نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
باشخصیت بازی کردیم و شایسته صعود بودیم/ رویای بزرگی در سر داریم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی میلان با حذف تاتنهام و رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حالا از رویای بزرگ تیمش حرف می‌زند.

میلان در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و با حذف کردن تاتنهام به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها راه یافت.

روسونری که در دیدار رفت با یک گل تاتنهام را شکست داده بود، چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی در خانه حریف لندنی به تساوی بدون گل رسید و راهی مرحله بعد شد.

استفانو پیولی سرمربی میلان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت: «ما خوب کار کردیم. از تیم خواستیم تا با شخصیت بازی کند و واقعیت این است که ما در نیمه اول بیشتر توپ را در اختیار داشتیم.  اصلا فرصتی به آنها ندادیم. با توجه به شیوه بازی‌مان در دو دیدار، ما کاملا شایسته صعود بودیم.»

این اولین صعود میلان به جمع هشت تیم برتر اروپا از سال ۲۰۱۲ است و پیولی در پاسخ به این سوال که تیمش تا کجا می‌تواند پیش برود، گفت: «ما باید گام به گام پیش برویم. اول مهم بود که از مرحله گروهی صعود کنیم و نسبت به فصل قبل پیشرفت داشته باشیم و اکنون باید منتظر قرعه‌کشی باشیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. مسلما با حریف دشواری روبرو خواهیم شد اما تاتنهام هم حریف بزرگی بود و ما همیشه می‌توانیم کار خودمان را انجام بدهیم. خوب است که رویا داشته باشیم. اکنون باید روی سری آ تمرکز کنیم، جایی که باید چند شکست را جبران کنیم. بازی در لیگ قهرمانان فوق‌العاده است و برای میلان مهم. بنابراین یا باید قهرمان این تورنمنت شویم که اصلا آسان نیست یا باید تلاش کنیم که با قرار گرفتن در جمع چهار تیم اول سری آ، دوباره به این رقابت ها صعود کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی