نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
۰ |
۰
ماسیمیلیانو آلگری
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به شکست تیمش مقابل رُم واکنش نشان داد و در مورد شرایط خاص بانوی پیر صحبت کرد.

ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت هدایتش پس از چهار برد متوالی در رقابت‌های سری آ ایتالیا، در هفته بیست‌وپنجم همین رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود رُم شد، پس از این دیدار گفت: «ما باید در نیمه اول بیشتر تلاش می‌کردیم، چون رُم ارتباط بین خطوطش را کمی از دست داده بود، اما در ادامه و در اوایل نیمه دوم گلی دریافت کردیم. فوتبال همین است و ناگهان می‌بینید که شما شکست خورده ظاهر می‌شوید. اخراج مویزه کین (در دقیقه ۹۰) هم باعث سخت‌تر شدن کارمان شد.»

سرمربی یوونتوس که با فرستادن فدریکو کیزا و پل پوگبا در نیمه دوم به زمین جان تازه‌ای به تیمش داد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «کیزا و پوگبا هنوز صد درصد آماده نیستند. بچه‌ها باید آرامش خود را حفظ کنند، ما این فصل ۵۰ امتیاز (با احتساب ۱۵ امتیازی که اخیراً به خاطر تخلف مالی از سوی دادستانی ایتالیا از این تیم کسر شد) جمع‌آوری کرده‌ایم. بازی سختی بود، به نظر می‌رسد دنیای اطراف ما در حال فروپاشی است، اما ما می‌توانیم این تیم را دوباره راه بیندازیم.»

آلگری که تیمش پس از کسر ۱۵ امتیاز حالا شرایط خیلی سخت‌تری نسبت به سایر مدعیان برای کسب سهمیه اروپایی دارد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: »همه دوست دارند از بیرون در مورد شرایط تیم ما صحبت کنند، اما در تاریخ فوتبال هیچکس شرایطی مانند شرایط این فصل یوونتوس را تجربه نکرده است. یک بازی نمی‌تواند تمام کارهای خوبی را که ما انجام داده‌ایم، زیر سئوال ببرد.»

یوونتوس با این شکست ۳۵ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا قرار دارد، این در حالی است که تا آخرین جایگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا که در حال حاضر در اختیار رُم است، ۱۲ امتیاز اختلاف دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی