عصبانیت سرمربی از حذف تیمش/ گل نزدیم و احمقانه گل خوردیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستوف گالتیه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به شدت بابت شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ ناراحت بود.

پس از حذف پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب رقم خورد، کریستوف گالتیه سرمربی این تیم به شدت ناراحت بود.

این مربی که تحت فشار شدیدی بابت نتایج و نمایش تیمش قرار دارد، لحظاتی بعد از بازی در کنار زمین صحبت کرد. مربی فرانسوی گفت: «این یک ناامیدی بزرگ است اما باید با آن کنار بیاییم و آن را بپذیریم. در حال حاضر ناراحتی زیادی در رختکن وجود دارد. نمی‌دانم این شکست درسی برای یادگیری به ما خواهد داد یا نه ولی بیشتر ما را اندوهگین کرده است.»

گالتیه در مورد روند بازی گفت: «ما می‌توانستیم گل اول را بزنیم و اگر این کار را می‌کردیم همه چیز تفاوت می‌کرد ولی این اتفاق رخ نداد. نیمه اول خوب بازی کردیم و احساس می‌کردیم می‌توانیم با عملکردمان بایرن را تحت فشار بگذاریم اما موقعیت‌های‌مان را هدر دادیم و سپس یک گل احمقانه دریافت کردیم. فشار زیادی از سمت بایرن در لین بازی وجود داشت اما گاهی اوقات مجبورید برای غلبه بر پرسینگ از توپهای بلند استفاده کنید و این مسئله نباید باعث خجالت شما بشود.»

این شکست و حذف از لیگ قهرمانان اروپا ممکن است به قیمت از دست رفتن جایگاه گالتیه در پی‌اس‌جی تمام شود، هرچند که این اتفاق ممکن است در تابستان آینده رخ دهد.

در همین رابطه: رکورد تلخی که برای مسی ثبت شد/ ناکام مطلق!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی