نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
توصیه‌های دلسوزانه چند ملی‌پوش به فدراسیون فوتبال؛ لطفاً دنبال این مربی باشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از بازیکنان تیم ملی به فدراسیون فوتبال توصیه کرده‌اند یک مربی جوان خارجی و صاحب سبک برای تیم ملی بکار گرفته شود.

نام بردن از برخی از گزینه های داخلی برای هدایت تیم ملی موجب تماس برخی از بازیکنان تیم ملی با  تصمیم گیرندگان در این زمینه شده است! توصیه ها هم این بود که یک مربی خارجی برای تیم ملی به کار گرفته شود. مربی‌ای که صاحب سبک باشد و بتواند در تیم ملی تحول ایجاد کند.

این ملی پوشان که برخی، بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی بودند، نه از باب تعیین تکلیف برای تیم ملی بلکه از روی دلسوزی خطاب به مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرده اند، مربی‌ای که قرار است هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، بهتر است خارجی و صاحب سبک باشد تا بتواند در تیم ملی تحول ایجاد کند. ایضا این نکته را یادآور شدند چنین نگاهی از سوی بازیکنان تیم ملی به مربی داخلی وجود ندارد! 

اگر چه مهدی تاج بارها و بارها و تا به امروز از مربی داخلی صحبت کرده است، اما دیدار با معاون اول رئیس جمهور بدین معنی بود که می‌خواهد برای جذب مربی خارجی از دولت مجوز بگیرد و گفته می‌شود، به زودی یک مربی خارجی به عنوان جانشین کارلوس کی روش به فوتبال کشور معرفی می‌شود.

گفتنی است تماس بازیکنان تیم ملی با فدراسیون فوتبال پیرامون سرمربی تیم ملی از جمله اخباری است که همیشه تکذیب می‌شود. البته همان طور که گفته شد این تماس ها دوستانه است. همان تماس های دوستانه‌ای که منجر به اخراج اسکوچیچ از تیم ملی ایران، پیش از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    بازیکنها دلسوز تیم ملی هستن نه دلال ها با اخراج اسکوچیچ خیلی از پکیجی ها از تیم ملی جا ماندن که این به هر نتیجه ای می ارزه لباس تیم ملی فروشی نیست
  • د LT ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    بازیکن تو اروپا بازی کرده میدونه مربی چقدر تاثیر داره بخاطر همین میگن خارجی چون چیزایی رو یاد گرفتن که هرگز در ایران یاد نگرفتن
  • ایمانم IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    اگه بازیکنهای تیم ملی درمورد انتخاب مربی نظر ندن پس کی باید نظر بده؟؟؟همین بازیکنا باید فردا با اون مربی کار کنن
  • ا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    تیم ما نیاز به خارجی دارد تا جور فدراسیون رو هم بکشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی