وحشت در اردوی رئال/ مصدومیت ستاره در آستانه نبرد با لیورپول و بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم بنزما باز هم با مصدومیت جدیدی مواجه شده و ممکن است بازیهای مهم رئال را از دست بدهد.

بخش زیادی از موفقیتهای رئال مادرید در ادامه این فصل بستگی به عملکرد کریم بنزما و وینیسیوس جونیور بستگی دارد.

بنزما هنوز نتوانسته روند فوق العاده ای که در فصل گذشته منجر به کسب توپ طلا برای او شد را تکرار کند، گرچه او ۱۶ گل در ۲۴ بازی به ثمر رسانده است.

کریم بنزما در تمرین گروهی چهارشنبه رئال حاضر نبود و گویا هنوز از مصدومیت رنج می‌برد. رئال مادرید در سه بازی متوالی اخیر خود پیروز نشده و شنبه باید برابر اسپانیول قرار بگیرد. پس از تساوی برابر اتلتیکو و شکست در کوپا دل ری برابر بارسا، کهکشانی‌ها یکشنبه شب در زمین بتیس هم متوقف شدند تا فاصله با صدر به ۹ امتیاز برسد. رئال شنبه محکوم به پیروزی است تا با روحیه‌ای خوب به بازی برگشت برابر لیورپول برسد.

بنزمای ۳۵ ساله در این فصل از هفت مصدومیت رنج برده و ۱۲ بازی را از دست داده است. حالا ممکن است تعداد غیبتهای او با توجه به مصدومیت اخیرش بیشتر شود.

در تمرین چهارشنبه رئال، فرلان مندی و داوید آلابا مطابق انتظار غایب بودند و کریم بنزما، ماریانو دیاس و آنتونیو رودیگر نیز در سالن بدنسازی بودند.

با توجه به اینکه رئال طی ۱۰ روز آینده دو بازی مهم مقابل لیورپول و بارسلونا دادر، آنچلوتی ممکن است به آلابا و بنزما استراحت دهد تا آنها برای نبرد چهارشنبه آینده مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا صد در صد آماده باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد درزی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    و هشت چرا .لیورپول خدا نداشت تو هر بازی با رئال تو این چند سال تمام ستاره های بزرگش مصدوم بودن ۲۰۱۸که چمبرلینگ و شروع بازی صلاح رو راموس نابود کرد مفت جام گرفتن ۲۰بیست و یک که رفت و برگشت با تیم دوم لیورپول بازی کردن فینال فصل قبل هم تیاگو و فابینیو مصدوم بودن به زور تا دقیقه ۷۰تونستن بازی کنن چون یک ماه و خوردی قبل از فینال مصدوم بودن .امثال هم که نه مدافعان اصلی مون بودن و نه تیاگو قلب تیم تو انفیلد رئال مارو نبرد بلکه گومز الیسون یار رئال بودن .باید کلهر یا آدریان تو برنابئو دروازه به ایستن ماکه حذف شده ایم پس کلوپ تعقیر دروازه بان بده شاید جواب داد۶۵۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی