آمار خیره کننده وحیدامیری با وجود جراحی کمر/ ستاره سرخ‌ها چشم و چراغ تیم یحیی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به آمار حضور وحید امیری در ترکیب تیم پرسپولیس در این فصل مشخص می‌کند این بازیکن یکی از نفرات مورد اعتماد کادر فنی است.

مسابقات لیگ برتر بیست و دوم در شرایطی آغاز شد که وحید امیری در اردیبهشت ماه سال جاری پس از آسیب دیدگی از ناحیه کمر تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از ماه ها دوری از جمع هم تیمی هایش در پرسپولیس و اردوهای تیم ملی، هفته های اول لیگ این فصل را نیز از دست داد.

وحید امیری اولین بار در فصل جاری در دیدار مقابل ملوان در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت و ۸۰ دقیقه هم در ترکیب این تیم بود.

نکته جالب توجه درباره این بازیکن این است که وحید امیری تاکنون از مجموع ۲۲ هفته رقابت های لیگ برتری در ۱۶ مسابقه برای پرسپولیس به میدان رفته که در ۱۴ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته است. او تنها در دو مسابقه مقابل تیم‌های تراکتور و سپاهان از بیرون به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شده است.

مجموع دقایق این بازیکن در ۱۶ بازی این فصلی که برای پرسپولیس به میدان رفته به ۱۲۷۲ دقیقه رسیده که میانگین تقریبی ۸۰ دقیقه حضور در همه رقابت ها را برای این بازیکن بر جای می‌گذارد.

آمار خیره کننده وحیدامیری با وجود جراحی کمر/ ستاره سرخ‌ها چشم و چراغ تیم یحیی

نکته مهمتر اینکه امیری در ۱۱ مسابقه پرسپولیس در این فصل ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشته و به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب پرسپولیس چشم و چراغ سرمربی تیمش بوده است.

جالب‌تر اینکه امیری پس از بازگشت از جام جهانی(که در هر سه بازی تیم ملی نیمکت نشین بود) از دیدار مقابل استقلال(دربی) تا هفته پیش در همه بازیها فیکس بوده و تنها در یک دیدار مقابل نساجی مازندران در دقیقه ۸۸ تعویض شد و جای خودش را به حامد پاکدل داد.

وحید امیری در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس نیز جزو آماده ترین بازیکنان بود و با توجه به درخشش این بازیکن در هفته‌های گذشته به ویژه مقابل سپاهان و تراکتور پیش بینی می شود او در دیدار حساس هفته بیست و سوم مقابل سپاهان نیز از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نعمت اکبری ازپاسارگادشیراز IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    سلام خسته نباشی به همه هوادران وپیشکسوتان خدای حرف بزنی بازی سپاهان وحیدازوسط زمین بازیکن های حریف دریبل زد توپ برداشت تومحوطیه حریف پاس داد به سیامک گل سوم زد
  • کیسه کش. IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    آقای یوسفی پیشکسوت محترم بخون
  • ع ق QA ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    اقا وحید چشم و چراغ مردم ایران هست و کوته فکرهای حواشی نمیتونن اون را خراب کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی