نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
۱ |
۰
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی باز هم با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند.

پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم مثل بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و از این رقابتها حذف شد.

در این مسابقه که در مونیخ و به میزبانی بایرن انجام شد، تیم فرانسوی با نتیجه ۲-۰ شکست خورد تا در مجموع دو بازی با نتیجه ۳-۰ بازنده شود.

لیونل مسی ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم در این بازی نتوانست کمکی به تیمش بکند تا برای دومین سال متوالی با این تیم پاریسی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

نکته تلخ برای مسی این است که او در هر دو سال در مرحله یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان با پاری‌سن‌ژرمن حذف شده و این در حالی است که او هر گز با بارسلونا در دو فصل متوالی در مرحله یک هشتم نهایی حذف نشده بود و این آمار تلخ را در پی‌اس‌جی تجربه کرد. در واقع پی‌اس‌جی از زمان حضور لیونل مسی نتوانسته حتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز برسد. این در حالی است که هدف اصلی مالکان پاری‌سن‌ژرمن از خرید مسی و سایر ستاره‌های بزرگ تیم، کسب قهرمانی در این تورنمنت اروپایی بوده است.

این مطلب را هم بخوانید: تصاویر| عاشق مسی زیر دست و پا له شد!/ بی‌تفاوتی عجیب فوق ستاره آرژانتینی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    فوتبال کلاً یه بازی از پیش تعیین شده س نتایجش در بین صاحبان باشگاهها باهم دوستانه مشخص میشه، یعنی هرکی پول بیشتر بده جام رو میبره باشگاه رئال مادرید که متعلق به پادشاه اسپانیاس و نماد قدرت پادشاه پولدارترینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی