدیم وثابت شد ک قبلش خطا روی عمری انجام شده بود ک داور ب اشتباه وشاید عمدی ادامه ی بازی داد،، پس نگید ب کمک داورا،،
  • مم IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    طفلک نمی تونه خودشا مدیریت کنه اونوقت می خواد بازیکن‌های تیم ملی مدیریت کنه خخخخ هر روز قهر می کنه
    • شاهرودی FR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      از کجا میسوزین ؟
  • اصغر محجوب کلیدبری IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    برد تراکتور
  • ص IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    هر کی با مردم هستش .دیگر ...
  • علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    خیلی هم دلش بخواد که سرمربی تیم ملی بشود. اگر نام پرسپولیس نبود با بازیکنان متعصبش و پیشکسوتان خوبش تا الان یحیی تیم را بر باد داده بود. پرسپولیس و تیم ملی نیاز به یک مربی با شخصیت و با سوادی چون برانکو دارد.
    • ایرانی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      مطمئن باش تعصب پرسپولیسی جماعت اگر مثل تعصب امثال شما بود تا حالا پرسپولیسی وجود نداشت چون تعصب شما بدون تفکر و بیشتر مثل جهل مرکب می مونه تا تعصب چون مثل بیشتر استقلالیا دنبال جو لفاظی هستین تا فوتبال فرانکو همین کاری رو کرد که یحیی هم گرد در ضمن سال گذشته هم مثل امثال ک مافیای تاج و ساکت میخان سپاهان قهرمان بشه فدراسیون تصمیم داشت برای ارضا کردن هوادارای استقلال بعد ده سال هر طوری بود استقلال و قهرمان کنن ک کردن همون ابتدا اگر دقت میکردی مشکلات پرسپولیس و حواشی و پنجره بسته و جدایی یکباره بازیکناش و کنار هم میداشتی متوجه میشدی بعدم که تقسیم امتیازات تیم خوب گلگهر و رکورد گرفتن پنالتی برای استقلال ... الانم همون تراژدی وجود داره تا تیم سپاهان قهرمان بشه و تو ایران تنها تیمی که بدون حمایت قهرمان شد همین پرسپولیسه
  • بدون اسطوره IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    یعنی نمی تونید چرا اسم یحیی تبود؟ ب همون دلیل ک نام دایی نبود
  • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    فدراسیون که فوتبالی نباشه همین تاج اصلاازفوتبال چیزی نمیفهمه پرسپولیس چون سپاهان حذف کرد.ازهمه مهمتریحیی مردمی درک وفهم فوتبال بالایی داره.چندین سال بهترین تیمهابازی کرده وبیش 10سال عضوتیم ملی بوده.تاج که برنامه فوتبالی داره فقط مدیرسپاهان بود.
  • محمد محمدی از اهواز IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    اگر قرار سرمربی تیم ملی ایرانی باشد باید یکی مثل آقا امیر قلعه نویی ، علی آقا دایی و یا آقا یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی شوند ❤❤❤
  • حاتم کهندلی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    این که نوشته چندسال پیاپی قهرمان شده اولااسکلت تیم ازقبل کاربرانکوبوده دوم اینکه باکمک وزیرقبلی وداوران جام مفت بالای سربرده تاکه وزیرودارودسته اش رفت قهرمانی پیاپی هم رفت قهرمانی امسال هم معلوم نیست کدوم تیم باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی