نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ارلینگ هالند در رئال‌مادرید
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید آماده است تا به هالند روی آورد و بند فسخ قرارداد ۱۷۷ میلیون پوندی منچسترسیتی را آزاد کند، البته در صورتی که موفق به جذب امباپه نشوند.

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید آماده است تا از کیلیان امباپه گذر کند و در عوض ارلینگ هالند را هدف قرار دهد. غول‌های لالیگا در چند سال اخیر خیلی تلاش کردند مهاجم فرانسوی را به خدمت بگیرند اما هر بار شکست خوردند. آنها امید داشتند که او سال گذشته به رئال بپیوندد اما امباپه قرارداد دو ساله جدیدی با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرد.

مارکا می‌گوید که آنها همچنان مشتاق جذب این بازیکن ۲۴ ساله هستند اما قبول دارند که خود امباپه باید خواهان رفتن به رئال باشد تا پاری‌سن‌ژرمن را برای فروشش متقاعد کند. این گزارش می‌افزاید که امباپه نمی‌خواهد از بند تمدید یک ساله در قرارداد خود استفاده کند و این بدان معناست که او در پایان فصل آینده آزاد خواهد بود که باشگاه را ترک کند. این موضوع باعث می‌شود تا پاری‌سن‌ژرمن تلاش کند او را در تابستان امسال بفروشد تا مجبور نشود که او را رایگان از دست بدهد.

اما امباپه باید انتظارات خود را کاهش دهد و بیشتر از اینها برای رفتن به پایتخت اسپانیا تلاش کند. اگر او این کار را انجام ندهد، غول‌های اسپانیایی هالند من‌سیتی را انتخاب می‌کنند و بند فسخ ۱۷۷ میلیون پوندی گزارش شده او را در تابستان ۲۰۲۴ می‌پردازند. هالند تابستان گذشته به سیتیزن‌ها پیوست و با فرم عالی خود و گلزنی‌های زیادش به شدت پیشرفت کرد. ملی‌پوش نروژی در این فصل تنها در ۳۲ بازی ۳۳ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

اعتقاد بر این است که مادرید همچنان علاقه‌مند به جذب کیلیان امباپه به عنوان جانشین کریم بنزما است. ستاره مادریدی این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و همین امر باعث شد زمان حضور او در زمین محدود شود. این موضوع در استراتژی انتقال سپیدپوش‌ها در تلاش برای یافتن جانشین او لحاظ شده است.

این مطلب را هم بخوانید: پایان آرزوها برای یک انتقال خیلی بزرگ/ بمبی که فوق‌ستاره فرانسوی خنثی کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی