خط و نشان جانشین ساپینتو در پایان بازی/ واکنش مربی آبی‌ها به وقت‌های اضافه جنجالی!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال به پیروزی دراماتیک آبی‌پوشان برابر گل‌گهر واکنش نشان داد.

تیم فوتبال استقلال امروز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید.

«روی ماتا» مربی استقلال که به دلیل محرومیت «ریکاردو ساپینتو» در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: بازهم بازی بسیار بسیار خوبی را انجام دادیم. بازیکنان ما با تمام وجود به زمین رفتند. خیلی خوب بازی را شروع کردیم و می‌توانستیم همان دقایق ابتدایی گل بزنیم که این‌طور نشد.

وی افزود: گل گهری‌ها یکبار به سمت دروازه ما رفتند و یک گل زدند. آن‌هم به خاطر عدم تمرکز بازیکنان ما بود. بعد از آن گل گهر دنبال چیزی بودند که از اول به خاطرش آمده بودند و دفاع کردند. پس از آن نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم حتی دو گل بزنیم. تعویض‌های ما به خاطر بد بودن بازیکنان داخل زمین نبود بلکه به خاطر استراتژی جدیدی بود که داشتیم. کم هم نیاوردیم و ایمان داشتیم که خواهیم برد. ما جنگنده هستیم و تسلیم نمی‌شویم. این تیم خون مربی (ساپینتو) را دارد. تا وقتی نفس می‌کشیم می‌جنگیم. به خاطر همین امروز مستحق برد بودیم. فقط لایق گل خوردن نبودیم. ما ۱۷ فرصت ایجاد کردیم در مقابل سه فرصت حریف. از این بابت خوشحالیم.

مربی استقلال تاکید کرد: اینکه ما بردیم دلیل نمی‌شود درباره داوری صحبت نکنیم. می‌خواهم شما هم نظرتان را درباره پنالتی استقلال در نیمه اول بگویید. شاید داور آن صحنه را ندید. ما یک هفته خوب را سپری کردیم. می‌توانیم از این هم بهتر باشیم. به داوران هم کمک کنیم بهتر باشند. همیشه با داور چهارم صحبت می‌کنم. نباید پنج دقیقه وقت اضافه بدهند. در نیمه دوم از همان ابتدا فقط داشتند بازی را نگه می‌داشتند و ما داشتیم موقعیت ایجاد می‌کردیم. آنها دوست داشتند بازی را بکشند. وقت اضافه باید بیشتر از ۵ دقیقه اعلام می‌شد.

روی ماتا خاطرنشان کرد: ما یک جام جهانی را پشت سر گذاشتیم که نشان داد چطور فوتبال مثبت انجام بدهیم. معمولاً جام جهانی‌ها آینده فوتبال را نشان می‌دهند. ما یک لیگ خیلی خوب داریم که باید بهتر از این بشویم.

وی در خصوص عدم استفاده بازیکنان استقلال از فرصت‌های گلزنی در دقایق ابتدایی که باعث ایجاد فشار روی این تیم می‌شود، اظهار کرد: شما درست می‌گویید. باید گل بزنیم. اگر اول بازی گل بزنیم کار راحت می‌شود. بازیکنان هم می‌خواهند زود گل بزنند. روی این موضوع کار می‌کنیم. فیزیکی و روانی با بازیکنان کار می‌کنیم ولی این فوتبال است. اگر امروز بازی را نمی‌بردیم عادلانه نبود. ما سخت کار کردیم و بازیکنان ما اولین کسانی بودند که می‌خواستند گل بزنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی