رئال بمب‌های نقل و انتقالات را منفجر می‌کند/ فوق‌کهکشانی‌ها در مادرید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس رئیس رئال مادرید، رویاهای جاه‌طلبانه‌ای را در سر می‌پروراند.

جود بلینگام تنها هدف تابستانی رئال مادرید نیست و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، به دنبال خرید ارلینگ هالند و امباپه نیز در تابستان آینده است.

 روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی مدعی شده رئال مادرید علاوه بر جود بلینگام یک ستاره دیگر را هم به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی‌اش انتخاب کرده و او کسی نیست جز ارلینگ هالند، مهاجم نروژی منچسترسیتی.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان رئال مادرید در لندن با پدر و مدیر برنامه‌های بلینگام مذاکره کرده و موافقت او را برای انتقال ستاره جوان انگلیسی به رئال جلب کرده‌اند. ایندیپندنت با تایید این گزارش‌ها می‌گوید اما رئال تنها او را در نظر ندارد بلکه برای جایگزینی بلندمدت کریم بنزما یک مهاجم را هم هدف گرفته است. این مهاجم کسی نیست جز ارلینگ هالند.

هالند و بلینگام با هم رابطه دوستانه‌ای دارند چرا که به مدت یک فصل و نیم در دورتموند هم‌بازی بودند. در صورت موفقیت پرس و انتقال این دو به برنابئو، لوس بلانکوس (سفیدها) وضعیتی رویایی را در نقل و انتقالات رقم خواهند زد.

این صحبت‌ها درباره انتقال بلینگام و هالند به برنابئو در حالی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد دیگر ستاره بزرگی که پرس هدف گرفته است کیلیان امباپه خواهد بود. به خصوص بعد از شکست اخیر پی‌اس‌جی مقابل بایرن و حذف از لیگ قهرمانان شایعات درباره جدایی امباپه و انتقالش به رئال بار دیگر قوت گرفته است.

این مطلب را هم بخوانید: بمبی که قرمزها از ترکاندنش مطمئن هستند/ ستاره خط حمله تیم ملی تابستان آینده جذب می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حسام IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    جلو بایری مسی امباگه گل میخوردن میخندیدن.انگار نه انگار.رونالدو با غیرت گل میخورد تیمش از عصبانیت گریه میکرد
  • علی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    به بایرن باختن داشتن به خودشون میخندیدن.اخه فهمیدن تو فرانسه به تیم ضعیف گل میزدن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی