۱۳
یزدانی: کشتی آخر عصبانی‌ام کرد و از آن روز به خانه نرفتم/ فکر جبران این شکست رهایم نمی‌کند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب قهرمان کشتی جهان در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد به زودی در مورد وزن المپیکی‌اش تصمیم خواهد گرفت.

امیرمحمد یزدانی  در مورد شکستش در تورنمنت دانکلوف بلغارستان اظهار داشت: متأسفانه یک اشتباهی کردم و باختم، حتماً باید این اشتباه را جبران کنم.

وی در مورد اینکه در ماه‌های گذشته چندین شکست را تجربه کرده است، یادآور شد: امسال در مسابقات زیادی شرکت کردم. کارم از جام تختی شروع شد و بعد از آن با آمادگی خوبی به مسابقات جهانی رفتم که کشتی نگرفتم. مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال، لیگ برتر، جام جهانی آمریکا و الان هم جام دانکلوف. متأسفانه این باخت آخر عصبی‌ام کرده است.

یزدانی که در بازگشت از تورنمنت بلغارستان به خانه نرفته و بدون استراحت تمریناتش را در اردو دنبال خواهد کرد، ادامه داد: جزو دعوتی‌ها به اردوی تیم ملی بودم و دیگر خانه نرفتم. فکر جبران این شکست، رهایم نمی‌کند.

دارنده مدال نقره وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در مسابقات ۲۰۲۱ اسلو درباره مبارزه‌اش با رمضان رمضان‌اف گفت: من هر کشتی‌گیری را بردم، رمضان‌اف را ۱۰ بر صفر برده بود. کشتی از دستم در رفت. یک جا خاکش کردم و باراندازم زدم، داور المپیکی یک امتیاز به من داد. اعتراض هم کردم، ولی به نفع رمضان‌اف تمام شد، چون او بریده بود و این اعتراض باعث شد بتواند استراحت کند و به کشتی برگردد. به هرحال اشتباه خودم بود و گردن کسی نمی‌اندازم و آن را لاپوشانی نمی‌کنم. اشتباه کردم و قطعاً جبرانش می‌کنم.

عضو مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد درباره اینکه برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به بازگشت دوباره به وزن ۶۵ کیلو فکر می‌کند و یا دنبال رفتن به وزن بالاتر است، خاطر نشان کرد: المپیک خیلی مهم است، المپیک قبل را در دقیقه نود از دست دادم و ان‌شاءالله جبرانش خواهم کرد، ولی الان فقط به ۷۰ کیلو فکر می‌کنم. اینکه در مسابقات جهانی یک مدال خوشرنگ بگیرم و بعدش در مورد وزن بعدی‌ام تصمیم‌گیری کنم. حالا شرایط خودم را ببینم و اینکه نظر کادر فنی چیست، حتماً اینها را در نظر می‌گیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    من از وقتی یادم هست این بنده خدا باخته
  • علی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ی کشتی گیر متوسط ک هیچوقت نمیتونه طلا بگیره
  • فریاد NL ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    بنظر من عالیه ... مطمئنا المپیک بعدی طلا میگیره ، این باخت هم تلنگری شد برای یزدانی ی عزیز
    • حمید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
      اولا ک وزنش المپیکی نیس یا باید بره۶۵که رحمان عموزاده ده صفر میبرتش یا۷۴ که بازم یونس امامی خیلی راحت یزدانی رو شکست میده تازه نخودی و سواد کوهی هم بیان۷۴که ی درصدم شانس ندارع
  • کمال IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    فدای سرت پهلوان صفای وجودت
  • مهدی همدانی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    با خوندن کامنت ها واقعا از خودم شرمنده شدم! چرا اینقدر کامنت های منفی! لطفا به این قهرمان ملی کمی روحیه بدین. ممنون
  • وحید IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    آقای همیشه بازنده
  • فرهاد کوه کن IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    رحمان تو۶۵ حریف نداره اگه بیای ۷۴ بازم حرفی برای گفتن نداری.خیلی به داوری اعتراض میکنی و راحت زیر میدی و راحتر خاک میشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی