نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
سفر به سی و سه پل و اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اصفهان به دلیل داشتن شاهکارهای معماری، مکان های تاریخی و طبیعت بی نظیر همچون سی و سه پل یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری ایران به شمار می رود.

از این رو افراد بسیاری تصمیم سفر به این شهر و استان زیبا می گیرند. لازمه هر مسافرتی برنامه ریزی برای محل اقامت در طول سفر است که بتوان با خیالی آسوده از آن لذت برد.

از آنجا که هزینه اقامت در هتل بسیار گران است و مشکلات خود را دارد، ما به شما اجاره روزانه آپارتمان را پیشنهاد می دهیم. علاوه بر اینکه در این بخش از سایت املاک داران دلایل این پیشنهاد را بررسی خواهیم کرد، راهنمای کاملی نیز برای انتخاب آپارتمان مورد نظرتان به شما ارائه می دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

آپارتمان ها یک سر و گردن از هتل ها بالاترند

شاید با خود تصور کنید که اقامت در هتل با امکانات رفاهی بیشتری همراه است، اما نکته قابل توجه آن میزان هزینه دریافتی بابت خدمات و امکاناتی است که در اختیار شما قرار داده می شود. علاوه بر این یکی از مشکلاتی که گردشگران و مسافران در ایام تعطیل و فصل تابستان با آن مواجه می شوند ظرفیت محدود هتل ها در زمان پیک فصل سفر می باشد. در ادامه به مقایسه جنبه های دیگر هتل و آپارتمان می پردازیم.

  • زمانی که به صورت خانوادگی یا دوستانه سفر می کنید مطمئنا به مکان تقریبا بزرگی برای اقامت نیاز خواهید داشت. با اجاره هتل مجبور می شوید مانند پرنده ای در قفس، در یک جای کوچک بمانید. حال آنکه با اجاره روزانه آپارتمان یک واحد کامل با فضایی بزرگتر و امکانات در اختیار شما قرار می گیرد.
  • پیروی کردن از قوانین خاص، محدودیت در عبور و مرور و ساعت های رفت و آمد از دیگر معایب اجاره هتل به شمار می رود که با اجاره یک واحد آپارتمان دیگر این محدودیت ها را نخواهید داشت.
  • آپارتمان ها برخلاف هتل ها از آرامش و سکوت بیشتری برخوردارند و می توان دوست و آشنا را به آن دعوت کرد.
  • انجام آشپزی در هتل غیرممکن بوده اما در آپارتمان امکانات آشپزی برای افراد فراهم شده است.

از این رو می توان گفت که اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان نسبت به هتل بهتر بوده و طرفداران بیشتری نیز دارد.

اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان

راهنمای اجاره آپارتمان در اصفهان

برای اینکه بتوانید در شهر بزرگ اصفهان واحدی را برای اقامت اجاره کنید که با سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشد باید برخی نکات را مد نظر قرار دهید. این فاکتورها عبارتند از:

  • امکان دسترسی آسان به تمام نقاط شهر به راحتی
  • نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، BRT و اتوبوس برای جا به جایی
  • رعایت پروتکل های بهداشتی و تمیز بودن آپارتمان
  • داشتن پارکینگ (برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند.)
  • دسترسی آسان به مراکز خرید، سوپر مارکت ها، مکان های گردشگری و تاریخی
  • داشتن امکانات خوب و مجهز بودن
  • قیمت مناسب

انتخاب محله های ناب برای اقامت در اصفهان

اگر هدف شما از سفر به اصفهان تفریح و گردش و یا حتی قرارها و ماموریت های کاری است بهترین مناطقی که می توانید به راحتی برای اجاره روزانه آپارتمان در آن ها اقدام کنید که موقعیت خوبی داشته باشند عبارتند از:

  • نزدیک محله جلفا
  • اطراف پارک کوهستانی صفه و همینطور پارک ناژوان
  • کوچه سنگ تراش ها
  • نزدیک مکان هایی همچون سی و سه پل، پل خواجو، پل مارنان

اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان

دلیل محبوبیت سایت املاک داران چیست؟

از آنجا که واحدهای آپارتمانی بسیاری در شهر اصفهان و اطراف آن بلا استفاده مانده بود مجموعه املاک داران با اجاره روزانه آن ها توانست در چرخه اقتصادی شهر و مالکان این واحدها نقش مهمی را ایفا کند. از سوی دیگر به دلیل وجود مکان های اقامتی فراوان در این سایت، مسافران با مراجعه به آن می توانند در منطقه دلخواه خود با توجه به سلیقه و بودجه شان محل اقامتی انتخاب کنند. ارائه خدمات کامل و باکیفیت در کنار پشتیبانی بی نظیر این مجموعه توانسته است نظر افراد بسیاری را به خود جلب کند و دلیلی بر محبوبیت روز افزون آن باشد.

اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان

کلام پایانی

اگر قصد مسافرت به اصفهان را دارید پیش از حرکت می توانید با مراجعه به سایت املاک داران نسبت به اجاره روزانه آپارتمان اقدام کنید. جهت رزرو آنلاین وارد بخش جستجوی سایت شده و با انتخاب محله مورد نظر، نوع اقامتگاه، تعداد اتاق ها و امکانات مورد نیازتان به گزینش و مقایسه واحدهای مختلف بپردازید. در این بین می توانید تمام اطلاعات آپارتمان ها را همراه با عکس هایی واضح مشاهده کرده و سپس یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی