نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
الخاندرو گارناچو
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدتهاست که اسپانیا و آرژانتین برای به خدمت گرفتن الخاندرو گارناچو، ستاره منچستریونایتد، در حال مبارزه هستند و حالا به نظر می‌رسد که این ستاره تصمیم خود را گرفته است.

الخاندرو گارناچو، وینگر منچستریونایتد علیرغم تلاش‌های اسپانیا برای جذب او، به آینده بین‌المللی با آرژانتین رضایت داده است.

گارناچوی ۱۸ ساله از مادری آرژانتینی در اسپانیا به دنیا آمد و برای بازی در تیم ملی هر دو کشور واجد شرایط بود. او نماینده اسپانیا در سطح زیر ۱۸ ساله‌ها و تیم زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین بوده است و اولین فراخوان حضور در تیم ملی بزرگسالان را برای تیم ملی آمریکای جنوبی در سال ۲۰۲۲ به دست آورد. اما او در آن اردو بازی نکرد و از ترکیب لیونل اسکالونی برای قهرمانی در جام جهانی کنار گذاشته شد. با این حال، علی‌رغم اینکه اسپانیا امیدوار است او را به تیم خود برگرداند، این نوجوان در جدیدترین فهرست تیم اسکالونی حضور دارد و به نظر می‌رسد این موضوع پیامی روشن درباره آینده او باشد.

اسکالونی، سرمربی آرژانتین، فهرستی ۳۵ نفره برای دیدار مقابل پاناما و کوراسائو اعلام کرد. گارناچو یکی از ستاره‌های لیگ برتر است که به همراه امیلیانو مارتینس، برنده دستکش طلای جام جهانی و انسو فرناندس بهترین بازیکن جوان تورنمنت، در این لیست حضور دارد. الکسیس مک آلیستر و فاکوندو بوونانوت، دو بازیکن برایتون، به همراه خولیان آلوارس و ماکسیمو پرونه از منچسترسیتی نیز در این لیست حضور دارند. اعضای لیگ برتر با امی بوئندیا، کریستین رومرو و هم‌تیمی گارناچو، لیساندرو مارتینس، تکمیل می‌شود.

آرژانتین یا اسپانیا؛ مسئله این است/ دوراهی سخت ستاره جوانی که کنار رونالدو و مسی بازی کرد

آرژانتین قرار است در ۲۳ مارس به مصاف پاناما برود و بازی کوراسائو پنج روز بعد از آن برگزار می‌شود. لیونل مسی نیز در کنار ستارگانی از لیگ برتر انگلیس حضور دارد. گفته می‌شود گارناچو پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی برای جام جهانی با مقامات اسپانیایی صحبت کرده بود. طبق گزارش‌ها لوئیس انریکه طرفدار او بود اما او در ماه دسامبر از تیم ملی کنار گذاشته شد و لوئیس دلافوئنته هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

این بازیکن جوان پس از نشان دادن فرم باشگاهی چشمگیرش، می‌تواند در عرض چند هفته در ترکیب تیم ملی آرژانتین قرار بگیرد. گارناچو چهارمین گل فصل خود را در اواسط هفته به ثمر رساند تا به منچستریونایتد در حذف وستهام از جام حذفی کمک کند.

اریک تن‌هاخ پس از بازی با چکش‌ها گفت: «به او گفتم که هر زمان وارد بازی می‌شوی تاثیر خود را می‌گذاری، اما الان باید به عنوان شروع‌کننده تاثیرگذار باشی. به نظرم او قادر به انجام این کار است و این قدم بعدی است که او باید بردارد. وقتی نترس و شجاع باشی مهارت فوق‌العاده‌ای داری. او یکی از بازیکنانی است که به نظر من مهارتی بسیار خاص دارد. بازیکنان زیادی در جهان فوتبال وجود ندارند که بتوانند دیگران را کنترل کنند و توانایی رفتن به سمت بازیکنان را داشته باشند و با دریبل کردن آنها را دور کنند. او مهارت‌های بیشتری هم دارد، مانند تمام کنندگی. او موتور قدرتمندی دارد. سریع است، می‌تواند برای ۹۰ یا حتی ۱۲۰ دقیقه بدود.»

آرژانتین یا اسپانیا؛ مسئله این است/ دوراهی سخت ستاره جوانی که کنار رونالدو و مسی بازی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی