نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شکست تلخ پرسپولیس و فرار بزرگ سپاهان به سمت جام/ مورایس انتقام حذفی را در آزادی گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان اصفهان به پایان رسید.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و سوم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه پیدا کرد.

گل دقیقه  ۴+۹۰ محمد کریمی زردپوشان اصفهانی را به این برد ارزشمند در خانه پرسپولیس رساند.

سپاهان با این برد ۴۹ امتیازی شد و سال ۱۴۰۱ را با صدرنشینی به پایان رساند. پرسپولیس هم با ۴۵ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۴۶-عیسی آل‌کثیر)، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی (۳۰-علی نعمتی)، مهدی ترابی (۸۲- گئورگی گولسیانی)، میلاد سرلک (۹۰-وحدت هنانوف)، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، محمد عمری (۸۲- سیامک نعمتی) و پریرا.

شکست تلخ پرسپولیس و فرار بزرگ سپاهان به سمت جام/ مورایس انتقام حذفی را در آزادی گرفت

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان (۶۳-الیویرا فریرا)، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده (۶۳- آریا یوسفی) و شهریار مغانلو.

شکست تلخ پرسپولیس و فرار بزرگ سپاهان به سمت جام/ مورایس انتقام حذفی را در آزادی گرفت

سپاهانی‌ها در دقیقه ۲۱ نیمه نخست با یک حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیس به گل رسیدند اما به تصمیم مشکوک کمک‌داور گل سپاهان آفساید و مردود اعلام شد.

۷ دقیقه بعد مرتضی پورعلی گنجی برای دفع یک توپ درون محوطه جریمه با مهاجم سپاهان برخورد کرد و دچار مصدومیت از ناحیه سر شد که منجر به تعویض این بازیکن شد تا گل محمدی ناچار شود علی نعمتی را وارد زمین کند. این در حالی بود که گولسیانی هم روی نیمکت بود اما سرمربی تشخیص داد بازیکن دیگری وارد زمین شود.

بعد از این اتفاق که منجر به اعزام بازیکن مصدوم پرسپولیس به بیمارستان شد، بازی روند متعادل تری پیدا کرد اما سپاهانی ها همچنان خطرناک تر از میزبان کار را دنبال کردند و در چندین صحنه دروازه بیرانوند را با خطر جدی مواجه کردند.

در دقیقه اول وقت های اضافه نیمه اول پریرا که روی هر صحنه ای به داور اعتراض می کرد کارت زرد دوم را از حیدری دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار سرخپوشان برای نیمه دوم سخت شود.

بازی در نیمه دوم باتوجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس به یک بازی تدافعی ازسوی این تیم تبدیل شد و سپاهانی‌ها نیز حملات موفقیت‌آمیزی روی دروازه سرخ‌ها نداشتند تا اینکه در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده در شلوغی محوطه جریمه سرخ ها این محمد کریمی بود که با یک ضربه دقیق و فنی گل برتری سپاهان را به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • داود IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    افشین پیروانی که پیگیر پنالتی گل گهر بود در مورد گل مردود سپاهان نظری نداره
  • سرور 6 تایی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    به جانه خودم این از قصد یه کاری کرد اخراج بشه، دیگه چقدر باید طرف تابلو باشه؟؟ تیمو کلا.......
  • ali IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    ماشاله به فدراسیون اصفهانی داور قشنگ بازی رو در اورد براتون کلا امسال حق پرسپولیس رو خوردین اما خدا جای حق نشسته
    • ارش IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      بله گل سالم سپاهان را قبول نکرد بازی را در اورد!!!
    • حسین IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      وااااااو. بابا مسعود کجااااایی
    • زیگزاگ IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      یه کم منطقی فکر کنید.واقعا که بازی با سپاهان بود.گلشون در نیمه اول رو هم که کمک داور مالیده کرد.تعداد موقعیتها رو با هم مقایسه کنید.طرفداری فقط دفاع کردن از تیم خودی نیست.
  • رضا IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    پرسپولیس با یحیی به جام نمی رسد سال گذشته هم نتوانست روند برد را ریل گذاری کند .این همه هزینه برای یک بازیکن برزیلی که سبب باخت پرسپولیس شود وکاررا به اما واگر بیاندازد .یحیی بهتر است زودتر برود با این سیستم به جایی نخواهد رسید وبا سیستم علی اصغری مانند قلعه نوعی باید هم دقایق پایانی گل بخورد
    • جمال IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      وقتی تیم ۱۰ نفره هست و تو ضد حمله میتونه گل بزنه تعویض بازیکن سرعتی و پا به توپ مثل ترابی رو نمیفهمم. کسی از تعویض های پرسپولیس تحلیلی داره بگه ما هم متوجه بشیم
    • زیگزاگ IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      این بازیکن برزیلی نه تکنیک برزیلی ها رو داره نه چهارچوب شناسه. دوندگی و خطاهای زیاد از خصوصیاتشه که بیشتر به هافبک دفاعی میخوره. ایشون دویست هزار دلار هم نمی ارزه. مبلغ حدود یک میلیون و دویست هزار دلار براش هزینه شده. چرا؟ میدونید چرا. اینا دارند تیم رو نابود میکنند تا جیب خودشون پر بشه. مثال دیاباته هم همینه. چند نفر شیتیل میگیرند تا یه بازیکن دائم المصدوم رو به قیمت پنجاه تا عمری بخرند.
  • از پیدایش کره خاکی0مقام بین المللی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    اییییی بابامسعود کجایی عجب گلزنی بود عجب گلسازی بودی ی تنه همه رو حریف بودی 😪😪🤧
    • . IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
      باز شما هم شاخ شدین
  • مهران IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    بازی با سپاهان تو لیگ از حذفی مهم تر بود چون قهرمان لیگ سهمیه مستقیم اسیا می گیره و حتی اگه سهمیه اضافه بشه و۳+۱ باشه قهرمان جام حذفی فصل قبل یعنی نساجی مستقیم میره . نکته حائز اهمیت اینکه با توجه به قانون جدید در صورت هم امتیاز شدن با سپاهان در اخر فصل به خاطر بازی رو در رو سپاهان قهرمان میشه . در کل خواستم بگم خراب کردی اقای گل محمدی خراب
  • دریکوند IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    پیروزی لایحه حذف شنبه از ایام هفته را پیشنهاد داد
  • نیما IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    خریدای خارجی یحیی را بنازم . لیاندرو پریرا که دیدیم ، تمیروف و صفروف و اوساگونا هم دیده بودیم. دلالی موج میزنه تو این تیم . اون لوکادیا هم درویش با نظر خودش خرید نه یحیی که عرضه نگه داشتنش را نداشت
  • دریکوند IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    لنگ ورزشی نظرش درباره گل اول سپاهان نمی گه؟
  • سیداسحق علوی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    بازم شنبه
  • سیدرضا IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    تبریک باید گفت به فوتبال ایران بابت حضور سپاهان و مربی خوش فکر و جنتلمن که روی نیمکت داره. یاد بازی های نودو شش جام ملت‌ها افتادم که ددر مقدماتی تیم ملی با مایلی کهن تونسته بود عربستان وینگادارو سه هیچ ببره ، همه خوشحال و راضی و سربلند از بازی اما بازی دوم ایران مقابل عربستان در نیمه نهایی ثابت کرد فرق وینگادا و مایلی کهن در کجاست . امروز سپاهان دست و پای پرسپولیسو بسته بود و اگر اشتباه کمک داور رخ نمی‌داد چه بسا اختلاف بیشتر هم می‌شد، اوج کار نیمکت سپاهان عدم اعتراض بعداز مردود شدن گل بود ، کمترین تنشی ایجاد نکردن و کسی ببند دونیمه نرفت فیلم نشون بده به داور همین باعث شد داوری تا آخر بازی بدون کمترین اشتباه ادامه داد ، خدارو شکر که این اشتباه باعث مساوی یا شکست سپاهان نشد. حق این تیم برد بود
    • زیگزاگ IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      منطقی بود و عین واقعیت.
  • علی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    آقای نورافکن دیدی میخواستی به چ تیمی بری ؟!خوب با سنگ و بطری ازت استقبال کردن
  • Parham IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    پرسپولیس هم بازی را باخت و هم اخلاق را . منتظر برخورد کمیته انضباطی با فحاشی ها و سنگ پرانی و ... هستیم
    • زیگزاگ IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      به قول خود یحیا ، هیچ کسی حریف پرسپولیس و گلمحمدی نمیشه. اینا یه گل سالم رو جلوی چشم میلیونها نفر بیننده با شجاعت و وقاحت آفساید اعلام میکنند. حالا فکر میکنی کمیته انضباطی چکارش میکنه؟ کمیته انضباطی زورش به چند نفر مثل ساپینتو میره. از یحیا و حامیانش مثل سلطانی فر و دوستان میترسند.
  • کیسه 2زاری IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    تبریک به فدراسیون گز سکه ای. ماموریت نجات شله زرد انجام شد
  • فوادپرسپولیسی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    وقتی مربی آچمزه.وقتی بلد نیست ازبازیکناش بازی بگیره.وقتی پریراروهمون دقیقه۳۰وقتی میبینه خیلی خطاواعتراض میکنه گوششونمیگیره بیاره بیرون......اینه دیگه سپاهان بردمبارکش باشه
  • امین هاشمی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    ✍ارزش مسابقه لیگ در برابر سپاهان برای پرسپولیس بیشتر از جام حذفی بود! ۱ _ سهمیه مستقیم آسیا به قهرمان لیگ میرسه و حتی اگه سهمیه بشه ۳+۱ قهرمان جام حذفی فصل قبل(نساجی) مستقیم میره آسیا. ۲_با توجه به قانون جدید در صورت هم امتیاز شدن با سپاهان در پایان فصل به دلیل ملاک قرار گرفتن بازی رو در رو سپاهان قهرمان هست.
  • ر IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    پرسپولیس نیمه اول توخط حمله اصلابازی نکردبجای پریرابایدعیسی یاعبدی روبازی می داداین بازی کن کجاش بهترازعیسی هست ن حرکت خوبی داره ن دوندگی ن خطری مقصرباخت یحیی هست همون نیمه اول این ترکیب رفت توزمین خدایش من خوشم نیومد
  • ر IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    پرسپولیس نیمه اول توخط حمله اصلابازی نکردبجای پریرابایدعیسی یاعبدی روبازی می داداین بازی کن کجاش بهترازعیسی هست ن حرکت خوبی داره ن دوندگی ن خطری مقصرباخت یحیی هست همون نیمه اول این ترکیب رفت توزمین خدایش من خوشم نیومد
    • زیگزاگ IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      اگه به پریرا بازی نده نمیتونه هزینه یک‌میلیون و دویست هزار دلاریشو توجیه کنه. بازیکنی که یک ششم اینم نمی ارزه و فقط یه کسب درآمد بود واسش.
  • میهن دوست IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    قبلاً هم عرض کردم تیم پرسپولیس با گلمحمدی به هیچ جا نخواهد رسید، فصل داره تموم میشه هنوز ارنج تیم دستش نیومده، چندین میلیارد تومن پول با نظر ایشان به بازیکنی خارجی دادند که با حضورش در زمین تیم ۱۰ نفره میشه. ما امروز و بازیهای قبل که باختیم به گلمحمدی باختیم ، نه به تیم حریف.
  • محمدعلی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    با توجه به اینکه از بازی های سخت سپاهان درنیم فصل دوم فقط ۲بازی با تراکتور ومس رفسنجان باقی مانده و۵بازی دیگر با تیم های ته جدولی است قطعا تیم سپاهان قهرمان این فصل خواهد شد و۲تیم پرسپولیس واستقلال برا نایب قهرمانی باید با هم رقابت کنند که دراین بین بازی های باقیمانده پرسپولیس روی کاغذ وجدول رده بندی لیگ راحتر به نظر میرسند وشانس بیشتری برا دومی دارد
  • پرسپولسی سفت و سخت♡ IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    پرسپوایس حقشو میگیره نگران نباشید هم هواداری ها پرسپولیس تیمی نیس ک ببازه خدا یار و همراه پرسپولیس هس بازی بعدی نشون میدیم کی برندس. امیدوارم این نظر بدست همه برسه پرسپولیس و بازیکناش و سپاهان و بقیه رقیبا
    • لنگ صغیر IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      آره حقش دسته دومه که حتما میگیره
  • احمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    یحیی خیلی اشتباه کرد که انقد از پریرا حرف میزدن و فیلم درست میکردن یحیی نباید اینطور بازیکن بدردنخور را می‌گرفت اگه پریرا نبود میتونستیم بازی با سپاهان را ببریم هیچ تکونی به خودش نمی داد وقتی توپ می‌رسید بهش یا می‌خورد زمین یا اعتراضی می‌کرد 🫤 آقا یحیی خیلی متاسفم که اینطور بازیکنی گرفتی
    • زیگزاگ IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      سود مربیان از جذب چنین بازیکنانیه. قیمتش رو چند برابر نرخ واقعیش زدن تا کاسبی بکنند. دیدیم همه تعریفهاییکه خودش ازش کرد، اشتباه و بیراهه بود. طرفدار ساده که خام اینا میشه.
  • امیر IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    مربیان ایرانی در نتیجه گیری ثبات ندارند. استقلال و سپاهان ثابت کردند. آرمان رمضانی خیلی بهتر از پریرا است. حیف شد پرسپولیس از دستش داد.
  • عبدو قاتل تختی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    دوستان لنگی که گلویشان را برای گل استقلال‌مقابل گل گهر جر میدادن نظری درباره گل سالم سپاهان که آفساید اعلام شد ندارن؟؟
  • امیر IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    پرسپولیس گل محمدی اصلا ثبات و اقتدار پرسپولیس برانکو را ندارد
  • ناشناس IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    بهترین سرمربی لیگ برتر ، با شخصیت و بدون تنش بعد مردود اعلام شدن گل درست جواب صبرش رو گرفت واقعا از تماشای رفتار مورایس ذوق می کنیم در این دوران ، نمی دونم فدراسیون چرا ایشون رو برای نیمکت تیم ملی انتخاب نمی کنه چون بمانند اسکوچیچ با شخصیت و صبور است و نتیجه هم می گیرد
  • م.خ IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    درود بر طلای پوشان دیار نصف جهان کلاس وسبک بازی و اخلاق مداری یه تیم همه چی تموم و شش دانگ یه مربی حرفه ای حرفش و با مهره هایش نمیزنه با فکر و سیستمش میزنه
  • نوید IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    داوری به نفع پیروزی بود اما با کمک داور باز هم باختن این است تیم بدون بابا مسعود
  • دریکوند IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    حالا ببینیم کمیته انضباطی با سنگپرانیهای هواداران پیروزی چکار می کنه
  • زیگزاگ IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    برد پرسپولیس در جام حذفی همه رو گول زد. اون بازی رو بیژن حیدری درآوورد تا یحیا ابقا بشه چون قرار بود اگه نتیجه نگیره، عوضش کنند. بازی با تراکتور هم که کل بازی دست تراکتور بود. واقعیت اینه که دیگه یحیا چیزی بیشتر از این نداره. یه برزیلی گرون قیمت ، به مثال طبل تو خال برای دلالی بیشتر خریدند. یحیا فقط به فکر منافع مادی خودشه. میخواد این چند سال خودشو ببنده و بعد بره خارج از کشور زندگی کنه.
  • ناشناس IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    سپاهانی نیستم ولی همین که چوس پلیس را بردن هزار مرتبه خدا را شکر عید خوبی بود برای دیگر تیم های غریب شهرستانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی