نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
۲ |
۰
عکس| این بازیکن روی دست بیرانوند بلند شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرضا خالدآبادی، گلر ۲۱ ساله هوادار پنالتی رامین رضاییان را مهار کرد.

 هوادار روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان اسیر طوفان زرد ابتدای بازی شد و خیلی زود با شوت فرشاد احمدزاده و پنالتی شهریار مغانلو دو گل از صدرنشین لیگ عقب افتاد.

در این بازی محمدرضا خالدآبادی روز سخت و پرماجرایی را در چارچوب دروازه هوادار پشت سر گذاشت. این دروازه‌بان در دقیقه ۱۲ بازی با دریافت کارت زرد، ۴ کارته شد و از بازی بعدی با مس کرمان محروم شد.

سپاهان در شرایطی که می‌توانست در همان نیمه اول گل سوم را بزند اما خالدآبادی پنالتی رامین رضاییان را که یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های لیگ است، مهار کرد. با این حال سپاهان در نیمه دوم هم توسط ایگور کاتاتو به گل رسید و هوادار نیز یک بار دروازه سپاهان را گشود.

عکس| این بازیکن روی دست بیرانوند بلند شد

خالدآبادی علی‌رغم دریافت سه گل، عملکرد قابل قبولی داشت و با مهار پنالتی رامین رضاییان بار دیگر خود را به عنوان یک دروازه‌بان مستعد و آینده‌دار معرفی کرد.

نکته جالب اینکه در بازی جام حذفی هوادار با مس رفسنجان، کادرفنی او را در ضربات پنالتی تعویض کرد و مهرداد طهماسبی جایگزین وی شد که با گرفتن پنالتی موجب صعود تیمش شد؛ حالا خالد نیز نشان داد که پنالتی‌گیر است و هوادار روی گلرهایش می‌تواند برای مهار ضربات پنالتی حساب کند. دروازه‌بان ۲۱ ساله هوادار طی ۱۲ بازی هفت کلین شیت را ثبت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ترک IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    ماشاالله، آفرین پسر آینده دار،همینجوری ادامه بده👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی