بیانیه باشگاه نفت مسجدسلیمان علیه تراکتور صادر شد؛ دیگر از این حرف‌ها نزنید/ اجازه ندارید به مردم توهین کنید
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتشار بیانیه‌ای به تصمیم باشگاه تراکتور برای عدم سفر به مسجد سلیمان و بازی با نفت واکنش نشان داد.

روز گذشته بود که باشگاه تراکتور اعلام کرد به دلیل اتفاقاتی که در بازی نفت مسجد سلیمان برابر نساجی مازندران رخ داد، حاضر نیست برای دیدار با نفت به مسجد سلیمان سفر کند.

باشگاه نفت امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای به این تصمیم تراکتور واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: «مسجدسلیمان معروف به شهر اولین‌ها در کشور و خاورمیانه است؛ شهری که فوتبال برای اولین بار از این شهر به سایر شهرهای کشور اشاعه پیدا کرد.

اکنون نیز باید خطاب به باشگاه تراکتور که در اقدامی غیرحرفه ای و احساسی طبق صحبت‌های بدون اساس باشگاه نساجی عنوان کرده به خاطر حفظ جان اعضای تیمش به مسجدسلیمان سفر نمی‌کند، بگوییم شما اولین تیمی نیستید که قرار است در شهر اولین‌ها فوتبال بازی کنید، تیم‌های با قدمت بسیاری پا به مسجدسلیمان گذاشته‌اند و در امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی این شهر را ترک کردند.

اگر شما برای نتیجه گیری به دنبال متوسل شدن به عوامل دیگری هستید این جای خود دارد اما نکته قابل تامل این است که مدیرعامل این باشگاه (هوشنگ نصیرزاده) خود در گذشته جزو اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بودند و سوال این است که آقای مدیر چطور آن زمان در مسجدسلیمان امنیت بود و حالا نه؟!

ضمن اینکه فراموش نمی‌کنیم که همین چند روز پیش باشگاه تراکتور برای بازی در آبادان دست به چنین اقداماتی زد و باید بگوییم کارهای شما برای تخریب تیم‌های خوزستانی نخ نما شده بود و لطفاً تا این اندازه به مردم فوتبال فهم خوزستان و شهر مسجدسلیمان توهین نکنید. لطفاً به دنبال بهانه نباشید و شان فوتبال را با صحبت‌هایی این چنینی زیر سوال نبرید و بگذارید مردم از فوتبال لذت ببرند.»

در بازی این هفته تیم‌های نفت مسجدسلیمان با نساجی، مدیران باشگاه نساجی مدعی شدند تماشاگران تیم میزبان سلاح سرد (کاتر) را به داخل زمین و به سمت بازیکنان نساجی پرتاب کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محسن IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سنگ پرانی های تراکتورسازی همه جا معروفن، حالا اینجور گفتن!!
  • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    حالا شما چرا مردم قاطی میکنید بگید تماشاگران وطرفداران شما ....
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    والا چندتا لیدر داره اونجا که مدیرای باشگاه هم نمیتونن جلوشون وایسن ،یاداوری میکنم پرسپولیس زمان انصاریفرد بزرگ رو،که مجبور شد با پول لیدرارو کنترل کنه ,اینا به ایم هوادار کارای زیادی کردن که متاسفانه چهره مردم خوب جنوب رو خدشه دار کردن ،نکه حق با تراکتور باشه ولی لیدری که بازیکن رو کتک میزنه (با حمایت سرمربی وقت)قسر در میره حالا کاتر پرت میکنه سمت بازیکن حریف چون قطعا نمیتونه بیرون از ورزشگاه بهش حمله کنه.
    • مهدی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      واقعا اگه نفت مسجد سلیمان مدیر لایق داشت با این همه استعداد و اون سرمایه ای که مسجد سلیمان داره الان هر سال باید مدعی قهرمانی می بود
  • مهسا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پول نفت خوزستان حرام کل ایران
  • محمد صادق IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی