نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دفاع سرمربی سرخ‌ها از مهاجم ناکام تیمش/ زندگی همین است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بابت پنالتی از دست رفته تیمش از مهاجم تیم انتقاد نکرد.

یورگن کلوپ  سرمربی لیورپول بعد از شکست ۱-۰ مقابل بورنموث از محمد صلاح که در این بازی یک پنالتی را از دست داد دفاع کرد.

لیورپول شنبه و چند روز بعد از پیروزی ۷-۰ مقابل منچستریونایتد به مصاف بورنموث رفت و مقابل این تیم پایین جدولی با نتیجه ۱-۰ شکست خورد تا روند پرنوسان این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

شاگردان یورگن کلوپ که به زودی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهند رفت در این مسابقه نتوانستند از سد بورنموث عبور کنند و هیچ امتیازی به دست نیاوردند.

بازی لیورپول تحت‌الشعاع پنالتی‌ای بود که توسط محمد صلاح از دست رفت تا لیورپول نتواند دست‌کم یک امتیاز از این مسابقه به دست بیاورد. کلوپ در پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران از ستاره مصری تیمش دفاع کرد. او در مورد بازی گفت: «چه می‌توانم بگویم. امروز روز ما نبود. در نیمه اول تیم حاکم بر توپ و میدان بودیم ولی با اینکه در مقابل تیمی که فشرده دفاع می‌کرد قرار داشتیم نتوانستیم ارسال‌های آخر را درست زمان‌بندی کنیم. آنها به ضدحمله‌هایی که می‌خواستند دست پیدا کردند.» او در مورد صحنه گلی که تیمش دریافت گفت اینطور گفت: «در صحنه گلی که خوردیم نمی‌خواهم هیچکدام از بازیکنان را متهم کنم. کل تیم در فاز دفاعی اشتباه کرد. نتوانستیم درست توپ را دفع کنیم و فضا را پوشش بدهیم. ولی هنوز صحنه را بررسی نکرده‌ام و صد در صد مطمئن نیستم.»

مربی آلمانی سرخها سپس با دفاع از ستاره مصری تیمش گفت: «آخرین باری که در لیگ برتر برای ما پنالتی گرفتند خیلی وقت پیش بود. می‌شود اینطور حساب کرد که اگر صلاح گل می‌زد ورق برمی‌گشت و نتیجه کلا عوض می‌شود ولی اینها فقط نظریه است. صلاح برای ما گل‌های زیادی می‌زند. گل‌های خیلی زیاد. ولی او امشب پنالتی را از دست داد. زندگی همین است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی