نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
۰ |
۰
ادعای بزرگ دستیار خمس درباره بازی پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تراکتور در خصوص تازه‌ترین اتفاقات مربوط به این تیم توضیحاتی ارائه داد.

تراکتور در ثانیه‌های پایانی بازی را به پرسپولیس واگذار کرد. محمد نصرتی که سابقه حضور در هر دو تیم را دارد و در حال حاضر به عنوان مربی روی نیمکت تراکتور است، در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود، تیم ما انصافا خوب بازی کرد، در نیمه اول شرایط جوی و وزش باد علیه ما بود، اما معتقدم اگر در ۴۵ دقیقه اول می‌توانستیم به گل برسیم، اعتماد به نفسمان بیشتر می‌شد، همان‌طور که پرسپولیسی‌ها بعد از برتری دو گله روحیه بهتری گرفتند. در مجموع فکر می‌کنم بازی زیبایی بود و بینندگانی که از طریق تلویزیون این دیدار را تماشا کردند، از دیدن این بازی که پنج گل داشت، لذت بردند. نباید از تاثیر گذاری عمری روی گل دوم و گل سوم این بازیکن گذاشت. امیدوارم شاهد چنین بازیکنان جوانی در لیگ باشیم که باعث پیشرفت فوتبالمان خواهند شد.

او در مورد فوتبال هجومی و تماشاگرپسند تراکتور و همچنین حضور برترین گلزن و پاسور لیگ در این تیم، ادامه داد: فلسفه فوتبالی آقای خمس کاملا با تفکرات آقای بردیف متفاوت است. آقای خمس برای جا انداختن تفکرات تاکتیکی خود نیاز به زمان داشت، به همین دلیل چند هفته را از دست دادیم، اما به مرور زمان بچه‌ها با برنامه‌های تاکتیکی و اهداف او آشنا شدند. خدا را شکر الان وضعیت بهتر شده و بازیکنان با میل بیشتری فوتبال مورد نظر او را ارائه می‌دهند. انشاالله همین روند را ادامه دهیم و بتوانیم با فوتبال مالکانه‌ای که بازیکنان به آن علاقه دارند پیش برویم. البته این مهم مستلزم زمین مناسب است، طبیعتا کیفیت چمن تاثیر زیادی در نوع فوتبال و اهداف تیم ما دارد. متاسفانه در فوتبال ایران کیفیت زمین‌ها خوب نیست. تنها چند زمین در حد استانداردهای بین‌المللی هستند. امیدوارم در آینده نزدیک تمام ورزشگاه‌ها چمن‌های باکیفیتی داشته باشند و شاهد فوتبال تاکتیکی از سوی همه تیم‌ها باشیم.

این مربی درباره وضعیت چمن ورزشگاه بنیان دیزل عنوان کرد: واقعا این ورزشگاه یکی از باکیفیت‌ترین چمن‌های ایران را دارد، شما اگر از بازیکنان پرسپولیس هم بپرسید این موضوع را تایید خواهند کرد. اما بعضی از ورزشگاه‌ها چمن خوبی ندارند، مثلا همین زمین یادگار امام، وضعیت چمنش‌ مناسب نیست. آقای خمس علاقه دارد که بازی‌های خانگی ما در این ورزشگاه برگزار شود.

نصرتی در رابطه با هدف تراکتور در این فصل عنوان کرد: هدفمان حضور در جمع تیم‌های بالای جدول است. در بازی مقابل پرسپولیس متاسفانه در آخرین لحظه گل سوم را دریافت کردیم. زمانی که می‌خواستیم بازی را شروع کنیم، داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد. ما اصلا فرصت جبران نداشتیم، مطمئنا اگر زمان داشتیم، می‌توانستیم جبران کنیم یا حتی به گل برتری برسیم، در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و با تیم‌های بالای جدول فاصله گرفتیم. اما هنوز هم هشت بازی تا پایان فصل باقی مانده، امیدوارم در این بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت در جمع تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم، واقعا استحقاق این جایگاه را داریم، چرا که بچه‌ها دارند خوب کار می‌کنند و هوادارانی داریم که مثل همیشه پشت و پناه ما هستند.

وی در خصوص اطلاعیه باشگاه تراکتور مبنی بر خودداری از سفر به مسجد سلیمان به‌ دلیل اتفاقات بازی نفت و نساجی، اظهار داشت: باشگاه نظر قطعی نداد، فقط گفتند اگر اتفاقات بازی نفت مسجد سلیمان و نساجی ثابت شود و امنیت تیم در خطر باشد، ممکن است در این بازی حاضر نشویم. وگرنه در فصول گذشته ما به این شهر سفر کردیم و هیچ مشکلی نبوده است و امیدوارم در این فصل هم مشکلی به وجود نیاید و بتوانیم مقابل این تیم به میدان برویم.

مربی تراکتور در مورد بازی این هفته این تیم و مس رفسنجان، افزود: آقای ربیعی از دوستان خوب ما هستند و واقعا دارند در این تیم خوب کار می‌کنند. مس رفسنجان کادر بسیار خوبی دارد، آنها تیم بسیار باکیفیتی دارند، ما می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. اما سعی می‌کنیم نقاط ضعف و قوت این تیم را به بچه‌ها گوشزد کنیم و بازی خوبی ارائه بدهیم. ما تمرینات خوب و منظمی را داشتیم. امیدوارم با کسب این سه امتیاز فاصله خودمان را با تیم‌های بالای جدول کمتر کنیم.

او در رابطه با محرومان و مصدومان پرتعداد تراکتور در مقابل پرسپولیس، عنوان کرد: متاسفانه مهدی هاشمی‌نژاد و هادی محمدی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم. محمدرضا اخباری مصدوم بود، در جریان بازی نیز پوریا آریاکیا و آرش قادری را به خاطر مصدومیت جزئی تعویض کردیم. در مجموع مشکل خاصی نبود و از این هفته می‌توانیم از این بازیکنان استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی