نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ووت وخورست
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از واکنش شدید هواداران یونایتد، ووت وخورست توضیح عجیبی در مورد علت لمس نشان «اینجا آنفیلد است» قبل از بازی با لیورپول، ارائه کرده است.

فیلمی از ووت وخورست در حال لمس تابلوی معروف لیورپول پخش شده است. هواداران یونایتد آنقدر به مهاجم هلندی کنایه زدند که او مجبور شد توضیح مفصلی در مورد علت این حرکتش ارائه بدهد.

او گفت: «معمولا من در مورد موضوعات رسانه‌ای واکنش نشان نمی‌دهم، اما این موضوع ارزشش را دارد زیرا شما هواداران شگفت‌انگیز یونایتد برای من بسیار مهم هستید. بنابراین می‌خواهم در مورد ویدیویی که در حال پخش است توضیح بدهم. همیشه می‌دیدم که ویرجیل فان‌دایک قبل از بازی آن علامت را لمس می‌کند و قصد من این بود که مانع این کارش شوم و او را قبل از بازی اذیت کنم. از کودکی همیشه از اف‌سی توئنته حمایت می‌کردم و حالا بازی در منچستریونایتد باعث افتخارم است، تعهد من به این باشگاه باورنکردنی هرگز زیر سوال نمی‌رود. یکشنبه روز وحشتناکی برای ما بود و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در هفته‌های آینده شرایط را درست کنیم. ما این فصل به اهداف خود خواهیم رسید.»

هواداران یونایتد اما دست از سر او برنداشتند و همچنان به کنایه زدن به او ادامه دادند. یکی از هواداران نوشت: «بهتر بود ساکت شوی تا این دروغ مسخره را بگویی.» دیگری نوشت: «او چه کسی را دارد گول می‌زند؟» یک نفر دیگر اضافه کرد: «بهانه خیلی بدی بود.»

ووت وخورست

شکست مقابل قرمزها به ۴ برد پیاپی شیاطین سرخ پایان داد و امید ضعیف آنها برای کسب عنوان قهرمانی را از بین برد. تن‌هاخ از بازی تیم خود عصبانی شد و گفت: «بازی آنها غیرحرفه‌ای بود. ما در نیمه اول تیم بهتری بودیم، موقعیت‌های بهتری ایجاد کردیم و دو تک به تک با دروازه‌بان داشتیم. قبل از اتمام نیمه اول اشتباه کردیم و یک گل خوردیم. در نیمه دوم شوکه شدم، ما کنترل بازی را خیلی زود از دست دادیم. تصمیمات بدی گرفته می‌شد، نحوه دریافت گل‌ها واقعا آزاردهنده است. به عنوان یک تیم باید به هم بچسبید اما ما این کار را نکردیم و بازی را رها کردیم. این برای من تعجب‌آور است، این چیزها را از تیمم ندیده بودم. این اصلا منچستریونایتد نبود. ما خیلی خیلی ضعیف بودیم.»

یونایتد روز پنجشنبه در بازی رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان مقابل رئال بتیس قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم بخوانید: بمبی که قرمزها از ترکاندنش مطمئن هستند/ ستاره خط حمله تیم ملی تابستان آینده جذب می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی