نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
حمایت تمام قد یک استقلالی از قلعه‌نویی/ واکنش به تعویض طلایی ساپینتو
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید هواداران بازی‌های هفته‌های اخیر این تیم را می‌پسندند.

آرش برهانی بعد از برتری استقلال برابر گل‌گهر اظهار کرد: امروز بازیکنان تیم‌های پایه استقلال را به ورزشگاه آزادی آوردم تا جو ورزشگاه را ببینند چون شاید روزی برای این تیم بازی کنند. الان چهار بازیکن داریم که آقای ساپینتو هم آنها را پسندیده است.

وی درباره بازی هم گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هواداران این بازی را می‌پسندند. کادر فنی گل‌گهر بسیار کاردرست است و استقلال را هم به خوبی می‌شناسد. امیر قلعه‌نویی شناسنامه استقلال است.

او درباره عملکرد میرزایی که برای استقلال گلزنی هم کرد، گفت: یک تعویض بسیار خوب از سوی آقای ساپینتو انجام شد. او از بازیکنانش شناخت بسیار خوبی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق QA ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    خدا نبخشد این داوران ناسالم را
    • لنگی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      الهی آمین.همه ناسالما رو که تیم تراکتورسازی رو از تماشاگر محروم کردن.
  • محمدعلی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    اقای برهانی بنده به عنوان یک هوادار بازی خوبی از استقلال ندیدم.ان چیزی که برا شما رضایت بخش بوده نتیجه بازی بود که ان هم با شانس واقبال بلند علیرغم بازی بی برنامه وبدون تاکتیک تیم ساپینتو با برد همراه گردید.بهترست به عنوان یک مربی ضعف تیم مورد علاقه ات را بدون تعصب کورکورانه به زبان بیاری.استقلال با این نوع بازی فصل را دربهترین حالت با مقام سومی به پایان خواهد رساند .ازبازی های سخت استقلال درنیم فصل دوم فقط دوبازی سپاهان وگل گهر انجام شده که درمقابل سپاهان تن به شکست داده وبازی گل گهر هم تا دقیقه ۹۰ قافیه را باخته بودید بهترست واقعیتها را ببینید
    • امیرتابنده IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      کلا هیچوقت تیمی که هماهنگ بوده را مافیا نگذاشته اند ادامه دار باشد بالاخره اگر شده با تغییر مدیریت یا انتقال ستاره ها تیم را متحول میکنند خصوصا تیم استقلال .باید ممنون بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشیم.با احترام به نظر شما دوست گرامی.ممنون از توجه بی نقض شما.
  • ناشناس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    والله باید به حاله این داوزی گریه کرد......صحنه پنالتی یک درصد هم خطا نبود.....دلم به حاله امیر خان سوخت که دوباره سره تیمشو بریدن....اون داور بی وجدان بازی رو واسه استقلال درآورد...ما شهرستانیها چه گناهی کردیم...اقای داور واگذارت کردم به اون بالایی...یا حق.
  • ایران IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    خدایی استقلال بازی خوب می‌کند.. مگرگل گوهر.چندتاموقیعت داشت..یانساجی مازندران.نساجی یک شوت یک گل استقلال سی موقعیت یک گل.امروز استقلال باگل گوهر.نیمه اول فقط دوموقیعیت داشت نیمه دوم که هیچ...حق استقلال بود..حالاهم کارشناس شدن که پنالتی نبود.داورگرفته..پرسپولوسا.خودشان دیروز باتراکتورحقشوق بردنمون.باکمک باد.داوربرنده شدن..😊😊😊
  • م IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    به لطف پنالتیهای بی خود وسرمربی استقلالی تیمهای مقابل استقلال همیشه برنده است وگرنه الان جاش توجدول اخر بود۹
  • کیسه کشا IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    این همه ظلم بی عدالتی همون اول کیسه کشا برنده اعلام کنید وقت مردم نگیرید
  • فرهاد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سلام خدمت آقای برهانی عزیز م. ممن هوادار سر سخت استقلال هستم اما باید استقلال حد اقل 4 گل میزد ای کاش خط حمله و وینگر ها قدر این لحظات را بدونن و عجولانه شوت نکنن تفاضل گل خیلی مهگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی