نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
ماجرای اتهام تراکتوری‌ها به امید عالیشاه/ رابطه‌ای که فراتر از بد است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید عالیشاه یکی از پرسپولیسی‌هایی است که سابقه بازی برای تراکتور را دارد، اما رابطه خوبی با تراکتوری‌ها ندارد!

حساس‌ترین بازی این هفته لیگ در تبریز و بین تراکتور و پرسپولیس برگزار خواهد شد. بازی که ۳ امتیاز آن برای هر دو تیم بسیار مهم است. یکی از بازیکنان مشترک دو تیم امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس است.

امید که یکی از بازیکنان باسابقه این تیم به حساب می‌آید، در مقطعی راهی تراکتور شد تا دوران سربازی اش را پشت سر بگذارد. عالیشاه که به همراه احمد نوراللهی در نیم فصل لیگ شانزدهم راهی تبریز شدند، به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه خیلی نتوانستند برای تراکتور بازی کنند و فقط در چند بازی این فرصت را پیدا کردند. با این حال امید یکی از بازیکنانی است که حضورش در تبریز همواره با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است.

عالیشاه فصل قبل و در بازی برگشت دو تیم خیلی مورد اهانت قرار گرفت و بارها هواداران تراکتور به سمت او و سایر پرسپولیسی‌ها سنگ پرت کردند و در نهایت هم داور مسابقه بازی را نیمه تمام اعلام کرد و بعد از چند روز کمیته انضباطی رای به ۳ بر صفر شدن بازی به نفع پرسپولیس داد. در سال‌های گذشته هم هر زمان بازی دو تیم با حضور تماشاگران برگزار شد، عالیشاه مورد اهانت تراکتوری‌ها قرار گرفت. اما ماجرای اختلاف بین هواداران تراکتور و عالیشاه به زمانی برمی‌گردد که امید عضوی از تراکتور بود.

در یک بازی که تراکتور میهمان پرسپولیس در آزادی بود، امید به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و خیلی زود از زمین خارج شد تا با برچسب کم‌کاری توسط تی‌تی‌های خشمگین مواجه شود. هواداران متعصب تراکتور به شدت علیه عالیشاه موضع گرفتند و به او اتهام کم کاری مقابل پرسپولیس زدند. این درحالی بود که امید به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و نتوانست به کار ادامه دهد. همچنین حضور عالیشاه به عنوان کارشناس تلویزیونی پیش از بازی دربی بین استقلال و پرسپولیس زمانی که عضوی از تراکتور بود هم بسیار مورد انتقاد تراکتوری‌ها قرار گرفته بود تا مجموعه عوامل بالا باعث شود تی‌تی‌ها و کاپیتان پرسپولیس هیچ‌گاه از هم دل خوشی نداشته باشند.

رابطه تراکتوری‌ها با پرسپولیسی‌ها اصلا خوب نیست ولی رابطه آن‌ها با کاپیتان پرسپولیس چیزی فراتر از بد است و هیچ وقت هم رو به بهبودی نرفت. با این وجود بازی فردای دو تیم بدون تماشاگر است و دیگر شاهد اتفاقات تلخ و زشت بازی برگشت فصل قبل دو تیم در تبریز نخواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • میلاد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    شما یک بازیکن پیدا کن که هواداران تراکتور باهاش مشکل نداشته باشن . مسعود شجاعی و فروزان ، دژاگه ، عالیشاه و............
    • داود IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      ن دیگه شجاعی وا داد دوسش دارن
  • تورک اوغلو IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    شما یه شهر نا ببرید که تیم پیروزی در آن شهر مورد استقبال قرار بگیره؟؟؟ منفورترین تیم تاریخ قاره ی کُهن یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور کبیر 🚜🚜🚜🚜🚜🚜❤❤❤❤❤❤💪💪💪💪💪
    • احمدرضا IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      این پرسپولیس چه جور منفور هست که ۷۰ درصد هواداران فوتبال ایران و کشورهای همسایه طرفدار این تیم هست؟؟ من با اینکه ترک زبان هستم ولی هوادار پرسپولیس هستم تا ابد،تیم محبوب مردمی با ستاره های ماندگار تاریخ ایران شادروان بهزادی،دهداری،کلانی،جاسمیان،اشتیانی،دایی،کریمی،مهدویکیا،باقری ،طارمی،عابدزاده و......
  • بابک IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    عالیشاه با اینکه بازیکن تراکتور بود ولی رفته بود تلویزیون و داشت به نفع پرسپولیس مصاحبه میکرد . مرزهای خیانت اون موقع مشخص شد. تراکتور عشق است .
  • حسین تمام US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    از لنگیا خیانتکار تر نداریم حقیقی تو گل گلهر با ابراهیمی برا لنگیا بازی کردند دوباره تو نساجی برا لنگیا بازی کردسروش تو سپاهان بود جلو لنگ توپ میزد تو هوا چه توقع داریند از تیمی که تو هفت بازی فقط داور هفت بازیکن تیم مقابل اخراج کردند پولهای هدایتی و بابک زنجانی پول معلم ها بازنشتگان پول ازدواج جوانان دبیت المال همه خرج تیم حکومتی لنگ میشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی