نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۱۶
زهرچشم پورتو و طارمی از اینتر با پیروزی پرگل/ برای مهدی ۱۰ دقیقه فرصت کافی بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پورتو دیشب موفق شد به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند و مهدی طارمی هم یک پاس‌گل ارسال کرد.

استادیوم مانوئل برانکو تکسیرا در آخرین ساعات شنبه شب، پذیرای دیدار چاوز و پورتو بود. مسابقه ای که با برتری یک طرفه تیم سرجیو کونسیسائو به پایان رسید تا آنها همچنان در تعقیب بنفیکا باشند.

در این دیدار، سرمربی اژدها تصمیم گرفت تا در آستانه دیدار برابر استوریل پرایا و همچنین جدال مرگ و زندگی مقابل اینتر میلان، به تعدادی از ستاره های تیمش از جمله مهدی طارمی استراحت دهد و به همین دلیل، مهاجم ایرانی پورتو کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

پورتو در دقیقه ۱۵ و توسط دنی لودر به گل رسید. او پس از دریافت پاس از اوتاویو، به عرض زد و از پشت محوطه جریمه با یک شوت فنی و دیدنی، گل نخست را به ثمر رساند.

اوتاویو که ستاره تیمش در این بازی بود، پس از انجام یک و دوی تماشایی با اوستاکیو، وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه فنی تماشایی، اختلاف را به عدد ۲ رساند.

تیم میزبان در دقیقه ۵۳ و از روی نقطه پنالتی توانست توسط استون ویتوریا یکی از گل ها را جبران کند اما اخراج جو در دقیقه ۷۱ و دریافت کارت قرمز توسط ژوائو مندس در دقیقه ۸۷، چاوز را ۹ نفره کرد تا آنها در ثانیه های پایانی، روی درخشش مهاجم ایرانی پورتو، گل سوم را نیز دریافت کنند.

مهدی طارمی که از دقیقه ۸۳ به جای آندره فرانکو وارد زمین شده بود، پس از دریافت یک پاس پشت مدافعین، وارد محوطه جریمه شد. او که کارلوس پونک، مدافع اهل کیپ ورد تیم چاوز را کنار خود می دید، پس از نزدیک شدن به دروازه حریف، پیش از بیرون رفتن توپ، آن را با یک ارسال دقیق به تونی مارتینز رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه سر، دروازه تقریبا خالی میزبان را برای بار سوم باز کرد.

مهدی طارمی

طارمی که در هفت دقیقه پایانی بازی وارد زمین مسابقه شده بود، توانست در این مدت زمان کم یک شوت را روانه دروازه چاوز کند و با پاس گلی که به مارتینز داد، نمره قبولی دریافت کرد. بدین ترتیب شمار پاس گل های طارمی در این فصل از رقابت های لیگ برتر پرتغال به عدد ۶ رسید.

طارمی اکنون و در جدول بهترین پاسورهای لیگ، فقط الکس گریمالدو، بازیکن اسپانیایی بنفیکا را بالاتر از خود می بیند که توانسته است هفت بار به هم تیمی هایش پاس گل بدهد. مهاجم ایرانی پورتو اکنون با احتساب دوازده گلی که به ثمر رسانده، روی ۱۸ مورد از گل های اژدها در این فصل تأثیر مستقیم داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • عزیز IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    حالا بزارید به بازی با اینتر برسه و گل بزنه بعد براش نوشابه باز کنید. امثال طارمی را آدم های کوتوله این روزنامه ها بزرگ می کنن. عین این می مونه ایران به کامبوج 14 تا گل زد ولی جلوی انگلیس مهاجم ها دروازه را گم کرده بودن
    • عمار IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      همان کاری که با علی دائی کردند
    • فرهاد اهوازی IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      برادر عزیز خوبی؟؟ خبر نداری مثل اینکه طارمی بزرگ هست ونیاز نداره کسی بزرگش کنه... وجز چند مهاجم تاپ اروپاست....امار وارقامش گویای همع چیز هست.. ضمنا طارمی از اینتر هم قویتر رو گل زدع.. همون انگلیس هم که گفتی باز طارمی دوگل زد... یکم بیشتر دنبال کن بازیها رو قبل نظر دادن داش.....
    • لانگیمن کیسکونیا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      دادا خوابی؟لااقل بجا انگلیس میگفتی برزیل.داری تیمی رو مثال میزنی که داش متی دوتا بهش زدا ! فینالو دیدی؟آرژانتین بسختی توضربات پنالتی فرانسه رو شکست داد،همین فرانسه چند روز قبلش جلو انگلیس تو قوطی بود،شانسی رسید فینال.میخام بگم انگلیس خیلی قوی بود و اش متیمون جلوش دابل کرد.آندرستند؟
  • حسین IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    علی شانسی بهتره بگیم....۱۰۰ تا گل بیشتر زد ولی بلد نبود دریبل بزنه....تمام گل هاش به نپال و مالدیو و پنالتی بودن
  • علی IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    کاملا درست می فرمایید
  • فریدون IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    درود . من نمیدونم چرا یکی موفق میشه خیلی دیگه زور بهشون میاد خوب تو اگه بهتر بلدی خودت برو ببینم تو میدون به اون بزرگی با اون جمعیت میتونی خودتو جمع‌کنی که حالا نیای ایراد میگیری یذره حال خوب بدید همش منفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی