نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چرا هیئت رئیسه جواد نکونام را تایید نکرد؟/ بهانه‌ای برای چرخش کامل به سمت قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این در بین گزینه‌های داخلی تصور می‌شد، جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

بر خلاف تصور و از بین گزینه‌های داخلی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد در حالی که تصور می‌شد این انتخاب جواد نکونام باشد. مهدی تاج بعد از بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال و انتخاب کارلوس کی‌روش از جواد نکونام به عنوان مربی بعدی تیم ملی یاد کرد و حتی گفت جواد نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملت‌ها خواهد بود و در صورت نیاز کارلوس کی‌روش به عنوان مدیر فنی او را راهنمایی خواهد کرد اما اکنون به بهانه جام ملت‌ها امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شده است.

دلیل این چرخش چیست؟

گفته می‌شود، دلیل اعضای هیئت رئیسه برای عدم تایید جواد نکونام به خاطر رفتاری است که او با تیم فولاد داشت. نکونام بعد از بازی با الفیصلی و در حالی که تیمش مصاف با الهلال را پیش رو داشت، اردوی تیم را ترک کرد و باشگاه مجبور شد به یک باره حمید رضا رجبی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کند. به باور اعضای هیئت رئیسه جواد نکونام با وجود هر اتفاقی باید در اردوی تیم می‌ماند و بعد از بازی با الهلال اردوی تیم را ترک می‌کرد.

شنیده می‌شود که اعضای هیئت رئیسه می‌گویند جواد نکونام تفکرات کارلوس کی‌روش را دارد و او بدل کی‌روش است؛ اگر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شد، تیم ملی همان راهی را در پیش می‌گرفت که قبلا کی‌روش رفته بود. این یعنی ادامه بازی‌های دفاعی از سوی تیم ملی که طی ۹ سال حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران جدا از دو صعود به جام جهانی هیچ آورده ای برای فوتبال ایران نداشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • احسان عزیزی خادم IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    بچه بازی نیست 3
    • احمد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      با انتخاب قلعه نوعی رسما به دوران ماقبل تاریخ برگشتیم! بازگشت به عصر حجر... با فدراسیون و تاج که قبلا ویلموتس رو روی سر فوتبال کشور آوار کرده بود، حالا به سرعت رو به عقب میریم! در حالیکه تیم های ملی دیگر کشورهای آسیایی مربیان با سواد و با دانش روز دنیا رو انتخاب می کنند، تاج دست گذاشته روی مربی سنتی ایران! اونم یه مربی کاملا رنگی... دفعه اول انتخاب شد که علی دایی رو کنار بگذاره و گذاشت... و افتخار آقای گلی جهان رو از ایران گرفت... و اینبار؟؟؟ فقط خدا رحم کنه.
    • غ IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      قلعه نوعی باید دستیارانش به علم روز فوتبال اگاه باشند
    • احسان IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
      چندتا بازی گل گهر رو دیدی؟ کمتر تیتر روزنامه بخون! سنتی سنتی!
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    اگه یکار درست تو سمت هیئت رییسه کرده باشن همین رد کردن نکونامه ,مبتکر ل.ج فوتبال که فوتبال تهاجمی و استعداد پرور خوزستانو نابود کرد و تیمی که همیشه فروشنده جوونای با استعداد و ستاره بود شد خریدار ستاره های تاریخ گذشته ،کار بجایی رسید که از فقر مهاجم برن دنبال خارجی ،راستی واقعا نکونام چی ساخت طی چندسال حضور مداومش تو خوزستان ،نمیخاد جام حذفی و صعود فلانو لیست کنی ،اسم یه بازیکن ,فقط یه بازیکن که طی چندسال به فوتبال ایران معرفی کرده رو بیار ،فقط یکی کافیه.
  • ب IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    فقط یحیی
  • اسماعیل IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
    نکونام کیلویی چند؟
  • رضا کرمی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    اگه نکونام عرصه داشت فولاد رو رها نمیکرد
  • شاهین IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    نکونام فولاد ونصف نیمه رها کرد وتیم و به فنا داد اصلآ در حد مربی محلات هم نیست یکی از کارهای درست فدراسیون عدم انتخاب نکونام بود تو ایران فقط این سه مربی داخلی از همه بهترند علی دایی،گلمحمدی،قلعه نوعی بقیه در حد همین لیگ هستند البته مورایس،وخمس جزو مربیان بسیار خوب خارجی در لیگ هستند که لیاقت سرمربیگری تیم ملی را داشتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی