ساپینتو در ایران دوباره عاشق می‌شود!/ استوری خاص سرمربی پرتغالی استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ساپینتو بعد از عبور از دوران شک و تردید هواداران بدل به یک مربی محبوب در میان آنها شده و کمتر کسی است که از نمایش‌های فنی تیم ناراضی باشد.

سرمربی پرتغالی که ثانیه‌های پایانی مسابقه را از میان هواداران می‌دید و به ابراز احساسات آنها پاسخ می‎‌داد، پیش از سوت پایان مسابقه خود را به رختکن رسانده بود تا در آنجا مقابل در رختکن بایستد و به تک تک اعضای تیم برای ورود به محوطه استراحت روحیه بدهد و از آنها تشکر کند.

اما اتفاق جالب‌تر داخل رختکن قرار بود رخ بدهد؛ جایی که پس از جشن مفصل بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر، بازیکنان تصمیم گرفتند سرمربی پرتغالی را که در سومین بازی متوالی از روی سکو تیمش را هدایت می‌کرد به بالا بیندازند. اتفاقی که قبلا شبیه آن را پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان با سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی با گل لحظات پایانی پاتوسی دیده بودیم؛ زمانی که تعدادی از اعضای کادر فنی استقلال وینفرد شفر را به بالا پرتاب کردند.

این بار البته تفاوتی جدی بین این شادی و شادی سرمربی آلمانی وجود داشت و اینکه بازیکنان در این زمینه پیشقدم بودند و سرمربی را با دستان قدرتمند خود در فضای محدود رختکن به بالا پرتاب کردند. خود ساپینتو که کاملا از این اتفاق به وجد آمده، ویدئوی این صحنه را در صفحه اینستاگرامش استوری کرده و بر روی آن جمله‌ای را تیتر کرده: قدرتِ اتحاد، عزم راسخ و اشتیاق.

به خاطر داشته باشید که ساپینتو بعد از عبور از دوران شک و تردید هواداران بدل به یک مربی محبوب در میان آنها شده و کمتر کسی است که از نمایش‌های فنی تیم ناراضی باشد. استقلال تهاجمی با پیروزی‌های متوالی یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ است و همین موضوع باعث می‌شود سایپنتو با وجود همه حواشی امسال، از نظر هواداران نمره قبولی بگیرد و تحت حمایت آنها باشد. حمایتی که برای کسب یکی از مهم‌ترین قهرمانی‌های تاریخ استقلال به طور ویژه از سرمربی پرتغالی به عمل می‌آید.

این انرژی مثبت باعث رضایت بیشتر ساپینتو از زندگی در ایران هم می‌شود و به همین دلیل او با انرژی بیشتری تیمش را به جلو هدایت می‌کند؛ تیمی که حالا آنقدر تهاجمی و سلطه‌گر بازی می‌کند که یک مدعی، مثل گل‌گهر، برای حفظ نتیجه و دفاع از گل زده مجبور است با ۱۱ بازیکن مقابل آنها به دفاع بپردازد.

ساپینتو در ایران دوباره عاشق می شود!/ استوری خاص سرمربی پرتغالی استقلال

ساپینتو در میان بازیکن‌ها هم محبوبیت لازم را پیدا کرده و آنها برای این سرمربی اصطلاحا بازی می‌کنند. همان‌طور که دیدید در بازی گل‎‌گهر نفرات ذخیره گل کاشتند و آنهایی که از زمین بیرون رفتند هم دل‌شان با برد تیم بود و اشتیاق به پیروزی در آنها موج می‌زد. این همان چیزی است که استقلال باید باشد تا بتواند تا آخرین روز لیگ برای قهرمانی بجنگد؛ تیمی که قرار است به هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی هیجان بی حد و حصری تزریق کند. این چیزی است که از تمرینات دوساعته و مفصل و درخواست مکرر ساپینتو از بازیکنان برای بالا بردن توان بدنی و حمله پیداست؛ بازیکنانی که به دستور سرمربی بعد از دو ساعت تمرین باید وزنه هم بزنند و حالا اعتقاد دارند که از دقیقه ۷۰ به بعد تازه بدن‌هایشان باز می‌شود و پرواز می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    سرمربی خونگرم و با تعصب و دوست داشتنی نقش بازی نمی کنه خود خودشه خوشا بحالت ساپینتو که خود خودتی
  • حسینی US ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ساپنتودوستت دارم ،
  • سمیه IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ساپینتو مربی خوبیه اما جوگیره، کنترل از دستش خارج میشه، باید خودش را اصلاح کنه، ♥♥♥♥♥♥
    • کیان IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      عزیزم شادی کنترل نشدنیه
  • استقلالی پیر IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    چه عجب یه تیتر خوب برای استقلالی ها ،«خبر ورزشی» زد
  • آرمین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    ساپینتو سر مربی خوبی هستش ولی بعضی وقتا اعصابش خورد میشه بعد توی بازی ی با مس کرمان داشت آب میخورد که اومدن زدنش و از زمین خارج شد
  • Cmمهدی NL ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    فقط یکی به این حسن روشن بگه آخر عمری آنقدر دنبال جلب توجه با مصاحبه علیه استقلال و مربیش نباشه کسی تورو قبول نداره تو فنی که هی مصاحبه میکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی