نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عجیب‌ترین انتخاب برای هدایت رئال‌مادرید/ یک بارسایی جانشین کارلتو می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید آینده مبهمی دارد و مربی جایگزین او نیز در حال شناخته شدن است.

کارلو آنچلوتی که هدف اول فدراسیون فوتبال برزیل برای انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برزیل است، آینده مشخصی در رئال مادرید ندارد. عدم کسب قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا باعث ناراحتی فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید خواهد شد.

به گزارش روزنامه اسپورت، چرخه حضور آنچلوتی در مادرید رو به پایان است. فقط یک عنوان بزرگ می‌تواند فصل دیگری را به این ایتالیایی بدهد و باشگاه لیگ قهرمانان را به عنوان بهترین راه ممکن می‌بیند.

برخی شایعات در اسپانیا حاکی از آن است که رئال مادرید معتقد است که میکل آرتتا گزینه مناسبی برای جانشینی آنچلوتی است و شرایط استخدام مربی اسپانیایی را دنبال می‌کنند.

 توماس گونزالس مارتین خبرنگار اسپانیایی مدعی شده است که  میکل آرتتا سرمربی رئال مادرید یکی از گزینه‌های اصلی مدیران رئال مادرید است.  در حقیقت مربی اسپانیایی با عملکرد درخشانش در آرسنال مورد احترام باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است. این مربی در سال ۲۰۱۹ هدایت آرسنال را به عهده گرفت که بسیار فراتر از حد انتظارات ظاهر شده است. این مربی ۴۰ ساله قراردادش را با آرسنال تا ۲۰۲۵  تمدید کرده است.

آرتتا در دوران بازی خود در آکادمی بارسلونا حضور داشته است که زمانی شایعاتی در مورد حضورش روی نیمکت تیم کاتالان نیز مطرح شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی