تصمیم عجیب علیه ساپینتو در آزادی/ سرمربی استقلال را به رختکن راه ندادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال امروز در بازی با گل گهر برای چهارمین جلسه متوالی از نشستن روی نیمکت تیم آبی محروم بود!

محرومیت ریکاردو ساپینتو امروز در بازی با گل گهر تنها به ننشستن روی نیمکت تیم آبی محدود نمی‌شد و ناظر بازی حتی اجازه نداد، در بین دو نیمه سرمربی استقلال وارد رختکن شود و برای بازیکنان استقلال صحبت کند! در نهایت ریکاردو ساپینتو مجبور شد نظرات تاکتیکی را به دستیارش انتقال دهد تا او در بین دو تیم برای بازیکنان استقلال صحبت کند!

امروز برخی از بازیکنان تیم استقلال در صحبت‌های طعنه آمیزی که علیه مدیران کمیته انضباطی داشتند، اعلام کردند اگر رفتار نیمکت گل گهر از سوی استقلالی‌ها صورت گرفته بود، مربیان استقلال ۳ -۴ جلسه محروم می‌شدند.

امروز و بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال نیمکت و بازیکنان تیم گل گهر به سمت داور حمله ور شدند و بازی برای دقایق طولانی از وقفه افتاد!

ممانعت از حضور ریکاردو در استادیوم آزادی در حالی اجرایی شد که معمولا مربیان محروم تنها در جریان بازی حق نشستن روی نیمکت تیم را ندارند و  در بین دو نیمه به رختکن می‌روند و برای بازیکنان خود صحبت می‌کنند.

گفتنی است محرومیت ریکاردو ساپینتو در بازی امروز با گل گهر به پایان رسید و او از بازی با فولاد می‌تواند به روی نیمکت تیم آبی برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ملابرادر IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    این یک واقعیت است. در حقیقت با همه یکسان برخورد نمی شود. به نظر در نزد اعضای کمیته و فدراسیون، تیم‌ها به دسته‌های، منفور، عادی، خوب و عزیز تر از جان دسته بندی شده اند. به نظر شما استقلال با نوع بازخوردها و واکنش هایی که دریافت می کند در کدام یک از این دسته ها قرار می گیرد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی