نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید امیری تا هو نشده خودش با احترام برود/ پریرا نبود عمری گل نمی‌زد/ به سپاهانی‌ها فشار آمده برای تلافی می‌آیند
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به وحید امیری عزیز که خدمات زیادی برای فوتبال پرسپولیس و ملی انجام داده باید پیشنهاد کنم قبل از اینکه از طرف مردم هو بشود خودش فوتبال را کنار بگذارد و با احترام برود.

رحیم یوسفی، بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره برد پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: قبلاً گفته بودم که خارجی‌های تیم تراکتور عالی هستند اما آنها به طور کلی از نظر تیمی‌شرایط خوبی ندارند. انصافاً هم تراکتور تا دقایقی از بازی از پرسپولیس بهتر بود اما پرسپولیس به خودش آمد و توانست دوباره به بازی برگردد.

وی افزود: من همیشه از بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس انتقاد کرده ام و هنوز هم انتقاد می‌نم. این بازیکن در لحظه ای که گل زد شانسی در آن منطقه حضور داشت و توپ جلویش افتاد و گل زد ولی به طور کلی این خوب نیست که پرسپولیس با این همه مهره، مدافعش برایش گل بزند. بازیکنان خط جلو نباید اینقدر بیکار بایستند. البته ما در تبریز خوب روی دروازه تراکتور فشار آوردیم و مستحق این برد بودیم.

بازیکن قدیمی‌پرسپولیس درباره دیدار برگشت لیگ برتر مقابل سپاهان گفت: این بازی خیلی حساس است. سپاهان در حذفی در خانه خودش به پرسپولیس باخته و قطعاً به آنها فشار آمده می‌خواهند بیایند و در تهران جبران کنند. اما اگر پرسپولیس قوی بازی کند و بازیکنان مثل روزهای خوبشان باشند باز هم سپاهان را شکست می‌دهیم.

وحیدامیری تا هو نشده خودش با احترام برود/ پریرا نبود عمری گل نمی‌زد/ به سپاهانی‌ها فشار آمده برای تلافی می‌آیند

یوسفی اضافه کرد: این خوب نیست که بازیکن پرسپولیس یک روز در حد صفر بازی کند یک روز بالا باشد، پرسپولیس باید همیشه پرسپولیسی بازی کند، به ویژه در خانه خودش. به طور کلی تیم‌هایی که می‌خواهند در استادیوم آزادی به زمین بیایند باید شب تا صبح به پرسپولیس فکر کنند. آنها باید برنامه‌ریزی کنند که در استادیوم آزادی نبازند. ما پرسپولیس هستیم.

مهاجم سالهای دور پرسپولیس درباره شرایط کلی این تیم خاطرنشان کرد: همین که بچه‌های پرسپولیس در خط هافبک و جلو دریبل را به برنامه‌هایشان اضافه کرده‌اند باعث می‌شود تا بازیکنان حریف در زمین خودشان بایستند. یک پرسپولیسی باید بتواند حداقل یک بازیکن تیم مقابل را از روبروی خودش بردارد در غیر این صورت جای چنین بازیکنانی در پرسپولیس نیست.

یوسفی درباره دوری شیخ دیاباته از مسابقات پرسپولیس خاطرنشان کرد: زمانی که قرارداد می‌نویسند باید به این مسائل دقت کنند. باید قید کنند که هر بازیکنی مصدوم شود پول نمی‌گیرد. دیاباته وقتی در استقلال بود عالی کار می‌کرد اما ظاهراً یک مهاجم درب و داغان به پرسپولیس رسیده است. من فکر می‌کنم این شیخ باید برود در همان تیم‌های عربی بازی کند. فوتبالیستی که یک ربع طول میکشد تا خودش را به محوطه جریمه برساند به درد پرسپولیس نمی‌خورد.

وی افزود: این بازیکن هم قدش بلند است، هم وزنش سنگین است و هر بار هم که مصدوم میشود، میرود خانه، می‌خورد و می‌خوابد و باز هم وزنش بالاتر می‌رود. چنین فوتبالیستی به درد پرسپولیس نمیخورد.

وحیدامیری تا هو نشده خودش با احترام برود/ پریرا نبود عمری گل نمی‌زد/ به سپاهانی‌ها فشار آمده برای تلافی می‌آیند

یوسفی درباره پریرا و عملکردش در خط حمله پرسپولیس توضیح داد: به نظرم او یک بازیکن مفید برای پرسپولیس است. شاید گل نزند و به چشم نیاید اما با حرکت‌هایش در خط‌هافبک و دفاع حریف آنها را به هم می‌ریزد و بقیه فرصت پیدا می‌کنند تا بروند و گل بزنند. شاید محمد عمری به همین خاطر در تبریز راحت‌تر کار کرد. چون پریرا دائم دو بازیکن تبریزی را به خودش مشغول می‌کرد.

وی درباره درخشش محمد عمری در تبریز گفت: این بازیکن ۲۱ ساله نباید اینقدر بالا و پایین داشته باشد. بازیکن ۲۱ ساله باید شب و روز به فوتبال فکر کند. اینقدر بدود که آخر بازی، نای بیرون آمدن از زمین را نداشته باشد. عمری اگر قدر خودش را بداند می‌تواند خط حمله تیم ملی را در آینده از آن خود کند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره اینکه کدام بازیکن این تیم در دیدار مقابل تراکتور ضعیف تر از بقیه بود خاطرنشان کرد: به نظرم وحید امیری از هر نظر از کل تیم عقب است. امیری بازیکن قابل احترامی‌است که در این سالها خدمات زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس داشته اما الان دیگر به آخر خط رسیده است.

وی افزود: امیری تابستان امسال کمرش را هم عمل کرد و باید به او حق دارد که دیگر نتوانند مثل قبل فوتبال بازی کند. بنابراین بهتر است قبل از این که تماشاگر از روی سکو او را هو کند، خودش برود. خوب نیست بازیکنی در سطح وحید امیری با شعار تماشاگران لباس پرسپولیس را از تنش در بیاورد. خودش باید در اوج کناره گیری کند.

وحیدامیری تا هو نشده خودش با احترام برود/ پریرا نبود عمری گل نمی‌زد/ به سپاهانی‌ها فشار آمده برای تلافی می‌آیند

یوسفی درباره بازی حساس پیش روی پرسپولیس خطاب به سرمربی این تیم گفت: یحیی گل محمدی باید بداند وقتی تیمش به گل می‌رسد نباید آنها را عقب بکشد. گل محمدی که مدعی است از همه مربیان لیگ برتری بالاتر و برتر است باید بداند وقتی تیمش گل می‌زند دفاع را باید از زمین حریف شروع کنند. همین می‌شود که ما دو گل به تراکتور می‌زنیم بعد عقب می‌ایستیم و آنها دو گل را جبران می‌کنند. حالا این بار هنانوف سروکله اش پیدا شد و گل زد در بازی‌های بعدی ممکن است که همین یک امتیاز را هم از دست بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم بازی سپاهان در دور برگشت با برد پرسپولیس تمام شود تا هواداران خیالشان بابت صدر جدول هم راحت شود. آن بالا رقابت نزدیک شده و پرسپولیس دیگر نباید امتیاز از دست بدهد. البته این به شرطی است که بخواهد قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳۵
  • علیرضا IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید تو بازی با نفت مسجد سلیمان 2 پاس گل داد تو بازی سپاهان یه تنه نصف تیم سپاهان دریبل زد و پاس گل به سیامک داد طی فصل رو هم نشمارم... شما پیشکسوت نیستید که بازیکنی مثل وحید رو اونم تو این مقطع فصل اینطور می‌کوبید
    • زهرا سادات IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      شما پیشکسوت نیستید به یاد ندارم کسی مثل شما تو پرسپولیس بازی کنه که تو این شرایط حساس بهترین بازیکن رو اینطوری میکوبید برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه
    • زهرا سادات IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      شما پیشکسوت نیستید به یاد ندارم کسی مثل شما تو پرسپولیس بازی کنه که تو این شرایط حساس بهترین بازیکن رو اینطوری میکوبید برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه
    • هادی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      متاسفانه باشگاه در قبال این گونه مصاحبه های سخیف به اصطلاح پیشکسوتان باشگاه کوتاهی میکنه اونم پیشکسوتانی که در این تیم بازیکنان درجه ۳ بودند و برای دیده شدن هر حرف نامربوطی رو میزنن
    • مسعود احمدی از زنجان IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      اسم و عکس ِ رحیم یوسفی رو نمیذاشت، فکر میکردم دوباره وحید قلیچ مصاحبه کرده و مث همیشه جفنگیّات گفته ...
    • سعید IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      علاوه بر وحید امیری که واقعا عالیه ، به جایگیری بازیکن هم میگه : توپ شانسی جلو پاش افتاد ! البته با احترام به شما و همه پیشکسوتان
    • رضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      امیری بازیکن همیشگی نیست پا به سن گذاشته و آن طراوت همیشگی را ندارد بعد از مصدومیت به آمادگی جسمانی نرسید وقتی در بازی به چهره او نگاه میکنی آثار خستگی و ناتوانی در چهره او مشهود است
    • قاسم شمسیان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      امیری برحسب وظیفه مقابل تراکتورسمت چپ پرسپولیس رابیمه کرده بودنشون به این نشون که تراکتوریها ازسمت راست ارسال کردندوعباس زاده گل زداقای کارشناس اگرسوادفوتبالی نداری حداقل انصاف داشته باش تازه بازیکنان تاپ جهانی روزهای بدهم دارند!
    • اشکان IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      کی گفته شما پیشکسوتی .برو نظر الکی نده تا بهت بی احترامی نشده .
    • طرفدار IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      آقا فک نکنم حرفات زیاد بدرد بخور باشه پس لطفا ساکت باشید خدارو شکر تیم رو فرم است وکارشناسی تو هم بدرد خودت میخورد
    • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      حرف حق زدی به امثال اینها ربطی نداره وحید بسیار عالی هست این پیشکسوتان دشمن پرسولیس هستن
    • نصر.... IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      زمانی که دنیا نیومده بودی همین پیشکسوت. دورانی با شکوه و عظمت داشت حرفاش کاملا منطقی هست این امیری امیری سال قبل نیست واقعا.............
    • مهرداد IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      امیری تو این چند تا بازی آخری خوب کار میکرد علکی شایعه درست میکنن 😕 ✨🕊️
  • سجاد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری یه دونس الان تاثیرگذارترینه شما یه ذره سوادتو ببر بالا آقای پیشکسوت
    • Saeid IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      آقای پیشکسوت سعی کن سواد فوتبالی تو بالا ببری وحید امیری تاثیر گذارترین بازیکن پرسپولیس هست
  • zan zendegi azadi US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    khili vaghte ke Amiri va torabi manfor tarin bazikonan perspolis hastan
    • الیاسی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      اب بریز تونجایی که میسوزه
    • حامد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      سیاسیش نکن.همین دوبازی آخراگه ترابی وامیری نبودن پرسپولیس صددرصدمیباخت
    • رونالدوی بزرگ IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      چرت نگو ب قول دوستمون آبو بریز همونجا ک میسوزه
    • کاظم DE ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      ترابی و امیری محبوب دل مردم ایران هستن.
    • محمد IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      خواهشآ نظرندین شمااستقلالیا
    • مرتضی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      وحید عالیه بهترینه عشقه
    • عشق فقط امیری IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      این نظرشمااصلا ورزشی نیست وکاملاسیاسی.
  • Milad IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    جم کن بابا کارشناش جهنمی امیری متعصب ترین دونده ترین بازیکن پرسپولیسه دقیقا معلوم نیست بر چه مبنایی این حرفو زده
    • امیری IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      احسنت به شما دوست خوب فوتبال بلد
    • امیری IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      احسنت به شما دوست خوب فوتبال بلد
  • پرسپولیسی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    به نظرم با این حرفهاتون که به نظر مغرضانه است جفا به بازی‌های خوب وحید امیری در همین لیگ امسال است
  • مسعود IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    متاسفم بابت نظر شما در مورد وحید امیری،واقعا فوتبال رو چطوری نگاه میکنی!
  • حسن خدادادی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اصلا این اقا کیه وحید امیری هنوز تو این سن از خیلی از پرسپولیسیها بهتره
    • سعید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      دقیقا اینجوریه این میزان دوندگی و رفت و برگشتها و جنگندگی وحید امیری را الان جوانها ندارن یا خیلی کم وجود داره. وقتی توانایی بالا رو داره و به نمایش میگزاره چکار به سن داره اقای رحیم یوسفی که چیزی بلد نیستی . اینا که میگن امیری بره واقعا فوتبال بزن زیرش بازی میکردن وقتی که میگه وحید امیری از فوتبال خداحافطی کنه چیزی از بازی و بازیکن متوجه نمیشه. کدام مربی وحید امیری رو ازدست میده آخه.
    • س ا سجادی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      سلام لطفآ اگر پیشکسوتید احترام خودت نگه دار ایکاش تعصبی که امیری داشت بعضی اشخاص که نظرمیدن داشتن اقای امیری بزرگ وستون تیمه وسرورهمه پرسپولیسیا امیری جان سرورم عشقم مرسی که هستی
  • امیر IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری که تو بازی تراکتور کمر دفاع راست تراکتور را برید ازبس اذیتش کرد روبرو سپاهان هم که رو حرکت امیری گل سوم رازدیم روبرو مسجد سلیمان هم که دوتا پاس گل خوشگل داد - من فکر میکنم اینا دارن شوخی میکنن ویا اینکه اصلا اسامی بازیکنا را نمیدونن یا دارن بازی دیگه ای میبینن آخه مگه میشه ۱۸۰درجه همچی را برعکس بگن
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    هر کس این پیشکسوت رو میشناسه به ما هم بگه دهه پنجاهی هستم ولی بیاد نمیارم ایشون رو
    • مهران IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      طرف یه هفته تو تیم علی پروین بوده شده پیشکسوت،پلشت بجای اینکه امید بازیکنانو بالا ببره و بهشون روحیه بده دنبال تخریب تیمه،اون باشگاهه که قانون نداره هر کی از سر راه میشه کارشناس پرسپولیس میشه اول و آخرشم معلوم نیست از کجا خط میگیرن
    • میترا IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      اصلا تیم لنگ دهه پنجاه وجود نداشته
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    با احترام باید خدمت اقای یوسفی عرض کنم، شما واقعا پرسپولیسی هستید؟ من که فکر میکنم یه پرسپولیسی واقعی حتی وقتی که بخاد از تیمش انتقاد بکنه سعی میکنه انتقادش سازنده باشه و به تیمش کمک کنه ولی شما با این حرفاتون فقط پرسپولیس و بازیکنانشو سرمربیشو کوبیدید! چی بگم شایدم فردا تکذیب کنید و بگید اینا را شما نگفتید و حرفای یه یوسفی که استقلالیه را به جای حرفای شما چاپ کردند!!!!!
  • فرهاد FI ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    یعنی شما بهتر از یحیی میفهمی که بالای سر تیم هست؟ امیری با همین شرایط هم یکی از بهترین‌های لیگ برتر هست. حرفی نزنید که به فهم فوتبالی شما شک کنیم..‌
  • سپهر US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    من نمیفهمم چه گیری دادن به وحید امیری بعضی از پیشکسوتان. امیری بهترین بازیکن پرسپولیس نباشه قطعاً جزو بهترینهاست.
    • امیر IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      چون توی جریانات اخیر وارد حاشیه نشد
  • محسن IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سلام لطف میکنید با نظر دادن خودتون و مطرح نکنید پس دهان مبارکتون رو ببندید
  • هادی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید وقتی جلو بازی میکنه تازه میشه وحید
  • محمدرئیسی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    از چی از کجا میسوزی
  • کریم IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    هه ! اینم از پیشکسوتای ما !!! 😏
  • کوهمره جروق IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    میبنید اینا دشمنان پرسپولیس هستند.این آدم های مثلا پیشکسوت.به ظاهر پیشکسوت.به جای اینکه به امیری روحیه بده تا بهتر کار کنه زیر پاش خالی میکنه و براش ایجاد حاشیه میکنه.تا وقتی این ها هستند نیازی به دشمن نیست.
  • حمید IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    شما اگه پیشکسوتی انتقاداتو بزار برای پایان فصل لطفا تیمو بهم نریز و به حاشیه نبر،، ما که این همه تو سرماوگرما،برف وبارون رفتیم تیمو تشویق کردیم حرف نمیزنیم،،شما هم لطف کن چیزی نگو
  • حمید رضا قوی بنیه IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    شما از کجا میدونی قراره وحید امیری هو بشه، عقل کل که نیستی، روحیه بده آقای پیشکسوت فاز منفی نده، باشه، باریکلا
  • فرزاد صفری IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    تو بی خود میکنی بازیکن می‌بری حاشیه خیلی هم عالیه
  • راشد IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    چقدوحیدقلیچ داره زیادمیشه.خودش واخیرابهروزسلطانی وحالام رحیم یوسفی. پیشکسوتا؟.
  • مهدی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    این پیشکسوت عزیز طی مصاحبه گفته همه بودن ، پس از نظر ایشون کی خوب بوده ؟ وحید امیری الان چند بازی هست داره برمیگرده ، چرا باید بر علیهش شعار داده بشه ! در ضمن در چند بازی اخیر امیری دفاع چپ بوده ، نه مهاجم که با وجود دفاع بودن دو پاس گل هم داده
  • پرسپولیسی ام IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری ازبهترینهای پرسپولیسه این پیشکسوتا بهتره دخالت نکنن
  • پرسپولیس IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای یوسفی لطف کن چیزی نمی دونی حرف نزن هواداران پرسپولیس وحید خیلی دوست دارن تا روزی که اقا وحید خداحافظی کنه هواداران همچین چیزی نمیگن
  • پـرسپـولیس IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای یوسفی عزیز شما خواهشا انتقا نکنید ما هوادارا ممنون میشیم،وحید تو این فصل یکی از بهترین های تیم بوده وهست حتی با اون عملی که انجام داده انصافأ همه جوره در اختیاره تیمه بعدشم الان تو این شرایط با این همه بازی سخت قرار نیست پیشکسوتا به بازیکن تیم از لحاظ روحی روانی فشار بیارن باید تا آخر فصل حمایت کنیم♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • غلامرضا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    خواهشن نظر بی خود ندید را رفتن وحید تو زمین هم برای ما یک امتیازه
    • مهدیپور IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      حرف مفت میزنن سلطانی، یوسفی وعیره♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • تروم IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    این پیشکسوت خودش نشسته خونه به بازیکنی مثل امیری ایراد میگیره امیری اگه مشکلی نداشته باشه هیچ کس جلودارش نیست مرد روزهای سخته گلمحمدی اگه تیمش همیشه رو به جلو بازی کنه هیچ تیمی نمیتونه باهاش رقابت کنه ولی حیف وقتی جلو میوفته تیم را عقب میکشه میخاد جبران کنه دیر شده حیف شد مطهری از پرسپولیس رفت اقای همه کاره اگه نساجی مهره خوب داشته باشه الان چهار تیم برتره
  • امید IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    ی بازیکنی درحد و اندازه های اقا وحید تو ایران فقط چنتا پیدا میشه اونم هر ۱۰سال پس چرا با این حرفای دشمن شادکن باعث از بین رفتن روحیه بازیکن خوب خودی میشین همین شما و امثال شما بودن که مانع بازی کردن سید جلال شدن خدایی سیدجلال وقتی تو دفاع بود تو یک فصل چنتا اشتباه داشت حالا برین ببینین دفاعهای الان ما تو هربازی چنتا اشتباه میکنن البته اشتباه حق انسانه منظورم فقط خوب بودن سید تو سن سال حدود۴۰بود که حتی از جوونای ۲۵ساله هم بهتر بود حیف زودبود برای کنار گذاشتنش حداقل این فصل هم میتونست بیاد و چنتا بازی کمک کنه ب پرسپولیس مثل بازی تراکتور ک ولسیانی نبود پس بیایم کاری که با سیدکردیم رو با اقا وحیدنکنیم
  • استقلالی تیر IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    کیسه سوراخه
  • کهزاد DE ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    دیاباته اصلا قیافش هم به درد فوتبالیست نمیخوره،ولی امیری خوبه،آره فکر کنم تو پرسپولیسی نیستی
    • موحدزاده فسایی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      بعنوان یک کارشناس فوتبال واحترام به بقیه و استقلالی 2 اتیشه عرض کنم، حق با آقای یوسفی است، درجام جهانی هم سیاهی لشکر بود،
  • کهزاد DE ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    دیاباته اصلا قیافش هم به درد فوتبالیست نمیخوره،ولی امیری خوبه،آره فکر کنم تو پرسپولیسی نیستی
  • محمد علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی شما واقعا بازیکن بودید اگر بودید فوق ستاره ای بنام وحید امیری رو اینگونه خطاب نمی کردید وحی ستون پرسپولیس است .شما سطح کارشناسی تان در حالی افغانستان است
  • 3 IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اونقدر هم بد نیستکه بخوان هو بشه
    • حامد IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      مایی که ورزشگاه میریم بایدهوش کنیم که صدسال اینکارونمیکنیم آقای یوسفی شما میتونی توخونه جلوی تلویزیون اینقدرهوبکشی تا...
    • عقاد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      اقایی یوسفی آینه شکستن خطاست دوم یکی دفاع چپ و هاهبگ چپ حال حاضر فوتبال امیریی. دراخرجلو آینه خودت هو کن.باشعور
  • اسماعیل IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای. رحیم یوسفی که به شما واقعی سلطانی یک سمت توباشگاه بدن دست کارشناسی بر می دارید حالا که تیم داره نتیجه میگیره بس کنید شما واقای سلطانی مگه خودشان ازاین بازیکنان بهتر بودید یا میخواهید از اقا یحیی بهتر هستید بس دیگه اگه از کسی هم خط می گیرید لطف کنید احضار نظر نکنید
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    جناب یوسفی شماداریدبازی پرسپولیس وتراکتورآنالیزمیکنیداگردقت کرده بودی امیردرپست تخصصی اش بازی نمیکنه گل سوم هم ازخطابه روی امیری بود حالا مهاجم گل بزنه یا دفاع مهم سه امتیازبودکه دران شرایط که شدت ز باد یادبود از همین جا به بازیکنان خسته نباشید میگویم تنها جمله شماخوب که یحیی تا ازتیم حریف جلوافتادبیشتردفاعی بازی دردستورکارش می‌ذاره این شیوه خیلی بده
  • بهرام IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    تو خودت وقتی که بازی میکردی نخودی بودی
    • محسن $ IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      راجب کسی چیزی نمیدونی نظر نده ببند
    • محمد IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      دقیقا!! هر طرف یار کم داشته اینو میدادن کامل بشه😂😂😂
  • مصیب IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    ب نظرم این اقا اصلا فوتبال نمیبینه یا فوتبال شناس نیست همینطور یه مشت اراجیف سرهم کرده
  • آریو IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی حرف زدن بلد نیستی ،حرف نزدن که بلدی. برای اظهار نظر پرسپولیس خیلی پیشکسوت بین المللی داره که اگه بخوان حرف بزنن اصلا نوبت به تو نمی‌رسه
  • پرسپولیسیم باافتخار🌹♥ IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    واقعا برام این صحبتهای مثلا پیشکسوتهای پرسپولیس عجیب و باور نکردنیه انگار دست ب دست هم دادن امیری رو از تیم بیرون کنن اونم بازیکنی که جایگزینی براش نداریم کسی که تو هر پستی تمام توانش رو میزاره و نمیگه تخصصم تو فلان پسته شما خودتون بخاطر پول گذاشتین از تیم رفتین لطفا ب احترام پرسپولیسی بودنتون سکوت کنید تیم نیاز ب دوست داره با این حجم از ناداوریها و نامردیا در داخل و بیرون زمین دشمن ب اندازه کافی داره شماها نشین دشمن شاد کن
  • امیر IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای یوسفی احترام شما واجب،،، وحیدامیری یکی ازستونهای تیم پرسپولیس است،، همه رووباخاک یکسان کردی،، شمادیگه چ پیشکسوتی هستی،،، میشه لطف کنید ونظرندید،،، اقای امیری تاخون تورگ ماست ازشماحمایت میکنیم،،، پرسپولیس باشماکامل است،،
  • علی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    متاسفم برا کارشناسی مثل شما نمی‌دونم کی با تو مصاحبه کرد اخخخخخ
  • آریا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید اگه افت هم بکنه باید تو پرسپولیس بمونه چون با تعصب و زحمت زیادی برای تیم کشیده حتی اگه شده همش روی نیمکت باید بمونه تا آخر مثل سید جلال
  • عطار IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقا یوسفی نکنه میخوای جانشین اقا یحیی بشی بدبختی اینه کسی رو بازی نمیکنه کجا دنیا درحال امتیازگیری اینگونه فرمایشات هست اینگونه تخریبها چه معنی داره والاخجالت داره
  • زنده بادایران عزیز IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی تو خودت تازه با التماس نیمکت نشین بودی
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    مثکه هیچکس بجز رحیم یوسفی و وحیدقلیچ به خبرنگارا افتخار مصاحبه نمیده
  • رونالدو IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    امیری بازیکن خوبیه تو این سن هنوزم تاثیر گذاره
    • سلیمان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      باید تعصب را کنار بگذاریم امیری بازی کن خوبی بود ولی الان پا به سن گذاشته وباید جای خود را به جوانترها بده اگر پرسپولیس در آزادی به هوادار می بازد بخاطر این است که تعدادی از بازی کنان در حد پرسپولیس نیستن هر بازیکنی تاریخ مصرفی دارد بازیکنانی که در برابر بازی کن حریف کم میارن مجبور میشن خطا کنند و از آمادگی گذشته اونها خبری نیست
    • سلیمان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      باید تعصب را کنار بگذاریم امیری بازی کن خوبی بود ولی الان پا به سن گذاشته وباید جای خود را به جوانترها بده اگر پرسپولیس در آزادی به هوادار می بازد بخاطر این است که تعدادی از بازی کنان در حد پرسپولیس نیستن هر بازیکنی تاریخ مصرفی دارد بازیکنانی که در برابر بازی کن حریف کم میارن مجبور میشن خطا کنند و از آمادگی گذشته اونها خبری نیست
    • سلیمان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      باید تعصب را کنار بگذاریم امیری بازی کن خوبی بود ولی الان پا به سن گذاشته وباید جای خود را به جوانترها بده اگر پرسپولیس در آزادی به هوادار می بازد بخاطر این است که تعدادی از بازی کنان در حد پرسپولیس نیستن هر بازیکنی تاریخ مصرفی دارد بازیکنانی که در برابر بازی کن حریف کم میارن مجبور میشن خطا کنند و از آمادگی گذشته اونها خبری نیست
  • محمد محمدی از اهواز IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی درست نیست ک برای اینکه هر طور شده بخوای خودتو گنده کنی به بازیکنی مثل وحید امیری ک ی عمر برای پرسپولیس و تیم ملی ایران زحمت کشید برای گنده کردن خودت حق نداری به هیج وجه اینجوری به بازیکنی اونم وحید امیری ک ی عمر برای پرسولیس و تیم ملی زحمت کشیدن بی احترامی کنی
  • 63 IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی طوری صحبت کرده که به نظر میاد بیشتر دشمن پرسپولیس باشه تا پیشکسوت در ضمن مگه تیمی دفاعش گل بزنه ایراد داره که گفتند همه گلها رو باید بچه های جلو بزنند به نظرم شما چیزی از فوتبال نمیدونی آقای مثلا کارشناس.. همه میدونن وحید امیری به اجبار داره تو پست غیر تخصصی بازی میکنه
  • Gaber IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    یک چیزی که پیشکسوتان در نظر نمیگیرند و در حرفهایشان غایبه اینکه وحید امیری اسطوره پرسپولیسه شاید از اسطوره گذشته و از بین پیشکسوتان و آیندگان، وحید امیری شاید بنیان و اساس پرسپولیسه.چرا ؟عرض میکنم .تا باحال کدام بازیکنی در پرسپولیس از پروین گرفته تا بازیکنان فعلی اینگونه حضور و فیکس بازی کردند و هفت ساله شاید بدلیل کم درد و جراحی انگشت شمار بازی نکرده ولی تا بوده فیکس و مرتب جابجا شده و هیچ بازیکنی اینگونه ماندگار و سربزیر و بدون حواشی نداشتیم و نخواهیم داشت ضمن اینکه در تیم ملی هم حضور داشته و هیچوقت گلایه هم نکرده .سن بالا و فشار مربیان هر بازیکنی جای وحید بود اشباع شده و رفته بود .امیری گل سرسبد پرسپولیسه بدون اغراق. احساسات خود را کنترل کنید.چون به سابقه رجوع نمیکنید و با یک بازی تمام افتخار پرسپولیس را از بین نبرید.امیری رکن تیمه
  • امیر IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    این روز ها بازار نخودی ها چقدر داغه
  • صمد IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آخه تو رو چه به فوتبال یوسفی جان برو توپارو پشت دروازه جم کن وچمناتو آب بده در حدی نیستی در مورد امیری اظهارنظر کنی
  • سروش IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    عشقست کل تیم ازمربی تاهمه وهمه،کارشناس نخواستیم،حسادت ودشمنی تاچه حد
  • پارسا IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی با این تحلیلت تو رو باید هو بکشیم.برو بزار باد بیاد .پیر شدی .......کوچیک شده تقصیرت نیست.
  • رضا IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    چقدر پول گرفتی که از امیری بدگویی کنی
  • م. ح IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی لطفاً شما خودت پیشکسوت حساب نکن، اگه پیشکسوت بودی یه ذره درک داشتی تو این موقیعت حساس انتقاد نمیکردی، کجای باشگاه هستی که تا میکروفون جلو خودت میبینی میخایی سواستفاده کنی.
  • حسن IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقایان یوسفی و سلطانی اگر حرف زدن بلد نیستید .حرف نزدن که بلدید.وحید جزو ستونهای تیمه لطفا چوب لای چرخ تیم نگذارید .حرمت خودتونو نگه دارید
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پیشکسوت بیسواد تو اصلا بازیا را نگاه میکنی؟
  • امیر IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سناریوی جدید حاشیه سازی برای پرسپولیس یک نظر سنجی در مورو عملکرد وحید امیری با غیرت بزارید تا امسال این بزرگوار اگر در این شرایط همچین خرفی زده باشه که بعید میدونم سکت کنه و زودتر به استقبال ماه مبارک رمضان برود
  • حق جو IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    این بنده خدا در زمانی بازی میکرد که تاکتیک علی اصغری بود .تازه خیلی هم برای پرسپولیس بازی درخشانی هم نکرده ولی دلش با پرسپولیس هست وی را ببخشید قسط و قرضی ندارد . آخه آن زمان تا بازی گرم نشده بود پرسپولیس دو بر صفر در ده دقیقه اول جلو بود ولی الان فوتبال علمی شده دیگر نباید فکر قدیمی کرد . درود بر هرچه پرسپولیسی با مرام .
  • ❤️ IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اینا همش شیطنت رسانه ای است هیچ زمان پیش کسوت پرسپولیس همچین حرفی نمی زنند خواهشن دوباره پرسپولیس بزرگ رو. از دور ندارید رسانه کیسه
    • ششتقلالی هوچیگر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      ای ول زدی به خال
  • رنگ ❤️ IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    دوتا وحید می داشتیم الان با صدر جدول 20امتیاز اختلاف داشتیم
  • سجاد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای پیشکسوت تاخودت هو نشدی دست ازاین گزافه کاری ها بردار
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری سیامک نعمتی و مهدی عبدی رو با پاس گل هایش احیا کرد
  • حمیدرضا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    جناب یوسفی. بالای چهل ساله که بازیهای پرسپولیس رو میبینم و عاشق این تیمم. جناب یوسفی اولا یه پیشکسوت اینطور تیشه به ریشه ی تیمش نمیزنه. ضمنا بازیهای شما هم خوب یادمه. شما رو با چوب هم میزدند ول کن نبودی و اونقدر خودخواهانه بازی میکردی که کلا روی اعصاب بودی. جناب پیشکسوت بیشتر تامل کن
  • محمد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    باسلام.جناب آقای یوسفی واقعا من که شک کردم به کارشناس و پیشکسوت بودن شما آرزوی هر تیمی هست یکی مثل امیری که در همه پستی می‌تونه بازی کنه و خیلی خوب وبی حاشیه بازی می‌کنه را داشته باشه.شما آقای یوسفی .لطفاً نظر ندید .امیری هم برا پرسپولیس وهم برا تیم ملی بازیکن بسیار قابلیه.
  • Masuod IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی یکی از بازیکنان خوب دهه شصت که ما خاطرات خوبی از بازیش داریم حتما خواسته تلنگری بزنه به وحید تا بهتر به
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای‌مثلا‌پیش‌کسوت‌لطف‌کن‌دیگه‌نظر‌نده‌بخدا‌با‌حرف‌نزدن‌نمیگن‌لالی۴۷۸
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پس چرا این روزها که پرسپولیس خوب نتیجه میگیره این آقایون مثلا پیشکسوت چرا اینجوری میکنند.وحید امیری بهترین بازیکن پرسپولیس و ایرانه
  • کامبیز IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    شما بازیکن بزرگی نبودی ما که سنمون میرسه بازی شمارودیدیم تعداد بازتون چندتا هست. برای دیده شدن وقت خوبی نیست. رحیمی
  • محمد صادق IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    صد رحمت به سوشا مکانی ، کی به اینا میگه پیشکسوت
  • Z IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    لطفا دیگه در مورد فوتبال نظر نده ،درسته فوتبالیست بودی ،ولی الان دیگه چیزی از فوتبال نمی دونی ،یه نوع حسادت وعقده توی حرفات بود،خدا راشکر به بهانه پرسپولیسی نیومدی توی کادر پرسپولیس حتماته جدول بودیم
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    انصاف داشته باش
  • کریم IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پرسپولیس یکی ازبهترین تیمهای اسیاییست.وهمیشه روبه جلووهجومی بازی میکندودرهربازی که فوتبال هجومی وروبه جلورابه نمایش نگذارد.قطعا شکست میخوردیامساوی میکند.که هردوبراپرسپولیس شکست بحساب.میاید.پرسپولیس بهترین دروازهبان ایران وبهترین مدافعان ایرانی وخارجی رادراختیارداره.نیازی به دفاعی بازی کردن و ترسوبودن دربازی نیست.پرسپولیس چندسال پیش درهرنیمه حداقل ۱۵ موقعیت وارسال روی دروازه حریف ایجادمیکرد.درکل بازی ۲۵ تا۳۰ موقعیت .اما الان دریک نیمه ۶الی ۷تا موقعیت بخاطر اینست که ترسوودفاعی بازی میکند وبیشترگلها رابازیکنان میانی وخط دفاعی زده اند.دیاباته راهرچه سریعتربیرون کنید.خسارت اوراست
  • عشقپولیس IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    کاشکی واقعا ‌پیشکسوت بودن نه فقط تو حرف واقعا موندم چرا این چند بازی که نتیجه نگرفتیم به اصطلاح پیشکسوتی نبود بیاد وراجی کنه الان که داریم همه را سوراخ میکنیم اینا سروکلشون پیدا شده از یه چی پرین حالا چی نمیدونم فقط خواهشا جمعش کنین با این مزخرف گفتناتون اینم بدونین با این حرفاتون کسی عین خیالشم نیست و بازم با قدرت پیش میرن انشاالله به کوری چشم حسودا
  • کاوس IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری بهترین بازیکن آسیا هست
  • ناشناس IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    فکر میکنم یوسفی این حرفا رو تنها برای دیده شدن می گه چون خیلی بعیده کسی این قدر اشتباه حرف بزنه چون بین حرفها ی ایشون باید دنبال درست گشت
  • احمد IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    حیف باشگاه بزرگ پرسپولیس که همچین پیشکسوتانی داره دوره شما تموم شده الان اگه توباشگاه یه کاره ای می‌بود نظره دیگه ای داشت طویله استقلال راببینید کی به بازیکناشون بی احترامی می میکنه دست همه بچهادردنکنه اگه داوری عادلانه بودالان فاصله بیشترازاین حرفابود
  • ۲۲ IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    چرت نگو یارو، وحید بهترینه. پرسپولیس قهرمانه.
  • ر IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    جم کن خودتوبانظذدادنت وحیدایقدضعیف هم نیست توبیای نظربدی بهترخودت ازپیشکسوتی بری کنار
  • محسن $ IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای یوسفی بازیکن بزرگی بود و پرسپولیسی واقعی .حرفاش هم منطقی بود هم درست امیری با این سن دیگه نمیتونه کارایی قدیم داشته باشه کسایی که واقعا فوتبال متوجه بشن اینو میدونن الکی جو گیر نشین
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    متاسفم برای کسانیکه خودشون را پیشکسوت میدانند وبا حرفائی که میزنند برای عشقی که قبلا بهشون داشتیم از خودمون متنفر میشیم ،یک توصیه به کسانیکه در آلبوم قلبمون عکسشون به زیبایی بایگانی شدند با حرفهای نسنجیده این یادگاریها رو مکدر نکنید ،امیری را اگر یه پاشو ببندی بازم کس حریفش نمیشه با اخلاق و تکنیکی وتوانا در همه پستها ،آچار فرانسه پرسپولیس ،امیری عزیزم کوبنده تر باش چه خوبه که هستی ،همیشه باش.
  • یاسین IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری اینقدر بازیکن خوب و باکیفیتی و محبوبی هست که به نظر کسی مثل شما احتیاج نداره #امیری-بازیکن محبوب.
  • ایمان IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اسم اقا وحیدو نیار
  • پرسپولیسیم IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    به نظر من این حرفا اصلا معنادار نیست وحید امیری در بازی با سپاهان خییییلییییی خوب بازی کرد حتی پاس های خوبی میداد ودر زد حمله هم خیلی نقش مهمی داشت وحتی در بازی با سپاهان هم یک گل زد اما ختاشد به نظر من وحید امیری میتونه در بازی دوباره با سپاهان پیروز میدان شه همین طور مهدی ترابی که خیلی نقش مهمی داره که اگه نباشه توبازی با سپاهان معلوم نیست چه اتفاقی بیفته وهمین طور محمد امری
  • فرامرز IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    شما اصلا در حدی نیستی ک درمورد وحید امیری نظر بدی! امیری بدون شک یکی ازبهترینهای فوتبال ایران بوده و هست ولی شخصیت بزرگ و بی نظیرش هستش ک اونو هرگز منفور نخواهد کرد و ماندگار خواهدشد
  • مرتضی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    من که اولین بارم هست اسم این آقا را میشنوم اصلا موندم چرا میرن با امثال مثل این آقا مصاحبه میکنن آخه بگو مرد نا حسابی ی بازیکن را اگر میخوای آنالیز بکنی و بشناسی با ی بازی که نمیشه وحید امیری ستون پرسپولیسه چی میگی چیز میز نزدی یا دشمن پرسپولیس هستی
  • Uones IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    تو دیگه کی هستی که مغرضانه صحبت میکنی اصلا کی گفته شما پیشکسوتی؟؟!!وحید بهترین فوتبالیستی هستش که از همه لحاظ عالی اخلاق و فنی
  • اکبر فخرالدین IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    خدا رو شکر که طرفدارای پرسپولیس همه فوتبال بلدن و قدر بازیکنان رو هم خوب میدونه. خوشبختانه تو این تیم ی دست و متعصب وحید یکی از بهترینهاست.پیشکسوتی که تو رسانه و فضای مجازی از بازیکن یا کادر و تیم اون توی این موقعیت انتقاد نابجا میکنه پیشکسوت و از خانواده بزرگ پرسپولیس نیست.اینا از جای دیگه میسوزن مخصوصا از نتیجه گرفتن تیم و موفقعیت آقا یحیی و کادرش. آقا وحید تو قلب همه تماشاگرا جا داره
  • فاطمه US ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    متاسفم،برات آقا وحید همین الانشم ازهمه بازیکنان پرسپولیس یه سر وگردن بالاتره اونی که هو باید بشه تو ورزشگاه توهستی،وحید تو قلب همه طرفداران پرسپولیس وتیم ملی جا داره چون یه فوتبالیست همه چی تمومه اخلاق وطن پرستی و تعصب به تیم . حد خودت رو بدون پیشکسوت بی سواد
  • ایران IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقا وحید تاج سره خیلی بزرگتر از شما آقا علی کریمی آقا علی دایی و کریم آقا خودشو پیش کسوت نمیدونن
  • پرسپولیس IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اولا کسی از تو نظر نخواست ویکی مثل تو تیم راخراب میکند همه بازیکنان و کادر عالی هستند و هر چه داریم تو بازی از وحید امیری است بازیکن دوست. داشتنی وخوش اخلاق وبه امید قهرمانی پرسپولیس
    • اکبر IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      بعضی از پیشکسوتای پرسپولیس دراین موقعیت حساس نظر نمیدادند بهتر بود
  • ادی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    نظر نمیدادی سنگین تر بود 🙂👋
  • ناصر IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سلام تو این ۳۲ سال عمرم من که اسم این آقارو نشنیدم یا شایده اون موقع خرید اشتباه پرسپولیس بوده و یه بازی کرده کلا حالا شده پیشکسوت جناب امیری یه زمانی که پرسپولیس یه سری مشکلات داشت امیری مثل آچار فرانسه تو هر پستی بازی می‌کرد بدون هیچ گونه خطا
  • حسین IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    این ازکجا پیداش شدمنکه بااین سن وسال ندیدمش برای کوبیدن پرسپولیس اومده بهترین مهره رو هم مدنظرش هست چندگرفتی
  • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    عزیز دلها اونها پولهای میلیاردی قراردادهای نجومی می بندد به ما چه هوادارای هم دیگه به درد نمیخوره هیچ کس بخاطر علاقه به تیم بازی نمیکنه خود امیری هم کسی بهش پول بیشتری پیشنهاد کنه یک شبه همه چیزش از اینستا پستهاش فرق می‌کنه کجایند آن مردان قهرمان و با تعصب حیف به اینها گفت طرفدار. اینها پول باز هستند تا متعصب از این به بعد بدتر هم میشه
  • حمید IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پس کسوت هستی چون فوتبال بلدنبودی اون زمانی هم که بازی میکردی بازیت بدردنمیخوردوحیدامیری خارج ازایران خیلی مشتری داشت ولی پول چشمشونگرفت وتعصب به تیم روانتخاب کردتوغاربمونی بهتره یه چندسال دیگه بیابیرون ولی بدون اظهارنظر
  • عشقپولیس IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    یوسفی کدوم خریه اتفاقا جنگنده ترین بازیکن پرسپولیس وحید اقا امیری شما برو کارشناس کیسه شودرمورد سجاد شهباز زاده نظربده
  • عبدالله IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    خط قرمز هودار پرسپولیس بی احترامی به پیشکسوت است بارها گفتم نقد بازیکن به نفع تیم است هواداران عزیز پرسپولیس از بدو تولدش جنگنده بود جهت اطلاع سر مربی بنابراین بازیکنی اگر اشتباه یابرگشت نکرد باید تعویض شود این امر خودش یک اصل میباشد تا تیم جنگنده داشته باشیم۰۷
  • یاران همیشه IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای امیری همچنان باش و دیگران را مخالفان را دِق بده
  • علی یاسمی CA ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    جناب حالا شما چرا اینقدر به فکر امیری هستید ونگرانید که هونشه
  • علی یاسمی CA ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    جناب حالا شما چرا اینقدر به فکر امیری هستید ونگرانید که هونشه
  • فرید IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    این آقا چند سال پیش تو پرسپولیس بود اگه بوده توپ جمع کن بود یا نشه یا خمار که این تیم را می خواهد به حاشیه ببره چقدر گرفتی از مافیا
  • عماد رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    شک نکن این یه غرض شخصیه ،والا مگه میشه از بهترین انتقاد کرد .هرچند این انتقاد نبود کوبیدن بازیکن بود
  • محمد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    نظر هرپیشکسوتی اگه بجا باشه محترمه به هرحال از روی تجربه است‌.ولی تورو خدا با بیجا نظر دادن حاشیه و بی انگیزگی برای این ایجاد نکنید.الان پرسپولیس فقط نیاز به روحیه و حمایت داره که تو چند بازی پیش رو تکلیف لیگ و جام حذفی رو مشخص کنه.اگه آقای گل محمدی خودش تشخیص بده حتما هر بازیکنی که به درد تیم نخوره کنار می ذاره چون میدونه چشم ۳۰میلیون هوادار به تصمیمهای فنی ایشون هست
  • عماد رضا IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    ببندش
  • اصغر هوشمند IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    درودبرشما رحیم خان یوسفی عالی مطالب رو عنوان کردید دیدگاه ونظرتون کاملا درست ومحترم است عزیزان که نظر دادند احترام آقای یوسفی واجب است وحید امیری هم افت کرده اظهر من الشمس ناراحت نشید گوشزد کنید تلاششو بیشتر کنه شما اقای اسماعیل هلالی رو یادتون میاد
  • عابد IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    با همه احترام بخاطر پیشکسوت های دیگر عزیز شما بهتر حرف چرت و پرت در مورد داداش وحید عزیز تحویل ندی اصن بهتر بگم درحدی نیستی بخای درمورد اقا وحید اظهار نظر کنی ضمنا هوادارا پرسپولیس خودشون بهترین کارشناسن شما نظر نده
  • ایرانی پرسپولیسی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقا رحیم احترامتان واجب ... اما وحید امیری یک اسطوره ملی است . و این طرز فکر یک پرسپولیسی یه کم بی انصافیه . ترس پرسپولیس چیه بهترین بازیکن ایرانی را داره و میتونه از تیم ملی جوانان انتخاب کنید بردمقطعی روش درستی نیست یه کم فکر بازیکن ایرانی باشید خارجیهای تیم‌های ایرانی هیچ تاثیری روی فوتبال ملی‌ ایران ندارن بازیکن‌ های خارجی هیچ وقت به تیمهای دسته سومی کشورشون هم دعوت نمیشن یه کم فکر کنید ... همیشه قهرمان شدن با تیمی که ۳ چهار بازیکن خارجی داره فایده نداره ... قهرمانی فکر درستی نیست ... یادغلامحسین پیروانی ... ناصر ابراهیمی .و... بخیر بازیکن ساز بودن نه به فکر قهرمانی
  • رضا عسکری IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    تو از کجا اومدی که ما نمیشناسیمت .
  • محمد IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پیشکسوت بزرگوار، اینقدر شانسی نظر نده تورو خدا!!! ازنظر شما کلا دنیا شانسی میچرخه دیگه؟ درمورد وحید امیری هم بذار فوتبالیست ها نظر بدن نه توپ جمع کن های سابق پرسپولیس
  • عروس. العین IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    جناب یوسفی فقط هم اینو میدونم که هیچی ازمحبوبیت امیری که نمیتونی کم بکنی بلکه داری محبوبیت امیری. صدبرابر زیادتر میکنی.. فقط خودت داری کوچیک میکنی یعنی چه. خودت برو مگه زمان بازیگریت توسط تماشاچی‌ها هو شدی.. کافر همه رابه کیش خود پندارد
  • محسن IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    بعضی پیشکسوتان نظیر این آقا و قلیچ و فنونی زاده ادم احساس میکنه تو توهم زندگی میکنن یا تو خواب هستن .در پاسخ این پیشکسوت باید عرض کنم اولا وحید امیری ستاره پرسپولیسه دوم اینکه وحید یه مهره هجومی الان بالجبار داره در دفاع چپ بازی میکنه همیشه هم پاس گل میده اگه بره تو قسمت هجومی تخصص خودشه
  • اکبر IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    بعضی از پیشکسو تای پرسپولیس در این موقعیت حساس نظر نمی دادند بهتر بود
  • احمد IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اصلا به این آقا چه ربطی داره امیری توقلب ماست ولی تورو هیچکس نمیشناسه یه وقت فکرنکنی سنم کمه ۵۰سال سن دارم اینها پبشکسوت نیستند یکی هم استقلال داره
  • علی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سلام آقای یوسفی من ۴۰ ساله بازیهای پرسپولیسونگاه میکنم. خدایی وقتی توبازی میکردی برای پرسپولیس چیکارکردی؟ انصاف هم خوب چیزیه بازیکنان بزرگ هم یک روز روفرم هستند روزدیگه نه اینقدرسخت نگیر
  • احمد میرزاده IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای یوسفی نه چندان عزیز شما بهتر باید بدونی اونجا خونه خاله نیست آقا یحیی وحیدو بد باشه بیاره تو ترکیب یعنی کل کادر فنی وایسادن که یا وحید خدافظی کنه اگه نکرد باید باشه تو ترکیب طارف نداره مهدوی کیا با اون عزمتش و رفاقت سنگینشون گذاشتش کنار
  • سعید IN ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    واقعا به اینا میش گفت پیشکسوت
  • احمد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    با سلام به نظرم وحید امیری در چند بازی اخیر بسیار خوب و با کیفیت نشون داده و کاملاً تاثیرگذار و سرحال . از این انتقاد سر در نمیارم . آقا وحید خیلی خوبه واقعاً
  • علی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پیشکسوت؟ خودت چه کار کردی؟ برای دیگران نسخه می پیچی. مگه تیم مربی، سر مربی، کادر فنی، مدیر و ... نداره که تماشاجی، من و تو وامثالهم باید تکلیف یک آبرومند را تعیین کنیم. زهی ...!
  • پرسپولیس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    تو از گجا سبز شدی . اتفاقا پاس امیری بود که منجر به گل شد . تیم و بازیکن ها همه عالی اند و. سپاهان باید از ما بترسد چون درتهران با 100 هزار هوادار سرشان خراب خواهیم شد
  • حسین IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    امیری اگه به درد نخور بود حداقل کیروش سخت گیر به جام جهانی نمیبردش
  • Amir666 IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری فوق‌العاده هست .پرتلاش ،ازخود گذشته . درخدمت تیم.بی حاشیه و باتعصب . اسم این آقا رو یک دفه هم نشنیدم و مطمئنم یک دهم افتخارات وحید امیری عزیز رو نداره
  • پارسا IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    والله من ۴۰ سال طرفدار پرسپولیسم همچین اسمی به عنوان بازیکن یا چسکسوت نشنیدم صحبتاش بیشتر به راننده تاکسیا میخوره طرف انگار اصلا بازیا رو نمیبنه یا رنگ لباس تیمو نمیشناسه🤔🤔🤔
  • مجید صفهی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    این بابا موقعی که بازیکن بود همش یا رو سکو بود یا پشت در ازادی. من پرسپولیسی نیستم ولی هر وقت با پرسپولیس بازی داریم دلم نمیخواد وحید باشه. البته سالم باشه همیشه حالا این اقا فکر کنم از این سرما خوردگی بدجوریا خورده به دل نگیرید💛
  • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اولا رحیم یوسفی هافبک دفاعی بود نه مهاجم ..بعد هم امیری بازیکن زحمت کشی هستش اما این پست برای بازیکن سن بالا سخته چون دوندگی بالا میخواد وحید امیری پشت فوروارد خوب بازی می‌کنه ...ولی جوان‌گرایی باعث میشه بازیکنی مثل عمری پیدا بشه و سالها در پرسپولیس بازی کنه ...
  • مسلم IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    ولله که شمااز1000تادشمن خونی بدترین
  • رضا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای پیشکسوت شماهم فکرکنم یکی ازاعضای مافیایی باشی که چندساله جهت تخریب ورزش وفوتبال ایران حرکت میکنه
  • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    سلام . وحید امیری یکی از ستون های اصلی تیم پرسپولیس هست .یه بازیکن با اخلاق و حرفه ای.اونی که باید جمع کنه بره کسی هست که تو این برهه حساس تو دل تیم وبازیکنش رو خالی میکنه.
  • علی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    عشق است وحید امیری .تمام دردو بلات بخوره تو سر اونهایی که چشم دیدنت رو ندارن.
  • ناصر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    پرسپولیس کبیر با یحیی کم دشمن نداره از رقیب بگیر تا حقیر ، حقیر کسانی هستند که سابقه بازی درپرسپولیس رو دارند و بجایی نرسیده اند وبرای دیده شدن درصدد تخریب پرسپولیس برآمده اند
  • سورین IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    الان که وحید از بهترینای لیگه جنازش هم تو زمین باشه کسی هو نمیکنش آقای یوسفی از حسادتت با یحیی دیگرانو نکوب
  • سید IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    عشقی تو وحید جان دوست داریم پسر خوب و با اخلاق،،یوسفی کیه؟مغرضانه نظر میده ای آقای ناشناس،،
  • کیان IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری از بهترینهای پرسپولیس در این مدت بوده فقط مربی باید جایی از وی استفاده کنند که برای تیم مفیدتر هم باشند ، جای امیری که دفاع و دفاع چپ نیست !!!
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اهای نظر ندی پیرمرد،،وحید امیری تو قلب ما پرسپولیسیا جا داره،
  • امید IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقای نمیدونم کی چرا شمارو هیچ کی نمی شناسه اصلا تو کی باشی که بخای در مورد وحید نظر بدی
  • رمضانی گماری از صالحشهرخوزستان IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    رحیم خان یوسفی وحید از بهترینهای فوتبال ایران است مثل اینکه پیری مغزت را معیوب کرده
  • مجتبی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید امیری عشق است عشق است وعشق.اتفاقا ازهمه بهتر بازی میکنه.من نمیدونم کی این آقا رو بعنوان پیشکسوت به حساب میاره وازش مصاحبه میگیره.برو بابا امثال تو یک تارموی وحید امیری نمیشید.بااین حرفا نمیتونی وحید رو تودل پرسپولیسی ها خراب کنی
  • هوادار IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    باشگاه و کادر فنی و بازیکنان و هواداران پرسپولیس مراقب باشند یک توطئه جدید علیه پرسپولیس با تخریب ستاره های این تیم برای جلوگیری از قهرمانی مجدد در شرف وقوع است متاسفانه در این توطئه از پیشکسوتان به ظاهر پرسپولیسی برای انحراف اذهان عمومی در ارتباط با توطئه استفاده میشود تیم های رقیب چقدر بچگانه درحال توطئه هستند
  • کلام IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید نباشد تیم خراب.وحید کل تیم هست تمام بازی ها میبینیم.وحید تعصب بالای دارد .از جونش هم میگذرد.قصاوت توهمی نباید کرد.
  • ناشناس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    علیرغم احترامی که برای پیشکسوتان پرسپولیس قائلم ولی باید خدمت این کارشناس بگویم هيس
  • حسن ارکیان IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    کاش نصف وحید امیری تو استقلال بود مرد حسابی امیری نباشه پرسپولیس فلج میشه
  • کمال IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    آقا رحیم ممنون بابت روحیه دادن به بچه ها راستی تا الان کجا بودید
  • علی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    نمی دونم تو این مقطع چرا برخی از پیشکسوتها به جای کمک ، می خوان تیمو به حاشیه ببرند . وحید امیری یکی از بهترینهای ایرانه و البته قبل از عمل کمرش بهترین بود ، حالا هم با اینکه نسبت به قبل افت کرده باز هم از خیلی بازیکنهای دیگه بهتره و امیدوارم گرفتار حاشیه سازی ها نشه .
  • آرین پناهی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    اقای باصطلاح پیشکسوت یا بازیها رو نمیبینی .یاهم یکی هستی مثل قلیچ.عقده ای......بهترین بازیکن پرسپولیسه.نمونش همین سه بازی اخر(فیلم بازیا رونگاه کن.) نظربیخود نده لطفا
  • هوادار IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    فکرکنم اصلابازی پرسپولیس رو نگاه نکرده یکی به این آقا بگه امیری کدومشون بود
  • وحید امیری IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    ایشون کی باشند که به این راحتی بیایند و نظر بدهند و اینهمه تلاش و عملکرد خوب وحید امیری را زیر سئوال ببره، برو جمع کن خودتو، کسی نظر از شما نخواسته...
  • Alireza IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    تو هنوز شعور فوتبالی نداری که از ی بازکن انتقاد میکنی دفع دیگه درباره بازیکن های پرسپولیس مخصوصاً وحید امیری نظر بدی حرف های زشتی هم می‌شنوی
  • عشقپولیس IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    وحید عشقههههههههه چشم حسوداش کووور
  • سلمان IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    به خدا که ابرام چرخی بیشتر از این فوتبال رو میفهمه. مشکل از کسب هست که امیری رو دفاع چپ بازی میده نه امیری،اگرنه هر موقع جز بازیکنهای جلو بازی کرده کاملا تاثیر گزار بوده. در ضمن برای پر کردن سایت با امثال فنونی زاده ها،نوری، قلیچ، عربشاهی و … مصاحبه کردن توهین به مخاطب هست یا اگر با این آدما محاسبه میکنید دیگه دم از فرهنگ و ادب تو فوتبال نزنید.
  • مهدی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    لطفا ساکت
  • آرش IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    پیشکسوت!!!!!واقعاً متاسفم...
  • علیرضا ملک IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    احتما لا کیسه کش هست
  • سعید IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    تو پیشکسوت پرسپولیس نیستی شنبه تو بازی سپاهان سپاهان باید تورو هوووو کنن برای همیشه ساکت شو
  • پرسپولیس سرور استقلال IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقایی قدیمی وحید امیری بهترین بازیکنه از نظر پرسپولیس. اما با ایم مورد موافقم که پرسپولیس گل میزنه نباید عقب بکشه دفاع رو باید تو زمین حریف انجام بده تا به گل بعدی برسه این یعنی مدیریت تو بازی .پرسپولیس انشالله سپاهان رو ۲بر۱میزنه خیال بچها جمع
  • ابوالفضل آبی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اولین بار یک لنگی حرف حساب زد تو بازی با تراکتور لنگ کاملا شانسی به سه امتیاز رسید حتی خود لنگیا هم باور شون نمیشد به گل رسیدن کلا لنگ به غیر دفاع کردن چیزی تو چته نداشت
  • سیدامین IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ایران از زمانی که فوتبال شروع کرده تاکنون بازیکنی درحد امیری به خودش ندیده توپیشکسوت نیستی دوسه تا هستین که جدیدأ از روی غرض و مرز چون میدونی پرسپولیس امسال هم داره به قهرمانی نزدیک میشه وستون این تیم وحید است چون میدونیدوحید پسر با حیا آبرویی است بام صاحبه های غیرمنطقی فقط وفقط قسد خراب کردن و بردن تیم به هاشیه دارید
  • Mostafa IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    واقعن وحید امیری به درد پرسپولیس نمیخوره. قبلتر خوب بود اما امسال خیلی بد بازی میکنه. متاسفانه آقایی رو نگه نداشتیم و الان مجبوریم از امیری سن بالا استفاده کنیم. تعصب و اخلاق باعث پیروزی نمیشه باید فوتبال بازی کرد و گل زد . لوکادیا تعصب نداشت ولی نیم فصل پرسپولیس رو قهرمان کرد .
  • محمد IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    28 اردیبهشت 87 پرسپولیس سپاهان و گل دقیقه 96 و قهرمانی پرسپولیس با افشین قطبی روز شنبه بود.
  • الیاسی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    وحید عالیه خواهشن حرف خام و نپخته نزنید اواخر مهدوی کیا این اشتباه شد پرسپولیس چوبش خورد بازیکنی که اگر هم سنش بالا بره ۹۰ دقیقه نشد نیم ساعت هم کافیه
  • بهزاد IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    همه این حرفا به کنار.....دیگه دوره هو کردن و حیا کن تمام شده.....هواداراخیلی باشخصیت تر از این حرفان
  • جمشید IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اقای یوسفی شما به عنوان یک پیشکسوت پیشنهاد میکنم که از پیشکسوتی تیم پرسپولیس استعفا بدین و برید خونه نشین بشین و دیگه به باشگاه نیایین
  • امید IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    به والله سرم دردگرفت بیاپائین کل تیم روکوبیدی امیری۳بازی آخرعالی بوده عمری وهنانوف هم خوب بودن شماحرف نزن سنگین تری
  • رمضانی گماری از صالحشهر IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اولین باره که یک پیشکسوت پرسپولیس جهت تخریب تیم اینگونه نظر بی خود وغیر کارشناسی میدهد آقای یوسفی پیشکسوت سابق پرسپولیس خواهشمندم در اظهارنظر خودتان در تخریب باشگاه بزرگ و بازیکنان شاخص پرسپولیس خود را اصلاح وبی مورد سخن نگویید و احترام خودرا نزد هواداران پر شور وبیشمار این تیم لگد مال نکنید
  • سعید IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    باسلام من استقلالی هستم ولی خدا وکیلی اقای وحید امیری را با تمام وجود دوست دارم واحترام می گذارم خجالت بکشید مثلا شما پیشکسوت هستی اول بروید پاک سازی را از داخل انجام دهید بجای اینکه با احترام با اقای امیری بر خورد کنید انچه که لیاقت خودتان هست میگوید
  • محمد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    بعضی فقط فکر حاشیه هستند خبرنگار هم پی همین حواشی میگرده. این همه در سطح دنیا مدافع گل میزنه، حالا این آقا میگه چرا مدافع گل زده😂 آقا تو آمریکا جنوبی رسمه دروازه بان حتی میاد کاشته میزنه، نمونه بارزش چیلاورت. میخوای یه قانون بزارن مدافع گل زد، یه پنالتی به نفع حریف بگیرند😆😂
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    بعضی وقتا به پرسپولیسی بودن بعضی ها شک میکنم!!!
  • ۶ تا ۵۲ IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    درسته آقای یوسفیبا پرسپولیس ۱۰ بار قهرمانی بدست آوردی و جایگزین آقای مایلی کهن بودید ولی بودن تیم با حاشیه شما را منفور میکنه پیش هوادار
  • سپهر IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    یعنی این آقا از کادر فنی مجرب پرسپولیس و در راس اونا آقا یحیی و همه علاقمندان پرسپولیس بیشتر حالیشه؟من نمیدونم شاید این آقا پیشکسوت باشه ولی پرسپولیسی نیست . آقا انتقادت سازنده نیست داری تخریب می‌کنی .هم بازیکنو وهم زیر سوال میبرید کادر فنی رو .وهم خراب می‌کنی روحیه مارو . لطفاً نظراتتون واسه خودتون نگه دارین .مارو ب خیر تو امید نیست شر مرسان .وسلام
  • مهدی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    در اینکه هر ورزشکاری یه روزی به نقطه انتهای ورزش حرفه ای میرسه شکی نیست ولی در مورد وحید امیری فعلا صدق نمیکنه بازیکنی که فصل بدنسازی رو بخاطر مصدومیت از دست داده و بعد مصدومیت همچین کیفیتی از خودش نشون میده قابل احترامه در ضمن بعید میدونم چپ پا توی فوتبال ایران در حد امیری به این راحتی ها پیدا بشه
  • محمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    با،سلام خدمت شما بزرگوار،این موقع تحلیل بی منطق نیست امیری یکی یه دونه لیگ ماست برو تحلیل تمام کارشناسها رو بخون،سن که بره بالا اینور تحلیلها به زبون میادخخخخخخخخ
  • شمس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    کسی ازشما نظر نخواست برو ...
  • حجت IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    باسلام،خواستم عرض کنم چرا خبرورزشی تا کسی برعلیه یک تیم یا بازیکن صحبت میکنه میرن سراغش وباهاش مصاحبه میکنند؟این رحیم یوسفی ده ها ساله ازش خبری نبود حتی با اینکه توی دربی کارت قرمز گرفت و یک دربی جنجالی داشت درگیری فیزیکی داشت با شاهین بیانی اما یک مصاحبه باهاش نکردین الان چون یک حرف بی معنی درمورد اقا وحیدکرده اومدید سراغش که روحیه وحید خراب بشه یا اخر فصل خدافظی کنه تا بنفع استقلال بشه،امیری الان از نصف بازیکنا ایران اماده تره لطفا هر مصاحبه بی معنایی رو چاپ نکنید
  • سوشامکانی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    رحیم یوسفی مهاجم پرسپولیس نبوده،ایشون مدافع وهافبک بازی میکردن،بازیکن خوشنام ومعروفی هم نبود یک بازیکن متوسط علی پروینی بود که سطح بازیش چیزی شبیه ربیع خواه بود که فقط یک مربی خاص وتوی پرسپولیس تونست بازی کنه،مثل ربیع خواه که بعد از برانکو محو شد یوسفی هم بعد از پروین و پرسپولیس محو شد پس نمیتونه در مورد امیری نظر بده ضمنا پرسپولیسی ها قدر دان هستن و هیچوقت امیری رو هو نمیکنند چون بازیکن ضعیفی مثل همین یوسفی رو هم هو نکردن
  • پویا IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    یه نسلی هنوز پرسپولیس رو مال خودشون میدونند همیشه هم توصحبت هاشون با کوبیدن نسل جدید می خواهند خودشون رو مطرح کنند بابا پرسپولیس مال هوادارن میلیونی است وسلام اگر اینطور باشه که شماها درمقابل بهزادی ها -کلانی ها -ایرانپاک ها و نسل قدیم هیچی نیستین
  • حیدر IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ما هواداران پرسپولیس پیشکسوتی به این اسم نمی‌شناسیم شاید اون موقع لپ لپ نبوده در حد اندازه خودت حرف بزن امیری عشق هواداران هستش
  • محمدی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    کاملا درست گفته و دیاباته سنگین وزن و اشترقامت همیشه مصدوم خسارت و باخت محض است وحید امیری نورچشم پرسپولیس و تیم ملی عزیز ماست اما مثل قبل نیست چون خیلی دوستش داریم خداحافظی بکند و آل کثیر دشمن شکن هم خداحافظی کند و احترام خود را نگهدارد
  • حسین IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    اقای ظاهرا پیشکسوت شما و تیم پیروزی باید روزی صد بار سجده شکر کنید که اخباری مصدوم بود چون اگه اخباری درون دروازه بود شما یه هفته تو تبریز بازی میکردین یه گل هم نمیتونستید به تراکتور بزنید
  • فضولیش ب شما نیومده IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    حیف اسم پیشکسوت پرسپولیس ک ب تو بگن!!وحید همیشه و همه جا نشون داده بهترینه نیازی به تعریف و انتقاد و نگرانی شما هم نداره،پیشنهاد میکنم یکم بازیا رو ببین،پاس گلاشو،دریبل هاشو و بازی بینظیرشو ، تا وقتی بازیکنا،کادر فنی و ما هوادارا پشت وحید هستیم امثال شما عددی نیستین که تعیین کنین کی بره و کی نره ! پیشکسوت پرسپولیس ینی امثال سلطان علی پروین نه شمایی که هوادارا هم نمیشناسنت و عددی حسابت نمیکنن! به کتفمون ک حسادت میکنی 😂 وحید امیری عزیز بازیکن همیشه بهترین بینظیر ما همیشه پشتتیم مرد جنگنده و خوش اخلاق پرسپولیس به امید درخشش چندصد برابری در بازی های آینده باشگاهی و ملی..به شخصه تا حالا نه اسم این آقا رو شنیدم نه میدونم کیه و کجا و کی بازی میکرده!! ولی با این حرفا فهمیدم حتی لایق آوردن اسم پرسپولیس و بازیکناش نیست!
  • کیان IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    این چی زده😭😭😭😭
  • آذری IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    بالاخره هر بازیکنی یه روز خداحافظی می کنه وحید هم در جوانی زحمات زیادی برای تیم کشیده و اگر امسال خداحافظی کنه براش بهتره چون برای تیم محبوبم پیروزی باید جوانان بازی کنند
  • حسن IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای یوسف رحیمی شما رو چه حسابی به بهترین فوتبالیست تیم توهین می کنی
  • بنده IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای یوسفی سنگ تو چاه پرسپولیس ننداز. این جور بزرگ شدن احترام نمی یاره.
  • إيميليانو IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    من طرفدار استقلال هستم ولی آنچه در طول بازی دیده می شود این است که وحید اميری از جان مایه میگذارد ضمن اینکه اقای یوسفی اسم شما را برای اولین بار بود که دیدم.
  • مسعود IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    قطعا خودش هو شده بوده وباید بگم نگران وحید جان ما نباش
  • بهزاد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    لطفاً نظرتون رو برا خودتون بزارید لطفا
  • SAEED IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    وحید امیری عشقه ♥♥♥♥♥♥
  • سعید طوسی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    خبر خوبی بود راستی طرفی که تو عکس هست چند سالشه
  • شیدا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    درود بر همه پرسپولیسی ها .این اقای پیشکسوت سکوت کنن بهش نمی گن لالی .لطفا سکوت کن از شما نظر نخواستن که اظهار نظر میکنی
  • مها IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    امیری بازیکن باتعصب وخوش اخلاقی هست وباتمام توان وباجنگندگی جلوی حریف بازی میکنه اما اینکه گلمحمدی موقعی جلو میفته وتیم روازحمله به لاک دفاعی میبره موافقم بلکه باید اون پرس ودوندگی وحمله تیم مداومت داشته باشه ومثل قبل ازگل حمله کنندودفاع وپرس راازجلوی دروازه حریف شروع کنند.
  • عبدالحسین سلحشور FR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    اقای یوسفی وقتی خروس بی محل باشی باید هم اینجوری اعتبارت را ازدست بدهی چگونه به خودت اجازه دادی بزرگترین وبهترین وکارامدترین بازیکن پرسپولیس را قضاوت منفی بکنی امیری ستاره درخشان پرسپولیس، تیم ملی است وتنها بازیکن چندپسته نه تنها درایران که در دنیاست اشتباه کردی ضمنا از کی تابحال کارشناس شدی بهتر می بینم تو و سلطانی از امیری وهواداران عذر خواهی کنی اینکار را نکنی خودزنی کرده ای
  • جمشید IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    باکمال احترام ببندلطفا، یکی ازبهترین بازیکنان لیگ هستش وحیداونوقت سوزش شماازکجاست، اگرپیشکسوتی تیم رونبایدبه حاشیه میبردی باخراب کردن وحید
  • علی جمشیدی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    امیری آچار فرانسه زمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی