ورزشگاه آنفیلد
منبع: Daily Mail
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران لیورپول قبل از بازی مقابل منچستریونایتد بنری را در آسمان آنفیلد در اعتراض به مالکان این باشگاه به پرواز درآوردند.

مالکان لیورپول Fenway Sports Group، که با نام FSG شناخته می‌شوند، در چند وقت اخیر زیر ذره‌بین هواداران قرار گرفته‌اند. آن‌ها در ماه‌های اخیر اعلام کرده بودند که به دنبال سرمایه‌گذار می‌گردند، که همین موضوع باعث شد برخی از هواداران تصور کنند که باشگاه برای فروش گذاشته شده است. اما FSG به تازگی تاکید کرد که این خبر درست نیست.

هواداران لیورپول از این ادعاها و اقدامات خسته شدند. قبل از بازی روز یکشنبه هواداران بنری را بر آسمان آنفیلد به پرواز درآوردند که روی آن نوشته شده بود: «FSG باید برود، کلوپ بماند، کافی‌ست.»

عکس| عجیب‌ترین اتفاق در لیگ برتر/ پرواز بنر اعتراضی هواداران قبل از برد حیرت‌انگیز ۷ گله!

عکس| عجیب‌ترین اتفاق در لیگ برتر/ پرواز بنر اعتراضی هواداران قبل از برد حیرت‌انگیز ۷ گله!

علیرغم نگرانی‌های پیش از بازی هواداران قرمزها، شاگردان کلوپ به پیروزی حیرت‌انگیز ۷-۰ مقابل یونایتد دست یافتند. آنها سال گذشته همین موقع می‌توانستند چهارگانه را به‌دست بیاورند و در نهایت به قهرمانی در جام لیگ و جام حذفی رضایت دادند و در لیگ برتر کم آوردند. آنها فینال لیگ قهرمانان اروپا را نیز به رئال مادرید باختند.

لیورپول در سالهای اخیر عمدتا از همین تیم استفاده کرده و چند نفر هم به تیم اضافه شدند. داروین نونیس در تابستان با مبلغ ۸۵ میلیون پوند وارد شد و در کنار چند بازیکن دیگر، کودی خاکپو در بازار ژانویه با مبلغ ۳۷ میلیون پوند خریداری شد. اما موارد اضافه شده اندک بودند و رقبا هزینه زیادی برای بازیکنان کردند و قرمزها از پیشرفت در این زمینه عقب ماندند.

آنها در حال حاضر برای کسب جایگاهی در بین چهار تیم برتر لیگ برتر می‌جنگند.

این مطلب را هم بخوانید: شیاطین در آنفیلد سرخ‌تر شدند!/ بازگشت شکوهمندانه لیورپول در بازی بزرگ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • jnader US ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    nazari nadashtam
  • فوتبالی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    یه کم روی ترجمه کار کنید Enough is enough یعنی دیگه بسه یا بس کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی